Scherm gescheurd Nokia Lumia 520

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Scherm gescheurd Nokia Lumia 520

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 16:57

Hallo bokkers,

Na echt heerlijk te hebben paardgereden haal ik mijn telefoon uit mijn zak
en er zit een scheur in mijn scherm |(
Nier zo heel groot gelukkig, in de rechter boven hoek. Dus ik dacht, ach, dat vind
ik niet zo erg. Maar toen ik mijn telefoon wilde ontgrendelen... Deed m'n telefoon helemaal
niks meer... |( Ik heb wel beeld, maar ik moet omhoog schuiven om te ontgrendelen en
dat gaat niet.
Is het logisch dat dit door dat scheurtje komt? Dat meteen heel scherm ermee kapt?

Ik baal er zo erg van... Mijn telefoon is pas 3 maanden uit en ik ben/was er heel erg blij mee.
Ik heb ook geen idee hoe die scheur in mijn scherm komt, want toen ik hem in mijn zak heb
ik er nog op zitten pielen. Daarna ben ik gaan paardrijden en heb ik eigenlijk alleen maar gestapt,
dus ik vindt dit heel raar.

Ik ga nu even kijken wat ik kan claimen bij de verzekering/provider. Hebben jullie verder nog tips voor mij??

Brainless

Berichten: 29732
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Scherm gescheurd Nokia Lumia 520

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 17:06

Kan zijn dat hij klem heeft gezeten tijdens het op/afstappen?
Soms ligt een heel scherm aan diggelen en dan doet hij het nog, soms is een klein scheurtje voldoende om het hele scherm plat te leggen.
Het kan ook zijn dat hij van binnen (onder het scherm) ook kapot is.

hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 17:16

Brainless schreef:
Kan zijn dat hij klem heeft gezeten tijdens het op/afstappen?
Soms ligt een heel scherm aan diggelen en dan doet hij het nog, soms is een klein scheurtje voldoende om het hele scherm plat te leggen.
Het kan ook zijn dat hij van binnen (onder het scherm) ook kapot is.


Ja misschien is dat wel het geval. In elk geval een harde les voor mij dan...

Ik heb net de batterijen er uit gehaald en opnieuw aangezet. Dat heeft helaas niks geholpen. Ik krijg te zien dat ik mijn pincode moet invoeren. Dus het lijkt mij dat de telefoon van binnen nog wel goed werkt.