Wat voor een jurk voor iemand met...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Wat voor een jurk voor iemand met...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 21:08

....flinke lovehandles? :D

Zoals zovelen wil ik er met kerst graag extra mooi uitzien, en omdat ik nooit jurken draag heb ik besloten om dit jaar iedereen eens te verassen en in een jurkje te komen! :j

Wat ik mooi vind zijn van die strakke cocktail jurkjes, maar dat zie ik niet heel spectaculair worden met mijn figuur. :')

Wat voor een jurkje past dan wel bij mijn figuur? Kan iemand mij helpen? :D

                                                                              alles is liefde


Science90
Berichten: 2861
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:09

Ik weet niet of verassen dan de beste oplossing is :D

Misschien een wat ruim vallende jurk en een afkledende kleur zoals paars of zwart? Iig geen knalrood ofzo.

Edit.
Ben jij degene op de foto in je profiel?? :oo In dat geval kun je volgens mij alles wel dragen...
Laatst bijgewerkt door Science90 op 17-12-13 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Tara B+13 (198) L1+11 (203) L2+12 (195,5) M1+13 (193) M2+10 (194)

Biskwie
Berichten: 2310
Geregistreerd: 22-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:10

Een goed corrigerend hemd/onderjurkje eronder en kiezen voor een goed jurkje wat echt bij je past en wat jij mooi vindt. Kijk eens bij steps ofzo waar ze je ook wel willen adviseren.

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18038
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:11

Een A lijn jurk is dan het beste.
Ik weet niet hoe 'erg' je lovehandles zijn, maar een goede corrigerende onderjurk kan ook nog best veel doen :)

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 21:12

Hihi, dat ben ik inderdaad. Maar de jas vertekend behoorlijk hoor! :D

Bedankt voor het advies verder! Een corrigerend onderjurkje/hemdje had ik nog niet aan gedacht!

                                                                              alles is liefde


MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18038
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Wat voor een jurk voor iemand met...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:13

Oh en over corrigeren gesproken: draag ook alsjeblieft een goede bh die 'de dames' netjes op hun plek houden. Slingerende dames in een slechte bh zijn ook killing voor je figuur ;)

mala26

Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:14

hi!!!
Zelfde probleem hier maar je gaat het niet geloven ik heb maar liefs 2! jurken gescoord in de stad laatst.
Maar wat bij mij leuk staan zijn A-lijn jurkjes. ik heb bvb 1 jurk met v-hals en iets gedrapeerd en steeds wat wijder uitloopt naar beneden en eindigt op knie hoogte. De is van promiss.
En heb een jurk bij de H&M vandaag die ook A-lijn is en met verticale naden. Wel allebei in het zwart staat mij net iets mooier maar dat is ieders eigen smaak. Heb er wel een knal rode en een paar felblauwe schoenen bij :D


edit en spanx :D
Laatst bijgewerkt door mala26 op 17-12-13 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 21:15

:') Misschien moet ik die dingen toch maar eens gaan aanschaffen dan. :D

Een goede bh komt sowieso goed :j

En ik ga zeker eens naar A-lijn jurken kijken dan! Bedankt voor het advies!

                                                                              alles is liefde

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:15

A lijn jurkjes. Waarschijnlijk heb je ook grotere borsten. Mooi! Dus benadrukken. Een jurk die strak om de borsten zit, maar vanaf onder de borst wijd. Ideaal om lovehandels te verbergen.

AfbeeldingAfbeelding

Dit idee dus.
Laatst bijgewerkt door Peuk op 17-12-13 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Each day's a gift, not a given right

xZiva_

Berichten: 3991
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:15

Laatst bijgewerkt door xZiva_ op 17-12-13 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeroen van stal Lingehorst aka. Jack Sparrow

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:16

Huh, dat profiel ben jij dat? Dan zie ik het probleem niet hoor.
Misschien leuke 50 ties jurk? Denk rock en Roll?

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18038
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:16

@xZiva_
Nou die vind ik (met zo'n voorgevel) behoorlijk ehh..opvallend.

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 21:17

Ik ben het inderdaad in mijn profiel :j
Maar zoals ik eerder al aangaf vertekend de jas behoooorlijk! :D
Tevens is de foto al behoorlijk wat jaartjes oud hihi, dus inmiddels zie ik er niet meer zo uit helaas. :')

Ik vind de top onwijs mooi, maar ik wil echt een jurkje hebben!
Kan nu al niet wachten op de reactie van mijn vriend en familie *\o/*

                                                                              alles is liefde

secricible

Berichten: 25679
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:18

Mooi torseletje of corrigerend ondergoed en klaar om te gaan. En idd een goede bh!

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:18

Ik denk ook dat een A lijn jurkje je er mooi staat! Vooral als je wat grotere borsten hebt inderdaad. En dan word je taille benadrukt en gaat de nadruk van je 'lovehandles' af.
Of inderdaad iets corrigerend aan..

Gewoon lekker verschillende dingen passen ook. Heb je én een leuk shopmiddagje én een jurkje als het goed is haha
Laatst bijgewerkt door ilaan op 17-12-13 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:18

MamaMiesje schreef:
@xZiva_
Nou die vind ik (met zo'n voorgevel) behoorlijk ehh..opvallend.

Haha ik bedoelde ook meer de vorm van het jurkje. Dus de a-lijn, dat zie je op die foto's goed terug. Dit zijn inderdaad wat jeugdige jurkjes, maar volgens mij is TS ook nog niet zo oud dus dan kan dat prima.

Each day's a gift, not a given right

Nienke1990

Berichten: 528
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:19

Aardbeitje, als ik vluchtig in je profiel kijk kan ik me niet voorstellen dat jij flinke lovehandles hebt. Maar, als je lovehandles hebt, kun je een jurk nemen met een strakke taille die dan wat wijder uitloopt. Bijvoorbeeld zo een als deze: http://www.stylefruits.nl/cocktailjurk- ... da/p917514 of http://www.stylefruits.nl/bustierjurk-esprit/p916424. Het zijn maar voorbeelden, ik weet niet wat jouw stijl is. Of corrigerend ondergoed (als dat werkt) en dan wel een cocktailjurk. Belangrijk is dat je je goed voelt bij wat je draagt en dat je ook nog gewoon lekker kunt eten met kerst! :)

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 21:19

Ik ga absoluut kijken voor de A-lijn jurkjes! Heel erg bedankt allemaal! :D

                                                                              alles is liefde

secricible

Berichten: 25679
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:19

Ze doelde op hettopje van xziva...

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

xZiva_

Berichten: 3991
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:20

MamaMiesje schreef:
@xZiva_
Nou die vind ik (met zo'n voorgevel) behoorlijk ehh..opvallend.

haha ik kon geen betere foto vinden, maar je hebt gelijk.. nou neem ik aan dat zij niet zo'n grote voorgevel in zo'n klein shirtje gaat duwen.. maar het ging om het idee van het shirtje :D

Jeroen van stal Lingehorst aka. Jack Sparrow

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18038
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:21

Als je zo'n voorgevel hebt, verder klein van stuk bent en dus niet al te slank hier en daar, moet je altijd voor een V halslijn kiezen; dat verlengt en maakt dus slanker.
Verder dus een mooi A lijn, panties en schoenen in één kleur maken je benen optisch ook langer en niet voetvriendelijk maar wel waar: hakken doen slanker lijken :D

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 21:24

Oef hakken... Dat word ook nog een hele opgave om daar fatsoenlijk op te lopen. :')
Gelukkig ben ik al begonnen met het inlopen van die krengen :D

Ik heb nog een vraagje, ik snuffel een beetje rond op internet, maar veel jurkjes hebben korte mouwen, wat voor een jasje draag je daar boven op zonder dat het er gek uitziet? >;)

Excuses voor de vele vragen, maar ik ben echt een leek op dit gebied :')

                                                                              alles is liefde

bridgetF
Berichten: 2174
Geregistreerd: 12-11-12
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:25

Ik vind zelf als je iets voller bent, je het best kunt gaan naar grote maten mode.
De normale mode is veelal gemaakt voor mensen met maatje 36-38. Hoe groter het wordt, hoe vormloser het dan wordt. De grote maten mode is gemaakt voor mensen met een maatje meer en heeft daardoor andere vormen en valt meestal wat wijder. Ik vind niet dat je meot gaan voor iets straks, dan wordt je misschien net een rollade. Sorry als mijn woord keuze verkeerd valt, dit is niet mijn bedoeling. Ik zou ook niet gaan voor iets strepless. ik vind vollere mensen dan net van die bulldogs. Niet allemaal maar wel de meeste. Wat misschien leuk is, is een jurk met daarover heen een heel lang vest. Loop gewoon de winkel in en ga lekker passen, soms is iets erg leuk op een hangertje, maar staat het voor geen meter. En soms denk ej wat is dit, en trek je het aan en staat het erg leuk. Ik heb zelf maat bonenstaak, maar een vriendin is wat voller en ik moet zeggen dat we bij de promiss en ms soms hele leuke dingen kunnen vinden voor normalere bedragen.

shet_rules

Berichten: 488
Geregistreerd: 22-04-06
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 21:26



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Bo_Y, brennie85, CairnTerrier, DeGelukkige4, estell__, limagirl, m0niekkkie, Olikea, Sanniejtjuh, Saskiaa_, Tamara1991, xLaraaj, zuperzmoker en 69 bezoekers