Oud/verzwakt paard gezocht voor fotografieproject [!]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DS123
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-12-13

Oud/verzwakt paard gezocht voor fotografieproject [!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 00:03

Hoi iedereen,

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Debbie Schoone (19 jaar) en ik ben tweedejaars fotografiestudent aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam. Op dit moment ben ik bezig met een project, dat is gestart vanuit de Kersenbloesem. Deze bloem heeft veel betekenis in Japan.

Een aantal dingen waar deze bloem symbool voor staat:
- vergankelijke schoonheid
- vergankelijkheid in het leven
- vergankelijkheid van dingen
- nationalisme tijdens WOII in Japan
- nauw verbonden met de Samurai

Ik ben nu bezig met het thema vergankelijkheid. Hoe kom ik nu bij paarden terecht? Ik wilde iets met dieren doen, en een paard vond ik een mooi, sterk, krachtig, voorbeeld. Nu gaat het dus om vergankelijkheid, dus ben ik op zoek naar een paard/meerdere paarden die oud/ziek zijn, waar de kracht zeg maar bijna verdwenen is. De sfeer kun je zien op onderstaande foto.

Een van de foto's waar ik door geïnspireerd ben, van Charlotte Dumas:
Afbeelding

Als je me zou willen helpen zou ik dat zeer op prijs stellen! Je kunt hieronder reageren of als je dat liever hebt een mailtje sturen naar info@debbieschoone.nl

Debbie Schoone


ps. Sorry als dit op de verkeerde plek staat! Ik wist zo gauw niet waar ik het moest plaatsen.
Laatst bijgewerkt door DS123 op 19-12-13 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Gezocht voor fotografieproject [!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:08

Interessant project. Ik zou wel even in de titel zetten: Oud paard gezocht voor fotografieproject ofzo, anders openen misschien alleen fotografen het, in ieder geval heb je minder kans je doelgroep te bereiken.

DS123
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-12-13

Re: Gezocht voor fotografieproject [!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 00:13

Dankje voor de tip!

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:19

Vanwege het commerciële karakter van je oproep past dit topic niet op WWW. Ik zou je aanraden om dit als oproep op de Bokt Markt te plaatsen en bijv. de link in je onderschrift te zetten. Hier plaats ik voor nu een slotje :)