Na jaaaren zoeken..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
talievlietie
Berichten: 525
Geregistreerd: 15-10-09

Na jaaaren zoeken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 11:57

..EINDELIJK een bijrijdpaardje!

Zo goed als dan.
Zondag avond kreeg ik plots een telefoontje, een reactie op mijn ad op marktplaats voor een wedstrijd paardje dat ik al een tijdje zoek, zodat ik een keuze had of ik mijn eigen hengst zou castreren of niet, nu staat het zo goed als vast dat hij toch gecastreerd word, maar aangezien ik niet veel met hem kan doen (geen goed zadel, van het voorjaar gecastreerd dus twee weken dag/nacht de wei op, oftewel de wintervacht moet nog even blijven) ben ik wel geïnteresseerd om een ander paardje te rijden.

Nu hadden wij afgesproken voor gister op de manege nog geen 5 min fietsen en waar ik dik 10 jaar gereden heb. Een oudere man die zelf niet veel meer rijd maar wel net een paar weken geleden een paard heeft aangeschaft, een 7 jarige ruin met een papa: Concorde. Een zwarte schoonheid van rond de 1.70.
Kent niet veel en is altijd ruig door een boer gereden. Ook doodsangsten voor de hoefsmid of uberhaupt als je aan zn (achter)benen komt.

Maar ik zie het zonnig in! Eigenlijk zou ik gister een proefritje maken, maar door de lessen in de binnenbak alleen even gelongeerd, ik voelde een klik! Hij kijkt zo lief uit zn ogen!
Aanstaande zaterdag word de eerste proefrit en kijken of de klik er ook echt is.

het is de bedoeling dat ik dan 2 a 3 x per week ga rijden en ga springen met hem natuurlijk, Ik heb er nu al zin in!

Liefs een vrolijk meisje!

Chantal511

Berichten: 882
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: 't Veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:58

Ik hoop dat de klik er ook is als je er op zit! Heel veel plezier en succes alvast! :)

aishcream

Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:00

Wat leuk!
Heeel veel plezier en succes! ;)

talievlietie
Berichten: 525
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Na jaaaren zoeken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 12:14

Dankjulliewel!

xxxlottie

Berichten: 360
Geregistreerd: 08-06-08
Woonplaats: Aken

Re: Na jaaaren zoeken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:50

Wat leuk! Al zie ik meer wat in een verzorgpaard ipv bijrijdpaard. Heb er zo´n hekel aan als mensen een paard alleen maar rijden, als ie even niet gereden kan worden door bijv. een blessure of wat dat ze dan niet komen...

talievlietie
Berichten: 525
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Na jaaaren zoeken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 10:07

hij staat op een pension stal, niet heel veel te doen, die man betaalt er ook voor ^^ + ik heb er ook nog twee thuis staan haha. maar ik snap zeker je punt!

PM1
Berichten: 78
Geregistreerd: 11-10-13

Re: Na jaaaren zoeken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 19:10

Wat fijn, heel veel plezier!