[FOTO] Een bijzonder jaar voor Charles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

[FOTO] Een bijzonder jaar voor Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 11:09

En dat was het echt, een bijzonder jaar! Zeker op fotografiegebied want ik heb dit jaar een aantal ontzettend gave projecten mogen doen.

1. Het jaar begon op Jumping Amsterdam, dat kunnen sommige van jullie misschien nog wel herinneren want samen met bokker Joolien maakte ik een sfeerverslag voor bokt

Afbeelding

2. In februari kwam een droom uit. Al in 2012 begon ik met mijn fotografieproject "een dag uit het leven van" en voor dit project heb ik cabaretiers Niels van der Laan en Jeroen Woe gefotografeerd en gevolgd in het theater.

Afbeelding

3. In april maakte ik mijn tweede reis naar Californië en maakte ik de prachtige reis langs de kust van San Francisco naar Los Angeles.

Afbeelding

4. In juni ging ik voor "een dag uit het leven van" op bezoek bij Joep Roelofsen van Q Music.

Afbeelding

5. Ook werd ik in juni gevraagd om voor de organisatie van het CHIO te komen fotograferen, daar maakte ik deze foto.

Afbeelding

6. In september mocht ik voor "een dag uit het leven van" en dag op bezoek bij Niels Geusebroek. Een enorme eer en wat is Niels een fantastische artiest en lieve man.

Afbeelding

7. In dezelfde week dat ik bij Niels op bezoek was ging ik ook langs bij styliste van de sterren Danie Bles in het World Fashion Centre. Ik fotografeerde achter de schermen van een Beaumonde shoot waarbij het zusje van Yolanthe, Xelly Cabau van Kasbergen, de visagie deed. Hier Danie en Xelly.

Afbeelding

8. Tot slot een mooi voorbeeld dat een brutaal mens de halve wereld heeft. Ik had een persaanvraag gedaan bij 538 voor Live38XXL in het Ziggodome. Ik wil graag de entertainment kant op met mijn fotografie en ja, iedereen moet ergens beginnen toch? Helaas konden ze dat niet voor me regelen maar ze hadden wel een andere vraag: of ik niet hun huisfotograaf wilde ondersteunen tijdens het concert?

Afbeelding

Ik heb onwijs genoten van 2013 en ik hoop dat jullie ook van deze foto's genieten :)

Anoniem

Re: [FOTO] Een bijzonder jaar voor Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 16:46

Top fototjes weer maat :D Tot Jumping :D

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: [FOTO] Een bijzonder jaar voor Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 21:26

wow mooi hoor :j

loesje688

Berichten: 4041
Geregistreerd: 06-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:57

Het zijn weer prachtige foto's Char <3 Vooral foto 5 vind ik ZOOO gaaf, fantastische kleuren <3

Charles

Berichten: 7477
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Onder de sterren

Re: [FOTO] Een bijzonder jaar voor Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 16:13

Bedankt dames! En maat, tot volgende maand ;)

Rosie

Berichten: 5654
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:44

Super Char! _O_