Krokodil drugs..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:47

het zijn volgens mij ook niet verslaafden hoor...
maar die het "stoer" vinden.
volgens mij is het in engeland ook al, de engelse waarschuwden er toen voor....

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden


Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:50

Nee, deze oliebol wordt echt gebruikt door junks. Iemand die niet bottom rock is, gaat geen krokodil gebruiken.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:53

lieveli schreef:
Nee, deze oliebol wordt echt gebruikt door junks. Iemand die niet bottom rock is, gaat geen krokodil gebruiken.


schijnt dat het daar aangezien werd als heroine... dus niet bewust hoor!
maar dat ze niet wisten dat het dit deed :oo
dat ze het echt "per ongeluk" namen.
maar dat werd verkocht als heroine oid ( sorry, zit er niet helmaal in :+ )

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:58

Maar over het algemeen neem je heroïne als je echt niets meer te verliezen hebt. Ik ken ook wel mensen die een beetje hebben geëxperimenteerd met heroïne roken, maar dat spuiten, dat doe je eigenlijk niet en al helemaal niet als je gewoon een leven hebt.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:00

Annuuuhh schreef:
Dit is toch de drug waar je ledematen vanaf kunnen vallen?
Ik heb er over gehoord, komt in onze buurlanden wel voor, wie dat uitgevonden heeft..is niet helemaal..100% volgens mij.


Het is uitgevonden ooit als alternatief voor morfine. Het geeft minder misselijkheid. De werkzame stof is nl desmorfine.
Het is in 1932 in de US op de markt gebracht.(en in de jaren 50 daar uit de handel genomen.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:01

lieveli schreef:
Maar over het algemeen neem je heroïne als je echt niets meer te verliezen hebt. Ik ken ook wel mensen die een beetje hebben geëxperimenteerd met heroïne roken, maar dat spuiten, dat doe je eigenlijk niet en al helemaal niet als je gewoon een leven hebt.


:j dacht ik ook...
zij gebruikten het ook niet zelf, ( denk ik... ) maar ze waarschuwden er wel voor. maar denk dat als je het al rookt, je het ook wel ziet dat het niet heroine is? geen idee :')
moet er niet aan denken, maar schijnt dat er ook mensen zijn die dit perongeluk binnen krijgen ipv heroine. %)

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:04

ik denk dat je wanhoop nabij moet zijn, heb al eens gekeken naar ene documentaire over Meth in Amerika. Aceton, lithium, kattengrit etc. Alles vermalen en geschud voor een chemische reactie. Interviewer vroeg letterlijk aan die meid 'Je vermaalt er batterijen in...lithium is niets anders dan de inhoud van een batterij. Als iemand tegen jou zegt je moet batterijen gaan snuiven...zou je dat dan ook doen?' En haar antwoord was duidelijk 'haha...ben je gek ofzo? natuurlijk doe ik dat niet'.

Het allergrootste probleem met krokodil is dat het werkt als ene extreme sterke, kort durende morfine. Mensen nemen het, voelen zich euforisch en na een uur werkt het uit. Ze hebben pijn van de chemische bende in hun lijf en grijpen weer naar de pijnstiller die hun euforisch maakt.
Het cirkeltje is niet te doorbreken. Het is namelijk niet alsof je eraan begint als test drugje. Het moment dat ze beginnen aan krokodil, meth, angeldust etc heb je het over mensen die weinig meer om het leven kunnen geven

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

__Astrid
Berichten: 3206
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Aalst (thuis) & Leuven (kot) - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:10

switt schreef:
Ik wist niet wat "krokodil drugs" waren maar een zoektocht bij google afbeeldingen deed me echt kotsen...wat vreselijk!!!

Hier ook...
Man, waarom zou je ook met zoiets beginnen?
Doet dat niet verschrikkelijk veel pijn? :=
Snap dat wel van die cirkel maar toch....
Ik zou dan eerder proberen aan morfine te raken ofzo...
Door meer te nemen wordt de pijn alleen erger?

Anoniem

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:17

Ts, er zijn zeker recentelijk ook een aantal gevallen geweest waarbij een simpel xtc pilletje de dood tot gevolg had. Hoewel ik echt 100% tegen drugs ben, vind ik het wel bijzonder goed dat men een pil kan laten testen. En echt maak er dan ook gebruik van.

En wbt die krokodil drug, ik snap niet dat je niet gewoon zelfmoord pleegt. Als je aan deze drug begint kom je er schijnbaar niet meer vanaf, en je lijdt nog een hoop pijn ook. Het klinkt wellicht een beetje cru, maar de pijn lijkt me de kortdurende euforie niet waard.

Overigens snap ik uberhaupt niet waarom mensen naar middelen grijpen om zich euforisch te voelen.

__Astrid
Berichten: 3206
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Aalst (thuis) & Leuven (kot) - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:20

Rowdine schreef:
Ts, er zijn zeker recentelijk ook een aantal gevallen geweest waarbij een simpel xtc pilletje de dood tot gevolg had. Hoewel ik echt 100% tegen drugs ben, vind ik het wel bijzonder goed dat men een pil kan laten testen. En echt maak er dan ook gebruik van.

En wbt die krokodil drug, ik snap niet dat je niet gewoon zelfmoord pleegt. Als je aan deze drug begint kom je er schijnbaar niet meer vanaf, en je lijdt nog een hoop pijn ook. Het klinkt wellicht een beetje cru, maar de pijn lijkt me de kortdurende euforie niet waard.

Overigens snap ik uberhaupt niet waarom mensen naar middelen grijpen om zich euforisch te voelen.

Tsja, waarom roken mensen en bestaan er antidepressiva?

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:20

Rowdine schreef:
Overigens snap ik uberhaupt niet waarom mensen naar middelen grijpen om zich euforisch te voelen.


Veel mensen die verslaafd raken hebben op voorhand al psychische problemen zoals depressie, schizofrenie maar ook ADHD.
Psychiaters zijn het er over eens dat je dit als een vorm van zelfmedicatie kunt zien.
Het geeft rust in het hoofd...denk maar aan wat ADHD medicatie doet voor deze mensen.(en waarvan ook is bewezen dat ze dan minder snel naar drugs grijpen.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:21

Zo, die foto's zijn wel heel sick. Lijkt wel nep.

Het is wel heel erg eigenlijk als je er over na gaat denken wat voor extreme toestanden mensen er voor over hebben om die drug te gebruiken.

Each day's a gift, not a given right


Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:34

Ik vind t wel interessant al die foto's :+ ziet er nogal onwerkelijk uit, kan er gewoon naar kijken zonder kotsnijgingen :))

ralphtdw

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-04-12

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:12

Het probleem is vaak dat iedereen heel simpel met een joint begint en dan een keer xtc. Speed.kristallen.ketamine en zo zijn er nog veel meer.
En ze vinden dit leuk en je voekt je 9 van de 10 keer goed. En samen een mooi weekend ervan maken zeggrn onzr vrienden groep altijd.
Ik ben er erg op tegen maar goed.
En zo zijn er een aantal mensen die verder gaan mrt de drugs en zijn verslaafd en als je het al nirt ziet zittrn kom je er ook niet zomaar vanaf.
En omdat deze drugs geld kost en ze willen er aan verdienen drukken ze er rotzooi in.
Om zo meer te creëren en zo meer geld te verdienen.
En daarom heb je vaak drugs dwt je niet weet wat erin zit.
En als je verslaafd bent wil je voor zo goedkoop mogelijk klaar zijn dus maakt ze weinig uit wat ze nemen

vodansa lancet x gribaldi
Gouddam K crespo vdl x blanc rivage.
brina goodtimes x burggraaf x pion
diamond vivaldi x havidoff

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:13

__Astrid schreef:
switt schreef:
Ik wist niet wat "krokodil drugs" waren maar een zoektocht bij google afbeeldingen deed me echt kotsen...wat vreselijk!!!

Hier ook...
Man, waarom zou je ook met zoiets beginnen?
Doet dat niet verschrikkelijk veel pijn? :=
Snap dat wel van die cirkel maar toch....
Ik zou dan eerder proberen aan morfine te raken ofzo...
Door meer te nemen wordt de pijn alleen erger?

Morfine werkt minder sterk en snel dan heroïne, waar dit een alternatief op zou moeten zijn. Zal ook wel minder makkelijk aan te komen zijn dan aan de bestandsdelen van deze troep. Een verslaafde zal over het algemeen altijd naar iets sterkers (of goedkopers) grijpen, niet naar iets wat minder sterkt werkt. Er zijn ook alcoholisten die aan de spiritus zitten, helder denken doe je dan niet meer als je het mij vraagt.

Ik vind de afbeeldingen ook wel interessant eigenlijk. :j
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 06-12-13 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

ralphtdw

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:13

En GHB vind ik ook erge rotzooi al is dat nirt gelijk verslavend. Maar ze geregeld mensen van hun stokkie afgaan met dit spul of ergens wakker worden terwijl ze niet weten waar ze zijn

vodansa lancet x gribaldi
Gouddam K crespo vdl x blanc rivage.
brina goodtimes x burggraaf x pion
diamond vivaldi x havidoff

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:14

_San87_ schreef:
Hoe bedoel je, stop ik er weer mee? Van krokodil kan je niet afkicken. Niet als je het meer dan eens gebruikt hebt.

Het kán wel. De meesten krijgen het niet voor elkaar, en voor de meesten heeft dat ook geen enkele zin omdat ze toch al letterlijk in de goot leefden. Maar er zijn wel verhalen van mensen die er succesvol mee zijn gestopt.

Als je echt verslaafd bent kan je volgens mij aan niets anders meer denken. Je moet en je zal high worden en de rest is niet belangrijk. En dan zit je in dat wereldje en biedt iemand je één keer deze drug aan en ach, je hebt toch niks te verliezen dus waarom niet? En vervolgens ben je verslaafd en kan je niet meer stoppen, en hoe erger je er fysiek aan toe bent, hoe sterker dat gevoel wordt, want waarom zou je stoppen als je toch al dood rot? Dit spul gebruiken gaat ook niet meer om 'begrijpen', er zit geen logische gedachte achter. Voor niemand. Het is een gevolg van de meest afschuwelijke en trieste omstandigheden waarin je als mens terecht kan komen.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:15

maar morfine is toch al hartstikke sterk? :+
snap wel dat ze na 1x door gaan... want indd, aan dat fijne gevoel komt een einde.
maar dat is op te vangen met diclofenac/ paracetamol/ ibuprofen of alles behalve zo'n drug. heel jammer dat mensen zo diep zakken.

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:38

Ik had er nog nooit van gehoord. Zit dan ook helemaal niet in dat drugs gebeuren. Maar dit is wel erg extreem. Vreselijk, dan moet je toch onmenselijk veel pijn lijden. Klinkt misschien hard maar ik snap niet waarom die mensen verslaafd blijven. Ze zitten natuurlijk erg diep maar als je dan zo moet afzien dan kan het beter afgelopen zijn. Of zou de drugs je zo een geweldig gevoel geven dat al de rest wat er in en met je lijf gebeurt van je afvalt. Ik zou er allang een einde aangemaakt hebben volgens mij.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:47

Ik denk niet dat iemand zich kan voorstellen wat het is om werkelijk verslaafd te zijn tot je het zelf heb meegemaakt (niet dat ik het ben geweest!). Het moet volgens mij echt verschrikkelijk zijn dat je lichaam constant afhankelijk is aan dat spul, dat je er zelf al het realiteitsbesef door kwijt geraakt.
Er bestaan inderdaad succesverhalen, maar dit is heel zeldzaam. Je moet als je verslaafd bent zelf de klik in je hoofd kunnen maken van "ik wil écht afkicken", maar bij de meesten is die er gewoonweg niet.

Why change the past, when you can own this day?

moonfish13
Berichten: 18218
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:57

Dan ben je ver heen hoor als je dat gebruikt..

Snollygoster;
Ik heb zowel Ritalin als Dexamfetamine geslikt op recept van de psychiater.
Van beiden heb ik afkickverschijnselen gehad.
De Ritalin was echt gewoon doodmoe voor dagen voor ik weer iets kon zonder.
Dexamfetamine werd ik echt zo depressief als een deur en viel in een ENORM gat en nergens maar dan ook nergens toe in staat.
Volgens mijn ouders was het echt eng, ik weet er als ik eerlijk ben weinig meer van.
Ik weet nog wel dat ik er hondsberoerd van geweest ben en dat ik gezworen heb het nooit meer aan te raken.
En eerlijk, op die momenten zou je het liefst weer beginnen omdat je je zo godsgruwelijk ellendig voelt.
Ik heb dagen gehuild van ellende zo beroerd voelde ik me en dat heeft een week geduurt.
Dan heb ik het nu slechts hierover, niet over iets gruwelijk verslavends als heroine of meth.

Andere mooie is suiker. Wel eens geprobeerd op cold turkey af te kicken van suiker?
Dus van je sap in een pak, je koekje etcetera alle suiker schrappen?
Als je dat wel eens gedaan hebt weet je hoe het voelt om ontwenningsverschijnselen te hebben.
Je lichaam wil gewoon suiker op een gegeven moment, ook zónder honger vraagt je lichaam dat.
Ik heb me echt rot gevoeld daarmee, slap, hoofdpijn etcetera.

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:11

Ik volg sinds een aantal maanden een koolhydraatarm dieet (20g per dag), nou daar was ik inderdaad de eerste week heeeel ziek van. Koorts, trillen, misselijk, suf. Ja, dat was inderdaad echt afkicken van de suiker!

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:19

ralphtdw schreef:
En GHB vind ik ook erge rotzooi al is dat nirt gelijk verslavend. Maar ze geregeld mensen van hun stokkie afgaan met dit spul of ergens wakker worden terwijl ze niet weten waar ze zijn


GHB is ontzettend verslavend. En nog moeilijk om vanaf te kicken ook.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 01:16

Tigra_ schreef:
Ik had er nog nooit van gehoord. Zit dan ook helemaal niet in dat drugs gebeuren. Maar dit is wel erg extreem. Vreselijk, dan moet je toch onmenselijk veel pijn lijden. Klinkt misschien hard maar ik snap niet waarom die mensen verslaafd blijven. Ze zitten natuurlijk erg diep maar als je dan zo moet afzien dan kan het beter afgelopen zijn. Of zou de drugs je zo een geweldig gevoel geven dat al de rest wat er in en met je lijf gebeurt van je afvalt. Ik zou er allang een einde aangemaakt hebben volgens mij.


Ja, de drugs geven de gebruiker de eerste paar keren inderdaad het gevoel dat er niks ergs meer is in wereld, dat de gebruiker de top van de wereld is en niks hem/haar kan overkomen. En ook vooral; Niks interesseert de gebruiker meer, een ontzettende onverschilligheid. En als je je al heel lang heel diep ontzettend poedersuiker voelt, dan is het ongelooflijk geruststellend en fijn om 'gewoon' wat te nemen en zo een regenboogbril voorgeschoteld te krijgen. En dat ze met open armen op de dood af sprinten? Dat hebben ze - misschien wel godzijdank- niet eens door.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 07:27

Dani schreef:
_San87_ schreef:
Hoe bedoel je, stop ik er weer mee? Van krokodil kan je niet afkicken. Niet als je het meer dan eens gebruikt hebt.

Het kán wel. De meesten krijgen het niet voor elkaar, en voor de meesten heeft dat ook geen enkele zin omdat ze toch al letterlijk in de goot leefden. Maar er zijn wel verhalen van mensen die er succesvol mee zijn gestopt.

Als je echt verslaafd bent kan je volgens mij aan niets anders meer denken. Je moet en je zal high worden en de rest is niet belangrijk. En dan zit je in dat wereldje en biedt iemand je één keer deze drug aan en ach, je hebt toch niks te verliezen dus waarom niet? En vervolgens ben je verslaafd en kan je niet meer stoppen, en hoe erger je er fysiek aan toe bent, hoe sterker dat gevoel wordt, want waarom zou je stoppen als je toch al dood rot? Dit spul gebruiken gaat ook niet meer om 'begrijpen', er zit geen logische gedachte achter. Voor niemand. Het is een gevolg van de meest afschuwelijke en trieste omstandigheden waarin je als mens terecht kan komen.


Oh echt? Heb je daar een bron van? Die zou ik graag lezen, de laatste keer dat ik checkte was daar nog niks over bekend. Maar dat is dan ook al een aantal jaar geleden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chamion, ComscoreBot, Tango1979 en 16 bezoekers