Grrt.. We willen slapen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Grrt.. We willen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 00:31

Heerlijk!

Je ligt in bed..

En na een paar minuten is het feest.
Bij de buren wel te verstaan.

Onze lieve knullige buurman van 30 heeft zijn ex-vriendin of inmiddels weer vriendin of inmiddels toch weer ex-vriendin, jullie snappen het idee, weer binnengehaald.

Allemaal leuk en aardig, maar na twee maanden heerlijke rust is het weer gedaan. ^)

Nee mensen, geen goedmaakseks, maar knullige echtelijke ruzies. En gezien we hier dunne muurtjes hebbben horen we alles.
De favoriete topics:
'Je zegt nooit dat je me mooi vindt!'
'Dat zeg ik wel! Maar je luistert nooit naar me!'
En:
'Waarom ruim je nou nooit eens iets op??'
'Dat doe ik toch wel! Kijk dan, m'n hele kamer is schoon!'

En onze persoonlijke favoriet:
'fiets JOU!'
'NEE!'
Een goed seksleven is dus ver te zoeken.

Nou ons probleem. Na bij elkaar opgeteld een maand of vier van 8 uur 's ochtends (we worden er vaak mee wakker) tot 12 uur 's nachts (nu dus) zijn we er wel klaar mee. Om het maar even subtiel te zeggen.

Maar.. Hoe pak je dit nou aan?
We zitten in dubio. Op de deur rammen en melden dat we alles mee kunnen luisteren (met een dikke knipoog)? 'En ohja, gefeliciteerd met je verjaardag!' Want de arme jongen is nog jarig ook vandaag..
Morgen een briefje op de deur plakken? Andere methode? Tegoedbon voor relatietherapie of een webcamsite geven als goede vervanging? (Ik sprak zijn pa zelfs: 'Ja, die twee passen echt niet bij elkaar, maarja, dan gaan ze uit elkaar en later kriebelt het toch he..')


Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Grrt.. We willen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:33

Wij tikken altijd met een stok tegen de muur, dat horen ze!
Is het meteen over :)

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:33

morgen een briefje door de deur.. met iets van we kunnen alles mee horen?

of aanbellen.

ik zou een briefje doen met wat tekst die je letterlijk gehoord heb, en dan eronder m.v.g. de onwillende meehorende buren.

The end

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:34

_O- sorry maar hoe je het opschrijft haha

Kan je niet vriendelijk erlangs? Is het huur of koop?

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 00:36

Desty, daar geven ze echt geen reet om... We zijn al scenes na aan het spelen geweest. Met een iets ander einde ( :') )
'JE ZEGT NOOIT DAT JE ME MOOI VINDT!'
'MAAR DAT VIND IK OOK NIET, DONDER OP YU!'

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 00:37

Het is een huurkamercomplex takkie_muis.. :P

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:37

Ik zou het gewoon accepteren. Jij wilt toch ook geaccepteerd worden om wie je bent?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:37

Echt waar? Pfoe hahaha!
Dan grover geschut, inderdaad een briefje door de brievenbus of iets dergelijks

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:37

Politie bellen. Van 7 tot 22 u mag je geluid maken, daarna word het asociaal. Hier ook zo'n koppel naast ons. Een beetje jonger en vooral zij kan heel hard krijsen. Die hebben we nooit meer gehoord toen wij de politie hadden gebeld met de melding dat we huiselijk geweld vermoedden. Die waren binnen 5 minuten hier (met zn 5en en een stormram ... :') ) en die twee waren nog heerlijk hard aan het schreeuwen. Ik heb met enig vermaak hun knalrode hoofden mogen bespieken door het kijkgaatje in onze deur. Heerlijk hoe fijn je kan slapen daarna.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 12-12-13 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:38

werkt bonzen tegen de muur niet? ik zou gewoon alles proberen wat je zelf al bedacht hebt, zo te lezen zijn het geen aardige mensen, niets te verliezen dus :+

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 00:39

lieveli schreef:
Ik zou het gewoon accepteren. Jij wilt toch ook geaccepteerd worden om wie je bent?

Wil je ruilen van woning schat?? :*

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Grrt.. We willen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:40

Krijg ik Eva erbij?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:40

Lara_Silver schreef:
Politie bellen. Van 7 tot 22 u mag je geluid maken, daarna word het asociaal. Hier ook zo'n koppel naast ons. Een beetje jonger en vooral zij kan heel hard krijsen. Die hebben we nooit meer gehoord toen wij de politie hadden gebeld met de melding dat we huiselijk geweld vermoedden. Die waren binnen 5 minuten hier (met zn 5en en een stormram ... :') ) en die twee waren nog heerlijk hard aan het schreeuwen. Ik heb met enig vermaak hun knalrode hoofden mogen bespieken door het kijkgaatje in onze deur. Heerlijk hoe fijn je kan slapen daarna.




dit!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:41

Nee zonder grappen, gewoon morgen een briefje in de bus dat je alles kunt horen en dat je er last van hebt. Dat je er op vertrouwt dat het vanaf nu afgelopen is en dat jullie anders even in gesprek moeten gaan.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Nick1963

Berichten: 1941
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:43

Ik heb zelf ook met zeer grote regelmaat lawaai papegaaien........ Voor 1,99 kun je je. Leed verzachten ( oorstoppen) , mij helpt het om mij niet steeds te irriteren....want door de irritatie weet je zeker dat je niet slaapt....maarja lastig blijft het


Celiien

Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:43

_O-
Lara :')

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:44

Awesome dat daar de politie gewoon komt. Toen ik laatst om half 6 belde vanwege een wacke buurvrouw zouden ze een onderzoekje instellen. Een paar uur later onderzocht de wacke buurvrouw de buurman, bij het raam. Waar ik zat te ontbijten. Geen politie gezien.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Re: Grrt.. We willen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:49

De politieactiviteit is hier vrij hoog in tegenstelling tot Nederland moet ik zeggen, dat was het eerste wat me opviel. Erg efficient ook als je ziet wat voor een torens van kerels ze op kunnen trommelen in 5 minuten. :+

Kiwipitje

Berichten: 10537
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:02

lieveli schreef:
Ik zou het gewoon accepteren. Jij wilt toch ook geaccepteerd worden om wie je bent?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Ja en daarbij vind ik het ook heel normaal dat iedereen mijn takkeherrie accepteert. 8)7

Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:09

upendo schreef:
Desty, daar geven ze echt geen reet om... We zijn al scenes na aan het spelen geweest. Met een iets ander einde ( :') )
'JE ZEGT NOOIT DAT JE ME MOOI VINDT!'
'MAAR DAT VIND IK OOK NIET, DONDER OP YU!'


Je maakt een prachtie liefdesbrief voor haar en ondertekent deze met de jongen zijn naam, andersom doe je dat net zo. Zet hier duidelijk in dat ze mooi, lief, geweldig en blablabla zijn.. Als je geluk hebt vliegen ze elkaar in de armen en vragen ze elkaar niet naar de brief anders heb je daarom weer de poppen aan het dansen..

Krijg je dit weer.. Wie is jouw minnaar dan.. -O-

Oke toch niet zo'n goed idee, ik zou gewoon terug schreeuwen;
'Je zegt nooit dat je me mooi vindt'
Jij: 'Ben je ook niet'

Dan is het wel duidelijk dat je er last van hebt denk ik.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Grrt.. We willen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 10:40

Politie bellen lijkt ons niet zo'n goed idee.
Omdat we in twee kamers naast elkaar zitten weten ze meteen wie het was en om meteen de politie erbij te roepen zonder even gepraat te hebben of een briefje is ook weer zo wat..
Dat jaar dat we hier nog zitten willen we geen gezeur, dat idee! :))

Gisternacht zijn ze tot half 1 bezig geweest, daarna was het stil.
We hebben even besloten om te kijken of ze weer terugkomt/blijft, misschien dat ze alleen voor zijn verjaardag op bezoek was en zijn cadeau in natura wilde geven ofzo..
Mocht het weer zo wezen moeten we maar eens gaan zitten voor een origineel briefje. :D

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Re: Grrt.. We willen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:26

sorry, ik lag mezelf helemaal krom hierzo! je hebt wel humor TS!

Ik heb het ook gehad met mn buren, heb ze een keertje in de gang gevraagd of het idd later op de avond wat stiller mag

A winner is a dreamer who never gives up, Nelson Mandela

[OV] [PG] Carina NMK, frieze merrie 7 jaar

JJane
Berichten: 1885
Geregistreerd: 22-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:29

Zelf net doen of je elkaar afmaakt :+ komen ze vanzelf kijken en kun je gelijk even uitleggen van hoe en wat.

Waarom hebben de meeste manege's en pensionstallen een grote kantine?
..Dan is er voor alle "beste stuurlui" en "technische jury" plek!

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:21

upendo schreef:
Desty, daar geven ze echt geen reet om... We zijn al scenes na aan het spelen geweest. Met een iets ander einde ( :') )
'JE ZEGT NOOIT DAT JE ME MOOI VINDT!'
'MAAR DAT VIND IK OOK NIET, DONDER OP YU!'

_O- _O- _O-

Jullie zijn geweldig :')

Ik begrijp de frustratie, maar pas een klein beetje op met passief-agressieve briefjes en acties. Nu doen ze het nog 'per ongeluk', het wordt pas écht vervelend als ze de radio op 100 gaan zetten om je te zieken...

Moon

Berichten: 3925
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: Hardenberg

Re: Grrt.. We willen slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:09

Met je laptopje naast de muur gaan zitten, alle gesprekken uittypen en dan aan ze overhandigen onder het mom van:" ik hoorde jullie discussie misschien willen jullie het nog even terug lezen zodat je kan zien waar het elke keer mis gaat."

Is leuk als je het van 3 weken hebt en ze een volledig boekwerk kan overhandigen.

Beste ouders, Luister goed! Iedereen weet, dat ik een pony moet.
Een minishetlander, mij best. Maar aan dit pony-loze leven, heb ik de pest!

©Simone - Groep6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Amazonbot, Angie91, Eineges, Floko, Hootje, Jara, Kairos, katinker, kimberly1995, Kirrietje, Lisa_22, mingming, Mo_86, pluklief, Saaams, Toffeltje, Verara, WendyKtH en 188 bezoekers