thermolaarzen voor brede kuit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Muronia

Berichten: 19499
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

thermolaarzen voor brede kuit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 20:35

Bestaan er ook thermolaarzen voor mensen met een bredere kuit? De standaard thermolaarzen heb ik gehad, maar het klittenband wil niet dicht omdat het niet past om mijn kuiten (maat 43 kuit). Zijn er ook bepaalde merken die wel breder zijn? Aangezien de winter er aan komt en ik een hekel heb aan koude voeten .. }>

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje


Marjo89

Berichten: 3962
Geregistreerd: 01-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:37

Muckboot ? deze heb ik sinds kort, degene die tot -40 kunnen, heb nog geen koude voeten gehad :o
of echt laarzen voor het rijden?
Rijden kan ik er wel mee, maar heel comfortabel is het niet

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:39

Ik heb de Mountain Horse Rimfrost en heb ook erg dikke kuiten. Bij mij passen ze.

Edit: toevoeging: ik heb schoenmaat 37/38 en kuitmaat 43/44, dus!
Laatst bijgewerkt door Homiafortuna op 11-12-13 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura01234

Berichten: 1340
Geregistreerd: 24-12-09
Woonplaats: Utrecht

Re: thermolaarzen voor brede kuit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:41

Ik was laatst in een ruitersport zaak (grote keten) en daar had ik per ongeluk Eurostar thermolaarzen gepast die veelste groot voor mij waren, vond het nogal vreemd maar wat bleek ik had extra wijde kuit maat aan, ik weet niet of ze ook op internet te vinden zijn maar dan zou je even bij Eurostar kunnen kijken!

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: thermolaarzen voor brede kuit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:42

Ik heb laarzen van ariat die aan de zijkant met een veter vast gaat. Super fijne laarzen.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:45

Ik heb nu ook thermo laarzen gekocht die tot -20 of meer?? kan. Ga ze morgen ophalen dan vertel ik je het merk! Is echt een fijne laars, heb er al vaker opgelopen en ook mensen met bredere kuiten passen erin omdat het gewoon mee rekt :)

[o]

Muronia

Berichten: 19499
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 20:45

@ Marjo, ik bedoel wel laarzen waarmee ik ook kan rijden :J

@ Homiafortuna, ik ga ze even opzoeken! edit: die lijken me wel heel fijn! Ik zie dat divoza ze ook verkoopt... das wel een goeie tip, bedankt!

@ Laura, was je bij divoza? Ik google er even op!

@mala26, ik weet niet of dat het zelfde idee is als bij de klittenband-laarzen? Dat zou ook een beetje one size fits all moeten zijn en dat past me niet ben ik bang.

@ wortelsussie ik hoor het heel graag van je!

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Laura01234

Berichten: 1340
Geregistreerd: 24-12-09
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:06

ik was bij horseplaza in Bilthoven, dat is van de ''club hypo'' keten, elk filiaal heet weer anders :P wellicht zit er ook een bij jou in de buurt! hier even kijken:

http://www.clubhypo.nl/index.php?option ... &Itemid=21

deze zijn het:
Afbeelding
http://ruitershoppasdedeux.nl/index.php ... 19&lang=NL

ze zijn niet echt verder goed te vinden via internet webshops!
(ik kan de site van eurostar zelf ook niet vinden haha)

ze zijn wel echt fijn, kan er super mee rijden! met die simpele met klittenband kon ik niks, die zakte helemaal af zover dat ze bleven haken onder het zweetblad steeds, heel irritant
ik heb ze met bruin :)

Marjo89

Berichten: 3962
Geregistreerd: 01-01-07

Re: thermolaarzen voor brede kuit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 00:18

Er zijn ook muck boot laarzen speciaal voor het rijden. Was ik vergeten te vertellen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers