Krokodil drugs..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:55

Kir_Ples schreef:
Waarom had je de drang om drugs uit te proberen als ik vragen mag? :) Wat is in jouw ogen de meest slopende en kapot makende drug?


Ik zie er eerlijk gezegd niet het nut van in om dat nu in dit topic te bespreken, dus ik hou het kort. Ik had er zin in, ik was nieuwsgierig en ik denk dat coke en heroïne veel kapot maken. Er is niet één slopende drugs want iedereen heeft andere triggers die hen kapot maken. Ik heb de mijne nooit ontdekt maar er zijn mensen die psychotisch raken van drugs of verslaafd raken aan GHB. Er is niet echt een peil op te trekken.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:56

Brrr vreselijk..
Heroine is echt vies spul, 1 spuit en je bent verslaafd, met bijvoorbeeld Chrystal Meth is dit nog erger..

Wij worden hier gelukkig opgevoed met het idee dat drugs slecht zijn en dat je er noooit mee moet beginnen. Dat doen wij hier over het algemeen dan ook niet :)

Als je uit een milieu komt waar dat minder vanzelfsprekend is, probeert men wel eens wat uit.
En heroïne is daar nou net de verkeerde drug voor, je bent direct verslaafd.
Waar men met coke elke keer dezelfde voldoening eruit haalt, heb je bij heroïne steeds het gevoel dat je meer nodig hebt.. Ik weet dus niet of het wel zo netjes is die mensen als raar te bestempelen, denk de meeste vooral naïef dat ze er ooit aan begonnen zijn.. Maar daarna hebben zij zichzelf niet meer in de hand, denk niet dat wij het recht hebben daarover te oordelen, ik zou niet weten hoe dat zou moeten voelen.. Vreselijk gewoon, je bent een slachtoffer van de drug.

Als je ook hoort waarvan die troep allemaal gemaakt wordt, niet normaal :n
Van velgenreiniger tot gootsteenontstopper en zoals gezegd werd hierboven zelfs benzine..

XTC, GHB en al dat spul is gewoon pure chemische troep. Het is niet gek dat je daarvan de weg kwijt raakt.
Die filmpjes zijn soms vreselijk, mensen kunnen ook echt dood gaan als ze opeens 'cold turkey' gaan (opeens geen drugs meer gebruiken).

Denk dat wij ons dit eigenlijk niet kunnen voorstellen en ben eigenlijk ook wel blij dat die vreselijke beelden beschikbaar zijn!

En ik zou Crocodile maar niet met chemisch bespoten mandarijnen gaan vergelijken :+ :+

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:00

Denk trouwens dat wij erg simpel praten hebben. 'ik snap niet dat iemand aan zo iets begint, dat weet je toch!'

Natuurlijk snappen wij dat niet, wij zitten over het algemeen in een ander milieu of wij kunnen ons echt niet in die situatie verplaatsen waar die mensen meestal in zitten.. Is gewoon 1 grote rotzooi..

Zelf heb ik nooit de neiging gehad om dingen uit te proberen, ben een veel te grote schijterd en lig van drie glazen wijn al onder de tafel. Ik drink dus zelfs amper haha. Ben hier wel erg blij mee..

Al vind ik het altijd behoorlijk interessant, is toch ook een bizar iets!

Zag een tijd geleden nog iemand in de club die danste als een elastiekje, volgens een kennisje van me was dat blijkbaar GHB :+ Nouja, we hadden gelukkig geen last van 'm haha, hij had in ieder geval lol :')

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:02

Wat bedoel je met milieu?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:04

Ja, vraag ik me ook af. Drugsgebruikers komen echt niet allemaal uit een tokkiebuurt en ook niet alle gebruikers zijn verslaafd.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:10

Plus dat coke toch een vrij elitaire drugs is, dat is meer een werk-drug dan een partydrug. En nog duur ook.

Om echt verslaafd te raken heb je vaak wel littekens op je ziel nodig, maar gewoon een gebruiken op een feestje komt in alle kringen voor.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

jasz

Berichten: 2209
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:12

super interessant topic. ik werd serieus al misselijk van de openingspost :') maar ik denk dat ik ooit de foto's nog wel is wil zien.
wat me trouwens opvalt aan dit topic is dat er wel een erg brave toon aanzit, is niet erg, maar tegenwoordig zijn er heel veel mensen die wel is wat geprobeerd hebben. Waarom? tja, grappig, leuk, nieuwsgierigheid, iets dat je samen kan doen. geen idee eigenlijk.
je moet idd altijd blijven nadenken, en bepaalde dingen moet je gewoon niet proberen, maar ik ben zelf in principe niet zo erg tegen drugs.

en over waarom mensen beginnen, ik denk dat het in hun ogen meer is van, waarom niet? als je niks te verliezen hebt, maar wel wat te winnen (een geweldig gevoel, voor een paar uur) dan is de keuze al snel gemaakt lijkt mij.

het is makkelijk om te zeggen dat je nooooit aan iets zou beginnen en dat het alleen iets van 'zij daar ver weg' is. maar het kan iedereen zomaar overkomen dat je om de een of andere reden depressief wordt, het niet meer ziet zitten en naar een uitvlucht-weg gaat zoeken.

Kerstmuts

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:15

Daar heb je gelijk in. De meeste drugshandelaars gaan volgens mij nog steeds langs de Zuidas waar de grote hoofdkantoren staan en waar mensen zich te pletter werken en een snuif nodig hebben om het vol te houden.

En natuurlijk het party gebruik is er ook. Maar dat is meer voor GHB en XTC, en misschien een snufje. Maar daar hoort Heroine niet thuis volgens mij..

Bedoelde met milieu ook de situatie waarin mensen zitten, daarbij had ik het toen specifiek over die Crocodile gebruikers, al staat dat niet duidelijk.

Coke, XTC, GHB enzo kom je inderdaad overal tegen lijkt het wel.

Petrichor

Berichten: 10527
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 23:15

Ik denk dat ik niet eens aan drugs zou kunnen komen, ik hoor dat het vrij makkelijk moet zijn.. Maar ik zou toch echt niet weten waar ik zijn moet. :+

Drugs zie je inderdaad ook steeds meer bij mensen waarvan je het absoluut niet verwacht dus ik denk eigenlijk ook niet dat drugs echt iets is voor mensen uit een 'tokkie' buurt ik denk dat het in elk milieu wel voor komt..

Ook denk ik dat bijvoorbeeld met uitgaan jongeren elkaar vaak overhalen, Jan heeft een pilletje en vervolgens neemt Billie er ook maar een want het is zo gezellig, eigenlijk zoals een drankje. :)
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 10-12-13 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

The smell of earth after rain!

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:17

Ahum, met milieu bedoelde ik ook weer niet gelijk tokkie buurt :+

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:19

Zo kwam het op mij over. Maar snap wat je bedoelt dan.

Ragdollcat
Berichten: 14664
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:21

Zoiets had ik gezien op de tv, er was een documentaire over drugsverslaafden in Rusland.

Inderdaad, het is zoooo smerig.

Petrichor

Berichten: 10527
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 23:22

essie_blue schreef:
Ahum, met milieu bedoelde ik ook weer niet gelijk tokkie buurt :+

Daarom staat ie ook tussen haakjes.. :)

The smell of earth after rain!

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:27

Interessant topic! Wat hierboven ook al genoemd is, ik denk dat heel veel jongeren zich laten mee slepen door hun vrienden. 'Hé, wil je ook een sigaret?' - 'Nee dankje, ik rook niet' - ''Ach één hijs kan wel! Dat doet geen kwaad'' Voor je het weet is die sigaret opgerookt en heb je een pakje leeg. Veel mensen zeggen dat ze zich niet laten overhalen door hun vrienden, maar het gebeurd zo vaak..

Accept the fact that some people didn't intend to let you down. Their best is just less then you expected.

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:37

Klopt, maar lijkt me sterk dat dat hier gebeurt met opiaten...
Zijn toch meer de partydrugs zoals GHB en XTC.. Heb om me heen nog nooit gehoord dat iemand een spuit nam in ieder geval haha. Maar ach, het zal allemaal best gebeuren!

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:53

lieveli schreef:
Plus dat coke toch een vrij elitaire drugs is, dat is meer een werk-drug dan een partydrug. En nog duur ook.

Ik wou net zeggen. Vooral veel kantoormensen die gebruiken en waarom 10 auto's poetsen als je er ook 15 aankan (met een snuffie) en daarmee een paar meijertjes meer verdient op een dag.
:+

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:05

Oh my Lordie, op fok.nl een nieuwsbericht over een meisje dat krokodil spoot in haar geslachtsdelen.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:06

lieveli schreef:
Oh my Lordie, op fok.nl een nieuwsbericht over een meisje dat krokodil spoot in haar geslachtsdelen.


Wow dan ben je wel heel ver heen.. :')

Accept the fact that some people didn't intend to let you down. Their best is just less then you expected.

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:07

lieveli schreef:
Oh my Lordie, op fok.nl een nieuwsbericht over een meisje dat krokodil spoot in haar geslachtsdelen.


waaaaaaaaaaarom?

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:07


quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:09

Baaaaaaaaaahhhh. WAAROM ?! :x :')


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:13

Dat moet er uit zien.. := :')

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:15


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:17

Gatver wat een rotspul, zeg.. Ongelofelijk.

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:26

Tsja. Een vriendin gebruikt soms XTC en ik vind het verschrikkelijk, wil daar echt niets mee te maken hebben. Maar ze laat ze in elk geval wel testen, daar ben ik wel blij om. Ze zegt ook dat er echt wel 'regels' aan zitten om te zorgen dat je er niet van afhankelijk wordt en dat ze er wat onderzoek naar heeft gedaan voordat ze het ging gebruiken maar ik krijg er toch nog steeds de kriebels van...

Ben ook wel een superbraaf tiep hoor, drink sinds vorig jaar geen alcohol meer en heb nog nooit een sigaret aangeraakt :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Casca, ikkedus, Jara, juval, nick_en_ik, nps, purny, Raineri, Tomboy0 en 70 bezoekers