10 mooie jaren, maar binnenkort is ze niet meer..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: 10 mooie jaren, maar binnenkort is ze niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:42

TS als ik je zo hoor hebben jij en de dierenarts er heel erg goed over nagedacht en zal het het niet zo maar een beslissing zijn. Dus heel erg lief de adviezen maar volg je hart :) sterkte!

Hollyleaves
Berichten: 1943
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:57

Mijn post was ook slechts informeren waar een voedingsadvies gehaald zou worden in deze situatie.
Zoals ik ook zei kan ik de status van het paard, in de zin van paardwaardig en pijnvrij e.d. vanaf mijn beeldscherm niet zien en bepalen, wat natuurlijk ook bijdraagt aan de beslissing wel of niet inslapen.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: 10 mooie jaren, maar binnenkort is ze niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:53

Ik snap ook dat het alleen maar goedbedoeld is hoor! Misschien heeft TS er nu niets mee maar een ander wel, toch?!

Likemaaike
Berichten: 2994
Geregistreerd: 04-06-09

Re: 10 mooie jaren, maar binnenkort is ze niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 23:31

Vind wel goede tip Rianne! Alleen eerst was het alleen haar oog en grijpt nu zo snel om zich heen, dat we haar veel liefde geven en hopen dat ze manier vindt om te kauwen of in ieder geval te eten. We willen haar geen lijdensweg bezorgen..

Overmorgen komt rina hier op bokt foto's van ons maken! :)

Hollyleaves
Berichten: 1943
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Groningen

Re: 10 mooie jaren, maar binnenkort is ze niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 00:17

Als het niet meer humaan is, dan moet je helaas idd beslissingen nemen. Weet er alles van helaas. Haar laatste tijd zo liefdevol mogelijk maken en lekker van haar genieten :(:) Sterkte!