De trots van een ruiter/amazone ! {deel je ervaringen }

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maximepatser

Berichten: 417
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Friesland

De trots van een ruiter/amazone ! {deel je ervaringen }

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 19:50

Hoi bokkers, /3

Vandaag bedacht ik het idee om dit topic aan te maken. Mijn inspiratie was mijn paard, die ik al een aantal dagen niet lekker had gereden. Ik had er alles aan geprobeerd om het te verbeteren, maar het lukte gewoon niet. Soms heb je dat, bedacht ik me en besloot hem een paar daagjes rust te geven van het rijden. En dat heeft hem zeer goed gedaan, want vandaag hebben we heeeeerlijk kunnen trainen! Alles dr op en dr aan, en wat ben je dat als ruiter/amazone? TROTS! :j

Ik ben best vaak trots op mijn grote vriend, en vind dit altijd een heel fijn gevoel! Ik ben heel benieuwd wanneer andere ruiters/amazones trots op hun paardjes zijn, dus het leek me leuk dit in een topic te kunnen delen!

Dus heeft jou paardje een nieuw kunstje geleerd, hebben jullie voor het eerst wedstrijd gestart of zijn jullie heerlijk op buitenrit geweest? Vertel hier jou verhaal! *D

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 00:41

Het meest trots op m'n pony was ik toen ik z'n oren mocht aanraken :j
Tbeestje was kopschuw toen we hem kregen , en na lang oefenen,herhalen en nog meer oefenen waren we nog geen stap verder,
Uiteindelijk dan maa beslist het gewoon te laten rusten en me op het rijden te concentrere,poetsen,tutten en wandelen .
En nja opeens stonden we in het avondzonnetje en kon ik no problemo z'n oortjes aanraken <3

verwijderd13

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-01-13
Woonplaats: Belgie

Re: De trots van een ruiter/amazone ! {deel je ervaringen }

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 10:43

De dag dat men poon 1.20 haalde *\o/* In het begin KON hij gewoon niet springen :n Hij vertrouwde niemand..... Na drie maand durfde hij over een hindernis van 30cm...... En twee maandjes geleden.... Heeft hij 1.20 gehaald *\%/*

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:33

Toen we een buitenrit maakte. *\o/* Dat had ze al ongeveer drie jaar niet meer gedaan en ze is als de dood voor tractors. En wat reed er onderaan de dijk? Een tractor! En wat was ze braaaf! <3