Illuminatie, wie gelooft erin?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:21

Maar dat is zeker niet met de Illuminatie. :')

BenteMaxime

Berichten: 1115
Geregistreerd: 07-08-12
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:21

canela schreef:
MarZarascha schreef:
Zit nu op een site waar ze claimen dat het een organisatie is die de wereld wil overheersen en alle onbelangrijke mensen willen uitroeien.. Deze familie zou buitenaards zijn en van gedaante kunnen wisselen. De families zouden werken voor de duivel die diep onder de grond zit en de mensen die hieraan meedoen hebben succes omdat ze hun ziel aan de duivel verkocht hebben?

Klinkt eerder als een mislukt sprookje of een thriller dan waarheid..

Las ook de naam Medici. Kan TS, die hier veel van weet, mij uitleggen wat deze familie ermee te maken zou hebben? Dat vind ik dan wel weer interessant..


Wat ik hier over op een site heb gelezen is dat ze ook wel 'reptielen' worden genoemt, die naam omdat ze daarop lijken. Of ze voor ze duivel werken weet ik niet, wel dat wij voor hun 'werken'. Wij zijn voor hun een soort huisdieren. Ook stond erop dat ze hier ( op aarde ) gewoon rondlopen alleen wij ze niet kunnen zien. Veel meer heb ik niet over ze gelezen

edit : op deze site valt er wat over te vinden http://hetgrotereplaatje.nl/illuminati.html



Ik heb deze site ook gevonden inderdaad. Ben die nu even goed aan het doorlezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:23

Heb nu allemaal filmpjes zitten kijken.. Zit een beetje te trillen nu, maar dat komt waarschijnlijk door de muziek. Heb nu allemaal dingen gelezen ( o.a in het andere topic ) en sommige dingen herken ik in mensen om me heen.. Hopelijk kan ik ze nog recht aankijken.. Hahaha.

little_king

Berichten: 4091
Geregistreerd: 29-07-11
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:29


BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:30

Ik geloof het niet helemaal. Zal vast wel een kern van waarheid inzitten, maar sommige dingen gaan wel te ver. Of beter gezegd, ik wil het ook helemaal niet weten. Het schaadt mij momenteel niet, dus al zou het bestaan, ik heb er geen last van dus ze doen maar. Dat niet alles goed zit in deze wereld lijkt me duidelijk, of er mensen achter zitten kan ook, maar dat het een soort magische familie is... Nee hoor.

canela

Berichten: 1202
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: Bemmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 23:30

BenteMaxime schreef:
canela schreef:

Zit nu op een site waar ze claimen dat het een organisatie is die de wereld wil overheersen en alle onbelangrijke mensen willen uitroeien.. Deze familie zou buitenaards zijn en van gedaante kunnen wisselen. De families zouden werken voor de duivel die diep onder de grond zit en de mensen die hieraan meedoen hebben succes omdat ze hun ziel aan de duivel verkocht hebben?

Klinkt eerder als een mislukt sprookje of een thriller dan waarheid..

Las ook de naam Medici. Kan TS, die hier veel van weet, mij uitleggen wat deze familie ermee te maken zou hebben? Dat vind ik dan wel weer interessant..


Wat ik hier over op een site heb gelezen is dat ze ook wel 'reptielen' worden genoemt, die naam omdat ze daarop lijken. Of ze voor ze duivel werken weet ik niet, wel dat wij voor hun 'werken'. Wij zijn voor hun een soort huisdieren. Ook stond erop dat ze hier ( op aarde ) gewoon rondlopen alleen wij ze niet kunnen zien. Veel meer heb ik niet over ze gelezen

edit : op deze site valt er wat over te vinden http://hetgrotereplaatje.nl/illuminati.html



Ik heb deze site ook gevonden inderdaad. Ben die nu even goed aan het doorlezen.[/quote]

Volgensmij klopt het een en ander aan deze site niet, in sommige dingen spreekt het zichzelf wel tegen maar er zullen genoeg dingen staan die wel kloppen

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:35

MarZarascha schreef:
Heb nu allemaal filmpjes zitten kijken.. Zit een beetje te trillen nu, maar dat komt waarschijnlijk door de muziek. Heb nu allemaal dingen gelezen ( o.a in het andere topic ) en sommige dingen herken ik in mensen om me heen.. Hopelijk kan ik ze nog recht aankijken.. Hahaha.


Moet ik me nu zorgen gaan maken <<) ?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:36

BaileyMix schreef:
MarZarascha schreef:
Heb nu allemaal filmpjes zitten kijken.. Zit een beetje te trillen nu, maar dat komt waarschijnlijk door de muziek. Heb nu allemaal dingen gelezen ( o.a in het andere topic ) en sommige dingen herken ik in mensen om me heen.. Hopelijk kan ik ze nog recht aankijken.. Hahaha.


Moet ik me nu zorgen gaan maken <<) ?

Ik zou in bed gaan liggen met allemaal dekens en heel hard huilen. :j

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:43

Miley Cyrus is voor mij echt een typisch Illuminatie persoontje. Ze is plots boem veranderd en super bekend geworden. Ze krijgen allemaal hun eigen 'persoontje' Miley is dan 'dat rare tong uitstekende meisje' en Beyonce is het perfecte meisje. Naja zoiets ongeveer. Ik heb er ook veel over gelezen en veel dingen zijn zeker waar en kom je vaker in het leven tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:44

MarlindeRooz schreef:
BaileyMix schreef:


Moet ik me nu zorgen gaan maken <<) ?

Ik zou in bed gaan liggen met allemaal dekens en heel hard huilen. :j


Daar heeft het wat van weg ja.. ^^

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:46

Als het al bestaat, heeft Miley Cyrus daar niks mee te maken hoor, kom nou :') Dat is gewoon een Disney-meisje die van haar Disney-imago af wilt. Ze doet dat door zich een nieuwe stijl aan te meten; Ze denkt dat ze rebels is, een echte rockster, ze probeert ook oude rocksterren te imiteren met haar rebelse en vernieuwende gedag. Beetje jammer dat ze zelf niet doorheeft dat dit gedrag haar juist totaal het tegenovergestelde maakt.

Maar illuminatie? Dat heeft hier niks mee te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:46

BaileyMix schreef:
MarZarascha schreef:
Heb nu allemaal filmpjes zitten kijken.. Zit een beetje te trillen nu, maar dat komt waarschijnlijk door de muziek. Heb nu allemaal dingen gelezen ( o.a in het andere topic ) en sommige dingen herken ik in mensen om me heen.. Hopelijk kan ik ze nog recht aankijken.. Hahaha.


Moet ik me nu zorgen gaan maken <<) ?


Jij bent een van die personen! Nee grapje kind.. Maar ik ken wel mensen die ik in hun kelder wel van die rituelen die met de duivel te maken hebben zie uitvoeren en in het dagelijkse leven heel hatelijk zijn, uit zijn op macht en op geld.

Maar nee, je hoeft je geen zorgen te maken. Het is al laat, ik ben moe en heb net hele enge filmpjes gekeken. Morgen ben ik het weer vergeten..

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:48

En hoe weet je dat zo zeker? Illuminatie zorgt er deels voor dat je bekend wordt. Waardoor veel artiesten hieraan meedoen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:48

Hasiinaaax schreef:
Miley Cyrus is voor mij echt een typisch Illuminatie persoontje. Ze is plots boem veranderd en super bekend geworden. Ze krijgen allemaal hun eigen 'persoontje' Miley is dan 'dat rare tong uitstekende meisje' en Beyonce is het perfecte meisje. Naja zoiets ongeveer. Ik heb er ook veel over gelezen en veel dingen zijn zeker waar en kom je vaker in het leven tegen.

Ik vind dit nogal ver gezocht, miley is helemaal niet een machtig persoon. Ze wil inderdaad van haar imago afkomen.
Een illuminiatie persoon is zeker niet zo achterlijk om een tattoo met hun teken er op te nemen. :z

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:53

Niemand die het weet, ik ben ervan overtuigd dat het bestaat en dat veel artiesten eraan meedoen. Maar dat komt vooral, omdat er hier echt dagelijks over Illuminatie gepraat wordt en iedereen zich ermee bezig houdt..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:54

Hasiinaaax schreef:
Niemand die het weet, ik ben ervan overtuigd dat het bestaat en dat veel artiesten eraan meedoen. Maar dat komt vooral, omdat er hier echt dagelijks over Illuminatie gepraat wordt en iedereen zich ermee bezig houdt..

Waar is hier???

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:54

Hasiinaaax schreef:
En hoe weet je dat zo zeker? Illuminatie zorgt er deels voor dat je bekend wordt. Waardoor veel artiesten hieraan meedoen.


Dat dénk je, maar dat betekent niet dat dat ook echt zo is. Als ze echt een illuminatie persoon zou zijn, zou ze er niet zo mee te koop lopen. Bovendien denk ik dat áls sommige artiesten al onder invloed van illuminatie zijn (als deze überhaupt al bestaan!), ze dit zelf niet eens weten.

Hasiinaaax
Berichten: 523
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:54

Mijn woonplaats :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:58

Ja ik dacht misschien woon je in de USA oid. :')

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:03

Ik weet niet of ik erin geloof. Maar ben er wel in geïnteresseerd. Heb ook het Bernini Mysterie gelezen. Zulke dingen zet je wel meteen aan het denken.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:17

Ik weet niet of er hier mensen bekend zijn met de bilderberg groep? Dat zijn vrijmetselaars wat ook weer een onderdeel van illuminatie is. En daar is o.a. ons koningshuis lid van. Overigens staat die piramide ook op de dollar. Ergens ook logisch want zowel geld als macht zijn slecht voor ons. Ik weet er zelf vrij veel van, maar zelf ontdekken is beter. Zo ga je zelf bepaalde dingen zien.
Lady gaga heeft meerdere clips bijv. Waar dingen van de duivel in te zien zijn.

Verder is er in Amerika een l schietpartij geweest waarin die jongens luisterde naar o.a rammstein en alleen Christelijke kinderen dood schoten.

Heb het wat kort omschreven zit op mijn telefoon.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:20

Sunrise19 schreef:
Ik weet niet of er hier mensen bekend zijn met de bilderberg groep? Dat zijn vrijmetselaars wat ook weer een onderdeel van illuminatie is. En daar is o.a. ons koningshuis lid van. Overigens staat die piramide ook op de dollar. Ergens ook logisch want zowel geld als macht zijn slecht voor ons. Ik weet er zelf vrij veel van, maar zelf ontdekken is beter. Zo ga je zelf bepaalde dingen zien.
Lady gaga heeft meerdere clips bijv. Waar dingen van de duivel in te zien zijn.

Verder is er in Amerika een l schietpartij geweest waarin die jongens luisterde naar o.a rammstein en alleen Christelijke kinderen dood schoten.

Heb het wat kort omschreven zit op mijn telefoon.


Sorry, maar dit soort dingen ben ik dus echt allergisch voor. Naar een bepaalde soort muziek luisteren zet écht écht écht niet aan tot het moorden van (christelijke) mensen. Als je dat zomaar doet ben je sowieso al niet helemaal 100% in je bovenkamer, daar heeft Rammstein verder bar weinig mee te maken.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:21

Nou als je naar teksten van die liedjes luistert gaat dat niet echt over rozen en maneschijn. :o
Ik ben wel van mening dat het de doorslag kan geven, maar het is niet de reden. Die mensen zijn gestoord door trauma's etc.

Anoniem

Re: Illuminatie, wie gelooft erin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:27

Blurred lines gaat ook niet over rozen.. Ik zie het als een leuk liedje.. Er zijn blijkbaar mensen die dit liedje aanstootgevend vinden en besluiten om random mensen te gaan verkrachten..

Tsja, als je dit soort mensen normaal noemt.. ? Of ook illuminatie zeker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:29

Hangt er vanaf wat je bedoeld met illuminatie. In deze tijd roept iedereen bij een driehoek heel hard ''ILLUMINATIE'' wat al eerder genoemd was inderdaad. Maar de helft weet niet wat het betekend of bedoelen duivelse praktijken. In dit laatste geloof ik niet!

Dat het een gemeenschap was vroeger waar mensen met elkaar samenkwamen om over dingen te praten geloof ik best, ik las ook iets van dat het een voorganger was van de vrijmetselarij. Maar dat de denkwijze van de leden verschilde en dat er daarom weer verschillende ''clubjes'' ( :') ) ontstonden, onder andere de vrijmetselarij. waarom er vroeger zo geheimzinnig over gedaan werd en ook verboden werd was volgens mij omdat de kerk het heidense praktijken vond en dat in die tijd uit den boze was. terwijl (van wat ik weet) in ieder geval de vrijmetselarij gewoon open staat voor geloven, en waar je juist wel iéts moet geloven om goed mee te komen in de gemeenschap... maar ik weet er het fijne niet van hoor!