2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dabo

Berichten: 11125
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 23:43

    2013, weer eens een blessure-vrij jaar (nouja, bíjna!)
    We hebben een hoop leuke dingen gedaan met als hoogtepunt de grote verhuizing naar de Veluwe!
    Voor wie ons (nog) niet kennen: Mijn naam is Ellen, en mijn paardje heet Narbella (Bella) :)
    Ik heb Bella al bijna 9 jaar, en we hebben samen al een hoop meegemaakt. Dit jaar was toch wel een van de leukste. Hier komen de foto's:

    Afbeelding
    Begin april is het lekker weer, en Bella houdt van zonnebaden. Ga ik gezellig even bij haar zitten en een knufje vragen. Kan ik krijgen! <3

    Afbeelding
    We maken heerlijke ritjes in het Twiske..

    Afbeelding
    En.. we maken een strandrit!! Met de verhuizing in het vooruitzicht vond ik dit wel een super kans. Voor ons denk ik toch wel de allerlaatste kans om op het strand te rijden! :) Was een super gave rit, Bella was echt geweldig braaf :-)

    Afbeelding
    Op 6 juni dan de verhuizing van Bella. Wij waren zelf al een paar dagen eerder over. Na alle trailer-ellende die we al hebben meegemaakt heb ik haar nu professioneel laten vervoeren door Signorita paardenvervoer. 2 paards trailer, tussenschot eruit :D Camera erin, en zo kon ik haar de hele weg (120km) goed in de gaten houden. Ton reed achter ons, en heeft de foto gemaakt (foei) ;)

    Afbeelding
    Bella in haar nieuwe paddock.

    Afbeelding
    Bella in haar nieuwe stalletje! :)

    Afbeelding
    Voor het eerst rijden op de nieuwe plek.

    Afbeelding
    Er is aan stal ook een bos(je) Wel een heel klein bosje, maar toch ff lekker. :)

    Afbeelding
    Op 2 September rij ik Bella naar een tijdelijk 'logeer'adres. Pleisterplaats de Cannenburgh. Mijn nichtje Nadine komt daar ook heen met haar Buddy, en samen gaan we dan een paar dagen lekker buitenrijden.

    Afbeelding
    Bella en Buddy samen op de wei.

    Afbeelding
    Die woensdag ga ik alleen een rit maken, en oh wat was DAT heerlijk! Wat WAS Bella braaf! Kijk er met heel veel plezier op terug!
    Helaas heeft ze op de laatste dag ruzie met Buddy gemaakt, en daarbij een lelijke wond op haar kogel opgelopen. Ik heb haar dus lopend naar huis moeten brengen..:
    Aan de hand op weg naar huis..
    Ze heeft er toch wel even last van gehad, maar gelukkig niet al te lang/veel :)

    Afbeelding
    15 September, we zijn weer 'thuis' Lekker rijden in de bak.

    Afbeelding
    Op 25 September komt Natasja (Daladi fotografie) langs voor een fotoshoot :)

    Kusje, Bella?

    En lekker even rijden!

    Afbeelding
    Nog een lekker buitenstapritje maken op 22 oktober.

    Afbeelding
    En dan wordt het vies weer, maar we hebben hier geen binnenbak! Gewoon lekker rijden dus!

    2013 is voor ons echt een super leuk jaar geweest!
    Ohja, we hebben voor onze verhuizing ook nog even een paar wedstrijden gereden, en gewoon even 5 winstpunten gereden in 3 wedstrijden!
    Onze eindstand staat nu op L2+7
    Hier heb ik niet echt veel mogelijkheid om wedstrijden te rijden, en dat kan me op dit moment ook niet zoveel schelen!

    Ik hoop dat jullie het een leuk overzicht vonden, en laat je ook even een berichtje achter? thnx!

[I Narbella, mijn dressuurdraver (eindstand) L2+7] <3 <klik>
[www.dabo-design.nl] <klik> Voor al je Biothane (bitloos) hoofdstellen, halsters, teugels..
Maar ook voor hondenlijnen, halsbanden, tuigjes enzzz!


melaniepk

Berichten: 2234
Geregistreerd: 02-04-06

Re: 2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:47

Dat ziet er leuk uit allemaal, fijn dat jullie samen zo genieten !

Dabo

Berichten: 11125
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: 2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 23:54

Dankje! Doen we zeker :D :D

[I Narbella, mijn dressuurdraver (eindstand) L2+7] <3 <klik>
[www.dabo-design.nl] <klik> Voor al je Biothane (bitloos) hoofdstellen, halsters, teugels..
Maar ook voor hondenlijnen, halsbanden, tuigjes enzzz!

xZiva_

Berichten: 3991
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: 2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 23:58

Ik lees in je onderschrift dat ze een draver is. Dat zou je totaal niet zeggen :oo
wat een leuk overzicht, leuk plekje heb je nu!

Jeroen van stal Lingehorst aka. Jack Sparrow


D_Desteny

Berichten: 2494
Geregistreerd: 11-05-07
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:02

Wat een fijn jaar is dit voor jullie geweest Ellen! Ik mis jullie wel op Taams maar wat hebben jullie een lekker plekje gevonden. Ik vind dat ik echt een keer langs moet komen! Op nog zo een fijn jaar.
Alvast veel plezier en geluk voor het volgende jaar!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: 2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 07:33

Leuk overzicht ellen :j

vond het erg leuk om een dagje langs te komen en jullie hebben het hartstikke leuk daar :D

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

lina1998

Berichten: 1896
Geregistreerd: 15-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 07:36

Er is niets mooiers dan een blessurevrij jaar :) .
op naar een veel buitenritjes vol 2014 dan maar :P

Some things are worth fighting for.
Wedros Z1+0 ~ Gerrit Z1+36 Z2+7 ~ Nava

Slmt9

Berichten: 4732
Geregistreerd: 25-11-12

Re: 2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 07:46

Het ziet er leuk uit, jullie genieten van elkaar zo te zien. Op naar een mooi 2014!

Miepie77

Berichten: 5586
Geregistreerd: 04-04-11

Re: 2013 was een leuk jaar voor Narbella en mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:11

Jullie zijn een leuk setje en zo te zien hebben jullie het in de Veluwe beide goed naar de zin. :)

Dabo

Berichten: 11125
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 10:16

xZiva_ schreef:
Ik lees in je onderschrift dat ze een draver is. Dat zou je totaal niet zeggen :oo
wat een leuk overzicht, leuk plekje heb je nu!
Ze is het ECHT hihi.
D_Desteny schreef:
Wat een fijn jaar is dit voor jullie geweest Ellen! Ik mis jullie wel op Taams maar wat hebben jullie een lekker plekje gevonden. Ik vind dat ik echt een keer langs moet komen! Op nog zo een fijn jaar.
Alvast veel plezier en geluk voor het volgende jaar!
Je bent altijd welkom Daan, gezellig! :)
Ojajoh schreef:
Leuk overzicht ellen :j

vond het erg leuk om een dagje langs te komen en jullie hebben het hartstikke leuk daar :D
Vond het ook super gezellig dat jij en je kleine meid er waren, en WAT een mooie foto's zijn daar uit gekomen he :)
lina1998 schreef:
Er is niets mooiers dan een blessurevrij jaar :) .
op naar een veel buitenritjes vol 2014 dan maar :P
Yep!
Slmt9 schreef:
Het ziet er leuk uit, jullie genieten van elkaar zo te zien. Op naar een mooi 2014!
Dankjewel! :)
Miepie77 schreef:
Jullie zijn een leuk setje en zo te zien hebben jullie het in de Veluwe beide goed naar de zin. :)
Dat hebben we zeker... :D

Niet alleen met paard, maar ook het leven hier is zo anders dan in de drukke stad. En de omgeving.. We pakken de fiets en rijden binnen een paar minuutjes zo de bossen in. Zo heerlijk! Overal bomen, gras, schapen, paarden.. We zijn ook al druk aan het inburgeren haha :D

[I Narbella, mijn dressuurdraver (eindstand) L2+7] <3 <klik>
[www.dabo-design.nl] <klik> Voor al je Biothane (bitloos) hoofdstellen, halsters, teugels..
Maar ook voor hondenlijnen, halsbanden, tuigjes enzzz!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 6 bezoekers