Bernhard @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Bernhard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 13:28

Ik plaats eigenlijk nooit foto's of filmpjes maar ben eigenlijk wel benieuwd wat voor tips en commentaar ik zou krijgen dus plaats ik een kort filmpje.. :o

Paard is een 7 jarige ruin ( Celano x Lauriston), springgefokt.



Acceptance

Berichten: 149
Geregistreerd: 18-01-11

Re: Bernhard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:30

Wat een gaaf paard en mooie combinatie zijn jullie!
Rijd je ook wedstrijden met hem?
Wat mij zo opvalt uit het filmpje is je handhouding voor de rest vind ik het erg netjes!

Carpe diem.

Es_ther

Berichten: 18704
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:32

Gaaf beest!

Alleen, handen hoger en iets meer van je af, Zo lijkt het voor mij erg dwingend!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!


Anoniem

Re: Bernhard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 13:34

Ik hou van ruiters met een stille hand, maar jij zet je hand vast en duwt je hand iets naar beneden. Probeer mee te veren met de paardenmond. Ik zou ook meer lossigheid door het lijf willen zien. Iets meer uitschuiven aan de voorkant en actief maken.
Succes!

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 13:47

Niemand die wat over mijn korte beugels zegt??! :D

Klopt ik mag mijn handen meer dragen en rechtop houden ipv die pianohandjes.. hij is zo fijn en stil in zijn mond dat ik mijn handen stilhou. Dat ziet er idd voor een buitenstaander uit alsof ik hem vastzet. Als ik dat echt zou doen straft hij me meteen af hoor. Daar houdt hij echt niet van hihi..

Ik heb vorig jaar zomer 1x dressuur gestart en verder heeft iemand hem van de zomer gesprongen omdat ik zelf door een val beetje het vertrouwen kwijt ben. Ik ga weer beginnen met lessen en wie weet weereens een proefje starten.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15442
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: Bernhard @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 19:16

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 65 bezoekers