Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
ElenaJuna schreef:Hahah, ik werk bij de digros achter de kassa.
Laatst had ik een vrouw en het was belachelijk druk dus moet je echt heel snel scannen.
Toen had ze ook koeken gekocht en zei ze 'Niet zo smijten die koeken kunnen breken hoor!' en er stond een rij van 10 minuten ik had echt de neiging om te zeggen 'Je eet ze toch op of niet? Jank niet' maar ik hield me maar in. Echt verschrikkelijk zulke mensen als iedereen kerstinkopen aan het doen is en er rijen staan van hier tot tokio.
LadyMadonna schreef:ElenaJuna schreef:Hahah, ik werk bij de digros achter de kassa.
Laatst had ik een vrouw en het was belachelijk druk dus moet je echt heel snel scannen.
Toen had ze ook koeken gekocht en zei ze 'Niet zo smijten die koeken kunnen breken hoor!' en er stond een rij van 10 minuten ik had echt de neiging om te zeggen 'Je eet ze toch op of niet? Jank niet' maar ik hield me maar in. Echt verschrikkelijk zulke mensen als iedereen kerstinkopen aan het doen is en er rijen staan van hier tot tokio.
Ook al is het druk, moet je nog steeds niet met produkten gaan smijten (en ja, ik ven ook kassiere geweest)
ElenaJuna schreef:Klopt, en ik smijt het niet maar het rolt gewoon snel over dat rolding en beter dat een paar koekjes gebroken zijn dan dat mensen 10 minuten in de rij moeten staan en niet meer terug komen omdat het te lang duurde denk ik.
dees_daan schreef:ElenaJuna schreef:Klopt, en ik smijt het niet maar het rolt gewoon snel over dat rolding en beter dat een paar koekjes gebroken zijn dan dat mensen 10 minuten in de rij moeten staan en niet meer terug komen omdat het te lang duurde denk ik.
Daar denk ik anders over, vind je niet echt klantvriendelijk.
Ik leg de dingen die rollen altijd zo neer dat ze of niet naar beneden rollen, of ik leg ze al tegen het einde aan, met colaflessen bijvoorbeeld.
Klant kan er niks aan doen dat het druk is, dus om dan maar te zeggen dat ze genoegen moet nemen met kapotte artikelen? Kan me heel goed voorstellen dat ze daar wat van zegt, als ze verder met je in discussie was gegaan of er op gestaan had dat ze nieuwe kreeg had het je meer tijd gekost dan dat je gewoon 'normaal' scant en kijkt hoe je producten neerlegt
Gebruikers op dit forum: _Liv, Gaabje, GrapeshotBot, IrisDH, JackAebe, JudithGigi, Kairos, kimberly1995, kimwilliam, Loreke2, maralyn, Mews, Mutti, Remembrance, Saaams, senna21, Sneeuwmaan, Supertje, TanteFlavie en 187 bezoekers