Even mijn verhaal kwijt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:28

Waar kan je beter je verhaal kwijt dan op bokt! Aangezien hier zulke lieve en meedenkende mensen zitten wil ik hier graag even mijn verhaal kwijt om mijn hart te luchten en om wat orde op zaken te stellen.
In januari 2009 leerde ik mijn nu nog vriend kennen. Ik was helemaal verliefd en hij ook en de relatie was super. Ik woonde toen in Purmerend en hij zat in een gastgezin vlakbij Schiphol en in het weekend woonde hij thuis in Spijkenisse. Ik ben in die tijd ook verhuisd van mijn moeder in Purmerend naar mijn vader in Hoofddorp. Het was allemaal erg hectisch maar J. heeft mij daar super goed doorheen geholpen. We zagen elkaar het hele weekend en vaak nog een dag doordeweeks omdat het vanaf zijn gastgezin aan te rijden was met de scooter naar mijn huis. Ik was nog steeds helemaal verliefd en de relatie ging echt heel goed.
In 2010 ging J naar de luchtmachtbasis in Hoogerheide, hier zat hij dan de hele week en in het weekend kwam hij thuis. Ik heb dit heel moeilijk gevonden, omdat ik zelf op zaterdagochtend een bijbaantje had om de treinreis te kunnen betalen naar hem toe. Ik studeerde op dat moment nog. Door de militaire training moest hij af en toe zomaar in eens een weekend blijven op de basis. Ik heb hier erg mee geworsteld (ik weet dat er mensen zijn die hun vriend minder zien als ik deed) ik kreeg veel lichamelijke klachten en veel stress daardoor. Doordat ik hem niet meer zoveel zag, ging ik veel met een groepje vrienden om en dacht ik verliefd te worden op een van die jongens. Het is in deze tijd ook even uit geweest tussen J en mij. Omdat we samen op vakantie gingen en ik echt niet meer wist wat ik nou wilde heb ik aan J gevraagd als hij toch nog mee wilde gewoon als vrienden. Hier is mijn verliefdheid voor hem weer helemaal aangewakkerd en ben ik weer bij hem terug gekomen.
In 2011 haalde J zijn rijbewijs en hij kocht gelijk een autootje en reed meestal op woensdag en vrijdag naar mij toe en brachten we het hel weekend samen door. We gingen veel uiteten en maakte gezellige uitstapjes.
Ergens rond half 2011 kwam ik erachter dat J nog op de datingsite zat waar ik hem heb leren kennen. Ik werd heel jaloers en ben dus zijn berichten door gaan spitten en ik kwam allemaal flirt/seksistische berichtjes tegen. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en ik ben heel boos en verdrietig geweest. Ik heb het hem vergeven na veel gepraat te hebben en uiteindelijk was het vertrouwen ook weer goed gekomen.
In 2011 werd J ook ontslagen bij de luchtmacht en heeft hij een baan gevonden vlakbij Spijkenisse. Aangezien ik bijna klaar was met mijn studie zijn we opzoek gegaan naar een huurwoning. Deze hebben wij gevonden in mei 2012 en we waren helemaal happy. Er kwamen al gauw 2 poesjes in huis en daar zijn we beide helemaal gek mee. In die tijd nog wel wat gekibbel, want ja je zat wel in eens 24/7 bij elkaar op de lip, maar mijn god wat was ik nog verliefd op die jongen. Ik vond al gauw een heel leuk verzorgpaard en ik kon daar ook echt mijn ei kwijt.
Het afgelopen jaar is voor mij heel moeilijk geweest. Ik kon geen baan vinden dus ik hupste van het ene supermarkt baantje in de ander. Ik vond het absoluut geen leuk werk en ik ging bedenken wat ik wil met mijn toekomst. dus ik ben de opleiding vrachtwagenchauffeur gestart en ik vind het helemaal leuk. Ik heb een super leuk leerbedrijf en ik kan daar ook blijven als mijn studie is afgerond. J en ik hadden vaak meningsverschillen over het huishouden. Ik had nog eens 2 extra baantjes om de kosten te kunnen drukken. We deden geen leuke dingen meer samen en gingen nooit meer uiteten. Ons seksleven veranderde drastisch, maar dat was mijn schuld. Ik was zo moe van al het werken en organiseren van het huishouden dat ik vaak al vroeg sliep. Als we het dan een keer deden deed het pijn.

Nu viel het mij op dat J steeds vaker online was op Whatsapp, door het verleden ging er bij mij een belletje rinkelen en ik heb het hem ook gevraagd. Hij zei dat hij met zijn moeder aan het appen was over het huisje dat we zaterdag zouden gaan bekijken. Dit vond ik raar want dat had hij al doorbesproken met haar. Ik ben dus gister ochtend eens achter zijn laptop gekropen en heb eens het internetgeschiedenis geopend. Hier zag ik dat hij een nieuwe e-mail had aangemaakt. Ik wist van niets. Ik weet welke wachtwoorden hij altijd gebruikt dus kwam zo binnen op die e-mail en wat ik daar zag schrok ik echt van. Hij had zich weer aangemeld op datingsites! Ik heb meteen een vriendin gebeld en die is gelukkig meteen gekomen en heb ik nog wat meer gelezen bij de verzonden berichten. Hier kwam ik erachter dat hij ook op sekssites bezig was en emailtjes stuurde van hoeveel voor dit en hoeveel voordat. Ik schrok zo erg dat ik meteen de koffer heb gepakt en ik ben samen met de poesjes weggegaan. Een collega waar ik op dat moment mee aan het appen was heb ik hand was en hij zei kom maar hier heen maar het is wel 2 uur rijden (hij woont in Belgie) aangezien ik op dat moment even niets anders wist waar ik en de poesjes heen konden ben ik die kant op gereden. Ik heb J laten weten dat ik weg ben en de poesjes heb meegenomen.

Nu zit ik hier met een gebroken hart met een hart die zegt ga bij hem terug en een verstand die zegt dat ik sterk moet blijven. Ik kan niet terug wonen bij mijn ouders en zelf iets huren kan ik niet betalen en als ik het kan betalen mogen de poesjes niet mee een aangezien ik met mijn werk zit moet ik wel in deze omgeving blijven.

Dus bokt wat is verstandig waar kan ik eventueel nog zoeken voor een woning? Wie heeft tips om mijn hoofd weer helder te krijgen en om de tranen te stoppen?


Bedankt voor het lezen van dit mega lange misschien wel ingewikkelde verhaal.

Billini❤️❤️


minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:30

allereerst, heel veel sterkte. :(:)

heeft hij al wat van zich laten horen?

Pony zoekt pensionstalling/weide rondom Rijssen
* "My pony looks like a giant piece of rideable chocolate" *

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:30

En met hem praten?

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:33

Ja we hebben nog wel contact via de app en hij wilt morgen praten. Ik wil ook wel praten, maar ik weet dus niet of het nog wel slim is om samen door te gaan. En de vorige x toen het uit was wakkerde de verliefdheid weer helemaal aan.

Billini❤️❤️

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:35

Sterkte Lootje.

En ook dezelfde vraag, heeft hij al gereageerd op je vertrek?
Misschien samen met iemand anders er nog bij met hem praten?

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:38

Bedankt

Ja hij reageerde heel raar. Hij wilde gister avond al met mij praten, maar dat ging niet want toen zat ik al in belgie dus voordat ik vertrok zei ik je kan nu komen om te praten, maar hij kon echt niet weg van zijn werk. Maar wat ik uit zijn appjes begrijp is dat hij niet met en ook niet zonder mij kan en dus ook niet weet wat hij moet doen. Hij miste me wel heel erg zei die en de poesjes ook

Billini❤️❤️

Acceptance

Berichten: 149
Geregistreerd: 18-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:41

Heel veel sterkte!
Voor buitenstaanders is het uiteraard makkelijker om te oordelen...
Maar ik snap heel goed dat je behoorlijk gekwetst ben door het feit dat hij dus gewoon weer op die sites zit... Niet echt goed voor je eigen waarde neem ik aan.
Als mijn vriend dit zou doen zou het echt einde verhaal zijn, maar dit is makkelijk zeggen want ik zit nu niet in zo'n situatie..

Nogmaals veel sterkte :(:)
En hou je ons op de hoogte?

Carpe diem.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:42

Meid ik heb hier hetzelfde meegemaakt, alleen waren er nog meer isseus.

Heel hard. Kies voor jezelf. Dit gaat niet veranderen en hoe hard je er ook voor vecht je gaat toch weer gekwetst worden.

Het doet zeer, maar de pijn slijt en je komt heus wel iemand tegen die jou wel verdiend!

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:43

jeetje heel veel sterkte!

weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?

je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel. :)

**Het geluk van een kind begint in het hart van de moeder**

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:43

Ik wil jullie best op de hoogte ouden hoor :)
Ja ik heb zoiets van ik moet nu sterk blijven want ik wil niet nog eens gekwetst worden, maar mijn hart zegt wat anders

Billini❤️❤️

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:44

Heel wijs besluit om bij hem weg te gaan.
Maar pas op om niet weer in de gewoonte terug te vallen.
Dus of nu praten wijs is?
Ik zou pas weer gaan praten als je wat steviger in je schoenen staat.
Als je dingen kwijt wil aan hem. zou ik een brief/mail schrijven.
Vaak als je gaat schrijven lukt het ook goed om je gevoelens op een rijtje te krijgen.
Niet dat het dan minder zeer doet. maar maakt het voor jezelf wel helderder.
Zeker het geen wat je niet wilt.
En wat betreft woning/kamer.
tegen zoveel mogelijk mensen zeggen collegas etc gebruik FB ook voor zulke dingen.
Vaak is er wel iemand die iemand kent die nog een huisje of iets dergelijks heeft.
al is het maar tijdelijk of een stacaravan.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:45

AdnerB schreef:
jeetje heel veel sterkte!

weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?

je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel. :)


Ja hij weet ervan. En hij heeft er spijt van, maar ik was volgens hem te veel bij mijn verzorgpaard (lees 2a3x in de week) en hij miste daardoor aandacht

Billini❤️❤️

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:45

Lootje1991 schreef:
Ik wil jullie best op de hoogte ouden hoor :)
Ja ik heb zoiets van ik moet nu sterk blijven want ik wil niet nog eens gekwetst worden, maar mijn hart zegt wat anders



Dat kan ik en dat is verdomd moeilijk daar mee om te gaan.

Als je gaat praten ga je zowiezo voor de bijl :D

Het is logish dat je aan de leuke dingen terugdenkt en dan het verliefdheidsgevoel weer bovenkomt.

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:45

Lootje1991 schreef:
Ik wil jullie best op de hoogte ouden hoor :)
Ja ik heb zoiets van ik moet nu sterk blijven want ik wil niet nog eens gekwetst worden, maar mijn hart zegt wat anders



Nu doet het nog een keer goed pijn.
Als je je hart laat spreken blijf je doormodderen en blijft het keer op keer pijn doen.
Laatst bijgewerkt door riegje op 13-12-13 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:46

riegje schreef:
Heel wijs besluit om bij hem weg te gaan.
Maar pas op om niet weer in de gewoonte terug te vallen.
Dus of nu praten wijs is?
Ik zou pas weer gaan praten als je wat steviger in je schoenen staat.
Als je dingen kwijt wil aan hem. zou ik een brief/mail schrijven.
Vaak als je gaat schrijven lukt het ook goed om je gevoelens op een rijtje te krijgen.
Niet dat het dan minder zeer doet. maar maakt het voor jezelf wel helderder.
Zeker het geen wat je niet wilt.
En wat betreft woning/kamer.
tegen zoveel mogelijk mensen zeggen collegas etc gebruik FB ook voor zulke dingen.
Vaak is er wel iemand die iemand kent die nog een huisje of iets dergelijks heeft.
al is het maar tijdelijk of een stacaravan.


Ik heb idd ook al wel een plekje aangeboden gekregen en een ander meisje is erover aan het nadenken, maar ik wil ook niemand een blok aan het been zijn

Billini❤️❤️

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:47

Gewoon doen en al is het maar voor tijdelijk.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:48

Je hebt wel gelijk hoor. Ik ben blij dat ik op bokt zit en dat ik even mijn hart kan luchten en een schop onder mijn hol kan krijgen

Billini❤️❤️

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:49

Lootje1991 schreef:
AdnerB schreef:
jeetje heel veel sterkte!

weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?

je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel. :)


Ja hij weet ervan. En hij heeft er spijt van, maar ik was volgens hem te veel bij mijn verzorgpaard (lees 2a3x in de week) en hij miste daardoor aandacht



En wat gaat hij dan wel niet doen als het weer even tegen zit in jullie relatie? Dat komt zelfs in de beste relaties voor en dat geeft hem echt niet het recht maar contact te gaan zoeken met andere hoor.

Ik zeg kies voor jezelf, verbreek al het contact en weg ermee.

sasja0705
Berichten: 1961
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:49

Hmmm... praten zou ik op neutraal terrein doen.
Klinkt misschien cru wat ik nu zeg maar ik vind zijn gedrag ( ken natuurlijk alleen het verhaal van jou kant ) alarmerend. Te weinig sex/ moe /huishoud mag NOOIT de reden zijn om achter de rug van de ander op datingsites te gaan / emails te schrijven of "de spanning"op te zoeken. Als zoiets gebeurt is er deftig wat mis aan de basis van de relatie - van allebei kanten.
Als je echt van elkaar houd en de basis goed is dan heb je niemand anders nodig. Jullie zijn nog jong, maar als het nu al de tweede keer gebeurt, zou ik mij achter mijn oren krabben.
Er bestaat niet alleen het "lichamelijke" vreemdgaan , het bestaat ook het "virtuele " . Ik zal eens een artikel opzoeken, die het heel mooi beschrijft.
Ons heeft het toen behoorlijk de ogen geopend. ..
In ieder geval : sterkte alvast en probeer te kalmeren

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:50

Lootje1991 schreef:
AdnerB schreef:
jeetje heel veel sterkte!

weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?

je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel. :)


Ja hij weet ervan. En hij heeft er spijt van, maar ik was volgens hem te veel bij mijn verzorgpaard (lees 2a3x in de week) en hij miste daardoor aandacht



Dit is echt bullshit. klinkt als een klein jong die loopt te jengelen! triest jouw de schuld geven omdat hij het niet kan laten om naar een ander te zoeken.(manipulatie)
Een fatsoenlijke vent gunt zijn of haar partner ook zijn plezier.(paardjerijden,voetbal what ever)

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 14:52

Jullie hebben helemaal gelijk en mijn ogen zijn weer een stukje geopend. Ik ga nu eens een heerlijke wandeling door het bos maken met een patatje op het end.

Bedankt voor alle lieve woorden tot nu toe en mijn bil doet al een beetje pijn

Billini❤️❤️


sasja0705
Berichten: 1961
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:52


elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:55

meis, kies voor jezelf.
hij gaat dit weer doen, en welk excuus hij ook aanvoert voor zijn gedrag, niets praat goed wat hij gedaan heeft.
Ik heb de berichten gelezen, dit gaat ver meis, heeeeeeeeeeeeeeeeel ver... als het mijn vent was zat hij nu om zijn moeder te huilen.......

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:55

Lootje1991 schreef:
Jullie hebben helemaal gelijk en mijn ogen zijn weer een stukje geopend. Ik ga nu eens een heerlijke wandeling door het bos maken met een patatje op het end.

Bedankt voor alle lieve woorden tot nu toe en mijn bil doet al een beetje pijn


Goedzo, en ts mijn pb box staat voor je open hoor,

en ik schop graag :j ;)

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-13 15:55

Ja ik weet het Eli jij houd van wraak }:)

Maar hij is via de app gelukkig wel heel redelijk. Maar ik moet gewoon nier meer in zijn lieve woorden trappen. Ik wil iemand die altijd lieve woorden zegt

@ Tiffany bedankt voor je steun doet me goed

Billini❤️❤️


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, Facebook, goesju, Gypsy, LolaTFB, maaikemuis, Mitch_Beauty, moonsparkle, Niobe, Selima, thirteenn, Verara en 185 bezoekers