Verstandskiezen getrokken nu wel een dikke wang

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xHoefijzer

Berichten: 191
Geregistreerd: 20-11-13

Verstandskiezen getrokken nu wel een dikke wang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-13 10:43

In de herfstvakantie kreeg ik te horen dat al mijn verstandskiezen eruit moesten.

Dus ik dezelfde dag bellen naar de kaarchirurg 11 november ging eerst links eruit

Deze operatie ging allemaal prima en had ook bijna geen dikke wang ik natuurlijk blij dat ik geen hamster was.

Maar nu afgelopen donderdag 12 december ging rechts eruit onder moesten ze flink splijten maar ging allemaal goed maar nu heb ik echt een mega mega dikke hamster wang.

Hoe kan het dat ik bij links amper een dikke wang had van het trekken en bij rechts echt een dikke hamster wang heb. Terwijl ze bij links onder ook hebben moeten splijten

Op internet al gezocht maar niet echt iets kunnen vinden.
Dus ik dacht wie weet zitten hier wel tandartsen/kaakchirurg of mensen die er verstand van hebben hier op bokt of die misschien wel het zelfde hebben mee gemaakt.

Ik ben benieuwd naar de antwoorden :D

Uitmest service met miniloader
Geen zin of tijd om dagelijks te mesten? of word dit te zwaar? Wij kunnen voor u mesten met onze Sherpa miniloader
https://www.bokt.nl/markt/ad/508286/uitmest-service-met-miniloader


Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Verstandskiezen getrokken nu wel een dikke wang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:45

Had ik ook toen m'n verstandskiezen getrokken werden.
Terwijl ik bij de kant met de hamsterwang veel minder last van had, dan de slanke kant (ontstoken etc)

xHoefijzer

Berichten: 191
Geregistreerd: 20-11-13

Re: Verstandskiezen getrokken nu wel een dikke wang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-13 10:47

@ Dispar_Vulgo ik heb juist aan die dikke kant meer last. Lachten/praten/ eten doen echt flink zeer als de pijnstiller is uitgewerkt

Uitmest service met miniloader
Geen zin of tijd om dagelijks te mesten? of word dit te zwaar? Wij kunnen voor u mesten met onze Sherpa miniloader
https://www.bokt.nl/markt/ad/508286/uitmest-service-met-miniloader

maris76
Berichten: 128
Geregistreerd: 26-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:58

Koelen met ice-pack of een zakje erwten uit de vriezer, dat gaat de zwelling tegen. Sterkte!


Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Verstandskiezen getrokken nu wel een dikke wang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 16:46

Hoe kan dat? Simpel... Ze hebben meer moeite moeten doen, er is meer kneuzing, dus je hebt meer bloeduitstorting. Wat de reageerder boven mij al zegt: goed koelen, dat helpt. Beterschap!


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:15

Arnica zelf op je wangen smeren, inwendig de druppels kan ook maar dat had je dan meteen moeten doen.

Anoniem

Re: Verstandskiezen getrokken nu wel een dikke wang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:20

Inderdaad, meer moeite, meer beweging, meer kneuzing dus omdat er meer druk is geweest.
Ik ken je pijn hoor, vorige week ook laten trekken de laatste 2 kiezen en nog steeds last ervan, gelukkig geen dikke wang meer. Veel pijnstillers, heb je brufen bruis meegekregen? Die werken heel fijn!

xHoefijzer

Berichten: 191
Geregistreerd: 20-11-13

Re: Verstandskiezen getrokken nu wel een dikke wang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-13 19:09

De zwelling is nu al veel minder het is nog wel gevoelig neem 's ochtend, 's middags en 's avonds nog z'n bruiszakje en dan gaat het wel gewoon. Hopelijk is het met de kerst helemaal weg haha

Uitmest service met miniloader
Geen zin of tijd om dagelijks te mesten? of word dit te zwaar? Wij kunnen voor u mesten met onze Sherpa miniloader
https://www.bokt.nl/markt/ad/508286/uitmest-service-met-miniloader


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Domi_94, Gothico, M_arjolein, nicole_floor, Noukie123, pippie123, Valentijn5 en 125 bezoekers