Vernieuwen van pagina

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Vernieuwen van pagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 20:53

Ik word er echt gek van, ik weet alleen niet of het aan bokt ligt....

In deze tijd ben je veel bezig met recepten en ook het posten van recepten. Ik werk op een tablet dus heb in mijn ene tabblad mijn berichtje op bokt en het andere tabblad zoek ik recepten op om dan de link te kopieren, weer terug te gaan naar tabblad bokt...

En dan vernieuwd hij die pagina en ben ik dus mijn hele bericht kwijt.
Maw, meer dan 1 link er op zetten lukt niet, als ik eenmaal aan het typen ben kan ik niet meer van tabblad wisselen zonder alles kwijt te zijn. Oplossing is na iedere link posten en weer bewerken, maar dat schiet niet echt op....

Wat kan ik hier aan doen?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Vernieuwen van pagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 10:52

Daar heb ik dus ook last van. Erg irritant kun je opnieuw beginnen met tikken. Ik copieer nu maar steeds wat ik getikt heb voor ik van blad wissel voor de zekerheid.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Vernieuwen van pagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 10:58

Werkt het niet om een andere browser te gebruiken? Dus dat je bijvoorbeeld in Safari je bericht open hebt staan, en vanuit Chrome recepten kopieert? Zou kunnen dat hij dan ook vernieuwt, maar dat durf ik niet te zeggen.. Een andere optie weet ik zo ook niet..

Shadow0

Berichten: 43501
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:01

Dat is helaas iets van Safari / iOS. Het heeft vooral te maken met het gebruikte geheugen. Zodra dat op is, worden de oude tabs (zonder waarschuwing of wat) uit het geheugen gemikt en wordt het weer herladen als je naar die tab toegaat.

Het kan helpen om te zorgen dat je verder geen programma's of tabs open hebt staan, zodat er veel geheugen vrij is. Maar zekerheid biedt dat niet.

Bokt kan dat gedrag niet beinvloeden, maar er is een functie 'sla klad op' en als er vervolgens gerefresht wordt zou ook de knop 'laad klad' erbij moeten staan.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Vernieuwen van pagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:14

Ik heb er ook last van op ipad met icap mobile die ik vooral gebruik. Dan zou het eerder ipad eigen moeten zijn en niet zozeer safari.

Shadow0

Berichten: 43501
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Vernieuwen van pagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:16

Dat zou ook kunnen, ik heb maar een oppervlakkige search gedaan en daar werd vooral safari genoemd.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Vernieuwen van pagina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 11:20

Ik ben op mijn iPhone ook regelmatig berichten kwijt die ik getikt heb. Alleen als ik dan op vorige druk (dus naar de vorige pagina), krijg ik gewoon mijn bericht terug.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 12:01

karuna schreef:
Daar heb ik dus ook last van. Erg irritant kun je opnieuw beginnen met tikken. Ik copieer nu maar steeds wat ik getikt heb voor ik van blad wissel voor de zekerheid.


Dat doe ik dus ook, maar als ik websites wil kopieren kan dat dus niet -O-
Hmmm, dus niks aan te doen, balen! Sla klad op is nog een suggestie idd!