Beschaamd winkelen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:10

Hoi!

Mijn vader ging net boodschappen doen, 'of ik nog wat nodig had?'. Nou toevallig wel, tampons en een paar scheermesjes alsjeblieft, van die roze!
Hij neemt dit dan ook zonder blikken of blozen gewoon voor me mee, als hij niet weet wat hij moet hebben dan whatsappt hij me even. 'Zijn deze goed?' 'Ja hoor pap, prima!'

Nu vroeg ik me af, schamen jullie je wel is als je door de winkel loopt en je neemt iets 'ongebruikelijks' mee? Dat je (vriend) je/zich soms schaamt bij het halen van condooms, en dan vooral het vragen naar de juiste maat :+, kan ik me voorstellen, maar verder?

Brand los, ik ben benieuwd!


Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:12

Ik was een keer met m'n pap boodschappen aan het doen, zegt hij; ik MOET naar huis, ik moet naar de wc!
Stond ik dan in de winkel met alle boodschappen zonder portemonnee of vervoer!

Edit: M'n pa neemt verder ook alles voor me mee.
Alleen m'n vriend kan er wel wat moeite mee hebben :')
Laatst bijgewerkt door Legoblokje op 17-12-13 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:12

Eigenlijk helemaal nooit. :+ Ik pas zelfs truien en shirts in de winkel zelf, pashokjes is te lang wachten. :')

anoukwendy

Berichten: 4485
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:16

naomi_g1998 schreef:
Eigenlijk helemaal nooit. :+ Ik pas zelfs truien en shirts in de winkel zelf, pashokjes is te lang wachten. :')


Haha dat doe ik ook, en soms komen die mensen in de winkel dan boos naar je toe. Er kwam een keer een klant naar me toe dat het echt niet kon en ik me moest schamen, ik zei alleen maar heel droog dat ik toch moest weten of het wel past :')

Selka

Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:16

Nee zelf niet, maar vriendlief koopt sommige artikelen echt niet hoor :P Tampons etc. vindt hij niet erg om te halen. Alleen welke dan?? Oplossing: koop gewoon van alles 1.. Zo zit ik met een enorme voorraad waar ik nooit iets mee zal doen haha.

Maar een zwangerschapstest heb ik weleens voor een vriendin moeten kopen. Zelf heb ik daar allemaal geen problemen mee. De kassadame of man gaat echt niet mijn artikelen onthouden :)

Selma, Ca$h Cow, e pluribus unum

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:19

anoukwendy schreef:
naomi_g1998 schreef:
Eigenlijk helemaal nooit. :+ Ik pas zelfs truien en shirts in de winkel zelf, pashokjes is te lang wachten. :')


Haha dat doe ik ook, en soms komen die mensen in de winkel dan boos naar je toe. Er kwam een keer een klant naar me toe dat het echt niet kon en ik me moest schamen, ik zei alleen maar heel droog dat ik toch moest weten of het wel past :')
Dat heb ik nog nooit gehad, wel word ik meestal heel raar aangekeken. Tja, ga geen halfuur wachten om een trui te passen. :') Broek doe ik wel in een pashokje hoor :Y) Dat gaat me dan weer net iets te ver :')


anoukwendy

Berichten: 4485
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:22

Oow ik doe eenbroek ook gewoon in de winkel, daarom kwam die vrouw ook naar me toe haha. Nee dat interesseerd me echt niks..

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:22

Zo denk ik er ook over Selka! Ze onthouden het toch niet en aangezien ze de hele dag tussen die spullen staan, vinden ze het ook niet gek om te verkopen. En stel dat iemand iets wel een raar artikel vindt om te verkopen/afrekenen, dan zou een goede verkoopster toch doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (anders sta je als verkoopster zelf ook goed voor schut).

Over het pashokjes verhaal, ik heb een keer in de Sting broeken gepast met een vriendin, maar er was zo'n lange rij bij de pashokjes dat we achter een kledingrek in de winkel waren gaan staan. We hadden zo'n lange jas aan die tot halverwege onze bovenbenen viel, dus er viel erg weinig te zien. Binnen no-time werd ons verzocht om in de rij voor de hokjes te gaan staan, of om de winkel te verlaten :o

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:22

Nee hoor! Condooms, figuurcorrigerende ondergoeden, anti schimmelcreme, glijmiddel en zelf de Morning After Pil, geen schaamte. :D

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:24

anoukwendy schreef:
Oow ik doe eenbroek ook gewoon in de winkel, daarom kwam die vrouw ook naar me toe haha. Nee dat interesseerd me echt niks..

O nee ik ga niet in mijn onderbroek in de winkel staan, misschien als ik een mooier lichaam heb en me ergens achter kan verschuilen. :') Als ik een broek heb en de rij is echt te lang pas ik hem gewoon thuis en als die niet past kom ik terug. :P

anoukwendy

Berichten: 4485
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:26

Hahah ik heb nooit zin om te wachten want als ie niet past wacht je voor niks, dan maar in de winkel hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:26

Truien etc. ligt er een beetje aan... Als het vrij hoge kledingrekken zijn dan wel, aan de zijkant van de winkel, niet in het midden. Maar ik ben dan ook best lang en heb een vrij grote boezem. :o

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:26

Als ik achter de kassa zit kijk ik eerder verbaasd op van het feit dat er serieus mensen bestaan die kippenlevertjes ( :r ) kopen dan van een pakje condooms met bijbehorende knalrood aangelopen puber. :')

Ik heb ook wel eens op mijn kop gehad in een winkel, toen ik een jas paste bij het rek. Ja hallo, een JAS. Daarvoor ga je toch geen halfuur in de rij staan? 8)7
Moeten ze maar voor genoeg hokjes zorgen hoor.

SayaJones

Berichten: 11920
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:27

Telt ook winkelen op 1 april met een moeder die het heel grappig vind om dan stiekem 'rare' dingen bij vreemde mensen in een karretje te doen? :')

Mensen draaien zich even weg van het karretje om wat te zoeken of te pakken, mams legt er een kokosnoot in, een 5 kg zak rijst, wat andere rare groenten.. Mams gaat verder met eigen boodschappen en doet heeel serieus.
Man en vrouw zijn weer bij het karretje;
'schat, waarom heb jij een kokosnoot in de kar gelegd?'
Man zegt dat ie het niet heeft gedaan en staan vervolgens te kibbelen hoe het dan wel in het karretje komt :')


Zucht.. Moeders :')

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:28

joyce2 schreef:
Zo denk ik er ook over Selka! Ze onthouden het toch niet en aangezien ze de hele dag tussen die spullen staan, vinden ze het ook niet gek om te verkopen. En stel dat iemand iets wel een raar artikel vindt om te verkopen/afrekenen, dan zou een goede verkoopster toch doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (anders sta je als verkoopster zelf ook goed voor schut).

Over het pashokjes verhaal, ik heb een keer in de Sting broeken gepast met een vriendin, maar er was zo'n lange rij bij de pashokjes dat we achter een kledingrek in de winkel waren gaan staan. We hadden zo'n lange jas aan die tot halverwege onze bovenbenen viel, dus er viel erg weinig te zien. Binnen no-time werd ons verzocht om in de rij voor de hokjes te gaan staan, of om de winkel te verlaten :o



je wil niet weten met wat voor verhalen dee verkopers wel niet thuis komt ;)
Ik hoor wel eens van vrienden dan die in winkels werken van de rare klanten.

maar daarnaast ik zou het wel kopen hoor me vader koopt trouwens ook alles gewoon voor me die is zelf x op een feestdag naar een benzinepomp gegaan omdat ik spontaan tampons en zo nodig had.

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

MelanieB

Berichten: 25864
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:28

eenitraM schreef:
Nee hoor! Condooms, figuurcorrigerende ondergoeden, anti schimmelcreme, glijmiddel en zelf de Morning After Pil, geen schaamte. :D

_O-

Thankgod voor de self-checkout service van de AH :))

Heb wel keer zwangerschapstest gehaald voor vriendin in de winkel, zal me een worst wezen.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 17-12-13 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid |
Individueel Zilver en team Zilver Wereldkampioenschap Kisbér 2019 | Team Goud Wereldkampioenschap Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud Wereldkampioenschap Oirschot 2023

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12718
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:29

Nee hoor, ik schaam me niet snel voor iets wat ik moet kopen.
Heb voor vriendinnen al meerdere keren zwangerschapstesten gehaald (en dan zie je mn dorpsgenoten vragend kijken :') ) en 1 keer een morningafter pil voor een vriendin.
Ik dacht dat die achter de kassa lagen, dus bij de kassa zei ik: 'mag ik de morning after pil *D.' Maar die lag gewoon in de winkel.

Ik moet zeggen, met de morning after pil had ik iets meer moeite en heb ik wel even gekeken welke mensen er nog meer in de winkel liepen.

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:29

MelanieB schreef:
eenitraM schreef:
Nee hoor! Condooms, figuurcorrigerende ondergoeden, anti schimmelcreme, glijmiddel en zelf de Morning After Pil, geen schaamte. :D

_O-

Thankgod voor de self-checkout service van de AH :))


Volgensmij kun je de helft niet verkrijgen bij de AH :')

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:30

O ja, mijn moeder kan me ook heel erg voor schut zetten. Gaat ze door de winkel roepen (toen ik 12/13 was geloof ik!) of ik condooms met ribbeltjes wil of aardbeiensmaak of in de stad gaat ze net doen alsof ze niet bij me hoort en dan ineens 'HEEEY', dat soort dingetjes. :') Nu kan ik er wel om lachen maar toen ik jonger was wou ik nooit mee winkelen of boodschappen doen. :+

MelanieB

Berichten: 25864
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:30

eenitraM schreef:
MelanieB schreef:
_O-

Thankgod voor de self-checkout service van de AH :))


Volgensmij kun je de helft niet verkrijgen bij de AH :')

Glijmiddel sowieso :))
Condooms weet ik niet maar denk 't wel haha.

Edit; en zelfs corrigerend ondergoed bij de grotere AH's dacht ik..
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 17-12-13 14:31, in het totaal 3 keer bewerkt

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid |
Individueel Zilver en team Zilver Wereldkampioenschap Kisbér 2019 | Team Goud Wereldkampioenschap Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud Wereldkampioenschap Oirschot 2023

anoukwendy

Berichten: 4485
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:30

Konstantine schreef:
Als ik achter de kassa zit kijk ik eerder verbaasd op van het feit dat er serieus mensen bestaan die kippenlevertjes ( :r ) kopen dan van een pakje condooms met bijbehorende knalrood aangelopen puber. :')

Ik heb ook wel eens op mijn kop gehad in een winkel, toen ik een jas paste bij het rek. Ja hallo, een JAS. Daarvoor ga je toch geen halfuur in de rij staan? 8)7
Moeten ze maar voor genoeg hokjes zorgen hoor.



Mijn vader vind dit echt heerlijk! Daar zou ie bijna een moord voor doen haha

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:31

Grappig dat vaders er schijnbaar niet mee zitten!
Mijn vader koopt ook alles zonder schaamte :D

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17

anoukwendy

Berichten: 4485
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:31

Just_Sannee schreef:
Telt ook winkelen op 1 april met een moeder die het heel grappig vind om dan stiekem 'rare' dingen bij vreemde mensen in een karretje te doen? :')

Mensen draaien zich even weg van het karretje om wat te zoeken of te pakken, mams legt er een kokosnoot in, een 5 kg zak rijst, wat andere rare groenten.. Mams gaat verder met eigen boodschappen en doet heeel serieus.
Man en vrouw zijn weer bij het karretje;
'schat, waarom heb jij een kokosnoot in de kar gelegd?'
Man zegt dat ie het niet heeft gedaan en staan vervolgens te kibbelen hoe het dan wel in het karretje komt :')


Zucht.. Moeders :')



Hahah die is echt geweldig!! Daar zou ik met mn moeder ook helemaal vlak om kunnen liggen :D

Sees

Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:33

Just_Sannee schreef:
Telt ook winkelen op 1 april met een moeder die het heel grappig vind om dan stiekem 'rare' dingen bij vreemde mensen in een karretje te doen? :')

Mensen draaien zich even weg van het karretje om wat te zoeken of te pakken, mams legt er een kokosnoot in, een 5 kg zak rijst, wat andere rare groenten.. Mams gaat verder met eigen boodschappen en doet heeel serieus.
Man en vrouw zijn weer bij het karretje;
'schat, waarom heb jij een kokosnoot in de kar gelegd?'
Man zegt dat ie het niet heeft gedaan en staan vervolgens te kibbelen hoe het dan wel in het karretje komt :')


Zucht.. Moeders :')


_/-\o_ Geniaal :')

The urge to save humanity is almost always a false front for the urge to rule it - H.L. Menken

Maartenn

Berichten: 2976
Geregistreerd: 13-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:33

naomi_g1998 schreef:
Eigenlijk helemaal nooit. :+ Ik pas zelfs truien en shirts in de winkel zelf, pashokjes is te lang wachten. :')


Dat heb ik laatst bij de uitverkoop van de ruitersportzaak gedaan met een rijbroek :') Tussen allemaal vrouwen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astridhorse, Bellatrix, Berriepi, Bielsje, Bnet, C_estmoi, Geralda1994, GrapeshotBot, IndianSu, Jannie79, judith_irene, meniekske, Paardennamen, Solistar, xSimonee en 71 bezoekers