women behandelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morrow_Less

Berichten: 5197
Geregistreerd: 20-07-07
Woonplaats: Tienen, Belgiƫ

women behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 21:27

Als eerst : ik stel deze vraag in verband met een uitstap naar een museum. NIET voor zelf geneeskundige arty farty.

Ik ga met mijn klas (leerkracht) naar een museum met geconserveerde wormen. Maar om de kids niet te overladen met te veel saaie ;) informatie zoek ik wat griezelige feitjes over menselijke parasitaire wormen.
Is er iemand van jullie dat nog van die oude trucs weet voor het genezen van wormen bij de mens ( eventueel dier).

Zo had ik gehoord dat een lintworm langs je mond komt piepen als je boven een kop hete melk hangt.

Als er iemand is dat van die griezelige feitjes weet over wormen, zet maar. Internet is helaas niet zo gunstig.


Groetjes, ML

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Re: women behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 00:06

Whut!?? :wow:

Lees die twee na laatste zin nogmaals eens.

Morrow_Less

Berichten: 5197
Geregistreerd: 20-07-07
Woonplaats: Tienen, Belgiƫ

Re: women behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-13 15:14

Ze zeggen dat, ik weet niet of dat correct is, maar ik zoek dus zulke weetjes of verhalen :)

Anoniem

Re: women behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 15:16

Als je leerkracht bent ,dan zou ik de titel even aan passen.
Ik dacht dat dit iets nieuws was het behandelen van Women :-)

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: women behandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 16:16

Ik heb wel eens filmpjes gezien op tv over mensen die last hadden van wormen en daarbij je ze onder de huid of in het oog zag zitten.. durf niet te zeggen waar dat precies was, maar gok zomaar national geographic of iets in die trand. Zal vast ook het een en ander te vinden zijn op internet/youtube!