catalogus paardendrogist

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

catalogus paardendrogist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 17:39

Voordat ik op Bokt kwam, had ik nog nooit van de Paardendrogist gehoord, maar ik had maandag maar besloten om eens die catalogus te bestellen. Vandaag lag ie al in de bus Party!! Wat een service, kun je van Divoza bijvoorbeeld niet zeggen.

Ik kan maar 1 ding over die catalogus zeggen: wat een leuk boek! Heel veel handige tips hoe je alles kunt behandelen en voorkomen en ik wist ook niet dat er zoveel natuurlijke paardenproducten op de markt waren!
Kortom, ik ga weer geld sparen }> Haha!


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:40

Het is inderdaad een heel informatieve catalogus, hoewel ik die van het vorige jaar beter vond. Weet je trouwens ook dat je online kunt bestellen?

kijk op www.divoza.nl

Je suis Charlie.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:42

Ja ik vind het ook een heel fijne catalogus,alleen als je dat allemaal zo leest wat allemaal goed voor je paard is,kan je geloof ik alles wel kopen wat erin staat Tong uitsteken dure hobby.
Toevallig vandaag foeneknof met zeewier ??? besteld,was in de aanbieding,dus ik dacht ach.. geld zat Haha! (he pas nog een hele emmer met foenegriek gekocht terwijl ik het nog niet eens nodig had Knipoog )


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:50

ja ik heb ook de cataloges gekregen via mijn lesgeefster.
en nu kreeg ik ook weer een nieuwsbrief thuis met aanbiedingen enz..echt een leuk boek.
bij divoza heb ik de cataloges al 2 keer besteld en nognooit gekregen..
tis al zeker 1 maand geleden, misschien wel meer.
is dat normaal daar?

Brabantse Fries ;)

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 21:03

Cassidy schreef:
Het is inderdaad een heel informatieve catalogus, hoewel ik die van het vorige jaar beter vond. Weet je trouwens ook dat je online kunt bestellen?

kijk op www.divoza.nl


volgens mij moet je dan kijken op www.paardendrogist.nl Haha!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:07

hoi,

Goede service, gratis advies evt. ook van een d.a, die dan het probleem bespreekt.
te gek! en erg handig

gr. cissie

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:09

rhijnauwen"]
[quote="Cassidy schreef:
Het is inderdaad een heel informatieve catalogus, hoewel ik die van het vorige jaar beter vond. Weet je trouwens ook dat je online kunt bestellen?

kijk op www.divoza.nl


volgens mij moet je dan kijken op www.paardendrogist.nl Haha!
[/quote]

Ach ja, je hebt gelijk. Ik denk weer sneller dan ik tik...

Je suis Charlie.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 13:11

geeft niets hoor Haha! hoe meer sites tes te beter!.........ik ben helemaal niet verslaafd hoor! Clown

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 17:49

Nou ik kreeg die catalogus ook vandaag maar had hem al 2 weken geleden besteld Verward Divoza was bij mij sneller.......

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 21:30

Ik heb de Divoza catalogus via het internet besteld (een maand terug) en wacht daar nog steeds op. Dus nu hoeft het van mij niet meer.

De Paardendrogist heeft een supersnelle en correcte service, je kunt er altijd terecht voor informatie, en de website doet het in ieder geval.

Kan je van de Divoza niet altijd zeggen.

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 16:32

Handig hoor zo´n link, heb gelijk even gewinkeld Haha!
Ik had de nieuwsbrief al bij het oude papier gedaan maar nu kon ik me toch niet beheersen Haha!

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-02 20:45

Tis zeker een leuk boekje, alleen tis idd zo dat als je dat leest je alles wel kan bestellen want alles is wel goed voor je paard!
Maar als je echt iets nodig hebt is het zeker goed daar!
Bij divoza is de service idd ver te zoeken ik moest ook latijd lang wachten op de catalogus!
Groetjes leonie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Indy_Mouse_9, LuckyReining, merrylegs, Nina1999, Phonix en 158 bezoekers