Kerstgedachte: Paard in Nood Spanje help je mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Likemaaike
Berichten: 2994
Geregistreerd: 04-06-09

Kerstgedachte: Paard in Nood Spanje help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 12:15

Ik wil graag jullie aandacht vragen voor de stichting Paard in Nood Spanje, na een aantal filmpjes te hebben gekeken ongeveer een halfjaar geleden was ik al heel erg geschrokken van de situatie van deze paarden in Spanje. Toen heb ik zelf al geld overgemaakt, en nu ik hoorde dat een vriendin van mij donderdag naar Spanje vertrekt om een paardje daar weg te halen. Wou ik graag een actie op touw zetten.

Ze vliegt donderdag naar Spanje om zelf 1 paardje te redden, maar er zijn natuurlijk nog veel meer paarden de dupe van de crisis. De paarden worden gedumpd of moeten naar de slacht omdat de eigenaren geen geld meer hebben voor de paarden. Stichting Paard in Nood vangt deze paarden op, en geeft ze als het mogelijk is een nieuw goed tehuis. Sommige paarden zijn er zo slecht aan toe en zullen bij de stichting blijven.

Mijn vriendin gaat heen om een paardje te halen, maar wil heel graag ook een envelop met geld achterlaten voor de stichting, zodat ze door kunnen blijven gaan met hun goede werk. Want wat ze doen voor die paarden is echt super!

Daarom wil ik vragen of er op bokt ook mensen zijn die willen doneren, al doneer je maar 1 euro! Het is van harte welkom en de paarden zullen je heel dankbaar zijn!

Hieronder een video van Paard in Nood Spanje:



Als je een reactie schrijft dat je wil doneren, dan pb ik je even zodat mijn vriendin geld krijgt en ze het donderdag mee kan nemen en geven aan de stichting!

Voor meer informatie zie de site van de stichting:
http://www.paardinnoodspanje.nl

Denk aan de kerstgedachte en laat je hart spreken!

Met vriendelijke groet,
Judith Beukema

-Daarnaast zullen er ook rijlaarzen van Cavallo, wedstrijdbroeken van San Giorgio en Kentucky, een wedstrijdblouse en plastron worden verkocht de opbrengst hiervan komt ook ten goede aan Paard in Nood Spanje!

Nieuwe paardenspullen voor zeer leuke prijzen!


Likemaaike
Berichten: 2994
Geregistreerd: 04-06-09

Re: Kerstgedachte: Paard in Nood Spanje help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 15:33

Niemand?

Nieuwe paardenspullen voor zeer leuke prijzen!

Kermis
Berichten: 1444
Geregistreerd: 28-02-13

Re: Kerstgedachte: Paard in Nood Spanje help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:39

Goede stichting hoor. Maar vind dat ze veel te vee geld vragen aan mensen. Bijna wekelijks is er wel weer een actie, en dat vind ik ook goed maar het lijken nu een beetje bedelaars ipv een stichting.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:41

Kermis schreef:
Goede stichting hoor. Maar vind dat ze veel te vee geld vragen aan mensen. Bijna wekelijks is er wel weer een actie, en dat vind ik ook goed maar het lijken nu een beetje bedelaars ipv een stichting.



Dat vind ik dus ook. + dat ik van een vriendin nou ook weer niet zo'n positief verhaal heb gehoord, kijk ik altijd een beetje naar twee kanten van deze stichting..
En moet zeggen dat ik dan liever m'n geld doneer aan m'n eigen pony, en aan stichtingen in Nederland.

Likemaaike
Berichten: 2994
Geregistreerd: 04-06-09

Re: Kerstgedachte: Paard in Nood Spanje help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 15:42

Ik snap jullie verhaal. Dit is trouwens geen actie vanuit stichting..

@Chelle_dora mag ik dat verhaal horen?

Nieuwe paardenspullen voor zeer leuke prijzen!

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Kerstgedachte: Paard in Nood Spanje help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:06

Geldinzameltopics zijn niet toegestaan. Daarom hier een slotje.

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Casca, Duran123, JesdaJinn en 34 bezoekers