[FOTO] Impresión de México

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

[FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 17:50

Van de zomer ben ik met mijn ouders 2 weken naar Mexico geweest, wij verbleven in het Sandos Caracol Spa Resort & Eco in Playa Del Carmen, ik heb flink wat foto's gemaakt toen en na lang twijfelen wil ik toch de foto's delen met jullie aangezien ik toch wel erg nieuwsgierig ben naar tips ! De meeste foto's zullen zijn van het eiland waar we met een speedboot heen zijn gegaan, hier reed 50 % van de mensen in de auto en 50 % in golfkarretjes, dus wij maakten daar mooi gebruik van !

De foto's zijn niet nabewerkt dus er zal misschien ergens een scheve horizon voorkomen, helaas soms een beetje overbelicht en onscherp, kon de foto niet zo goed zien met die felle zon of een vlekje. Kortom fototechnisch gezien ontbreekt er heel wat :')

Dus hierbij wat foto's ! Helaas nog wel van de tijd dat ik nog niet echt een logo had, maar ik ben te lui om mijn nieuwe logo erop te plaatsen :=


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog 1 linkje !
http://farm3.staticflickr.com/2812/11436452753_e23fb97a90_c.jpg


Bedankt voor het kijken ! :wave:
Laatst bijgewerkt door xWouter op 18-12-13 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt


Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 18:13

Prachtige foto's maar ik stoor me gigantisch aan je flink aanwezige logo. Dit maakt je foto's echt een stuk minder voor mij, ik kan er bijna niet "doorheen kijken", jammer

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Re: [FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 18:14

Er staat ook vermeld dat dit niet mijn officiele logo is, deze foto's zijn van afgelopen zomer toen ik nog geen logo had. :j

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 18:15

xWouter schreef:
Er staat ook vermeld dat dit niet mijn officiele logo is, deze foto's zijn van afgelopen zomer toen ik nog geen logo had. :j

Da's mooi :D Kun je ze niet uploaden met je nieuwe logo dan?

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 18:17

Corelli schreef:
xWouter schreef:
Er staat ook vermeld dat dit niet mijn officiele logo is, deze foto's zijn van afgelopen zomer toen ik nog geen logo had. :j

Da's mooi :D Kun je ze niet uploaden met je nieuwe logo dan?

:D Dat kan wel, maar aangezien mijn photoshop het een beetje heeft begeven (?) is het een stuk lastiger om mijn logo erop te krijgen, dus hier had ik nu geen tijd / zin in.

Happy16

Berichten: 4611
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 18:20

ziet er heerlijk uit :D

alleen jammer dat op sommige foto's de horizon niet recht is, daar zou ik proberen meer op te letten :)

Levi <3

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Re: [FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-13 18:21

Bedankt ! Ja inderdaad, dat moet ik zeker

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:52

xWouter schreef:
Corelli schreef:
Da's mooi :D Kun je ze niet uploaden met je nieuwe logo dan?

:D Dat kan wel, maar aangezien mijn photoshop het een beetje heeft begeven (?) is het een stuk lastiger om mijn logo erop te krijgen, dus hier had ik nu geen tijd / zin in.

En dan verwacht je van ons dat wij zin maken om alsnog serieus je foto's te bekijken en reactie op te geven? ;)

Ik vind dat er desondanks hele mooie foto's tussen zitten, mooie composities, en prachtige kleuren zeg!
Sommige zijn een beetje te huis-tuin-en-keuken, maar een aantal ook erg mooi. :j

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder


magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:55

Hoewel niet alle foto's even spreken, geeft het wel aardig de sfeer weer, leuk gedaan. En qua logo, daar kijk ik maar even doorheen. :)

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-13 11:45

MarrieLeen schreef:
xWouter schreef:
:D Dat kan wel, maar aangezien mijn photoshop het een beetje heeft begeven (?) is het een stuk lastiger om mijn logo erop te krijgen, dus hier had ik nu geen tijd / zin in.

En dan verwacht je van ons dat wij zin maken om alsnog serieus je foto's te bekijken en reactie op te geven? ;)

Ik vind dat er desondanks hele mooie foto's tussen zitten, mooie composities, en prachtige kleuren zeg!
Sommige zijn een beetje te huis-tuin-en-keuken, maar een aantal ook erg mooi. :j

Zover ik weet beoordeel je een foto niet op logo, logo is puur voor copyright , maar goed. Toch bedankt :)

xBella

Berichten: 89
Geregistreerd: 24-06-12

Re: [FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 17:33

Ik vind ze zeer mooi, vooral de kleuren!
Bij sommige foto's spreekt het onderwerp mij minder aan, maar ach, gewoon verschil van mening.

Pluk de dag zoals hij is

xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Re: [FOTO] Impresión de México

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-13 18:34

Dankje ! :)

Casca
Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:40

Mij spreekt voornamelijk die papegaai foto erg aan! Prachtige uitsnij en kleuren!!

De rest van de foto's vind ik wat saai en net het bijzondere missen qua compositie..vaak zijn er storende factoren op de achtergrond..

*\o/* Duchess of Esbi Z2+3 *\o/* en ook springen B+20 *\o/* en zelfs, wie had dat ooit gedacht: B SGW + 4
Dieni & Foxy& Het 2013 van Dieni


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers