[EG] FRASCATI 3 jr zw.br. merrie Rock Forever x OO Seven!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ellen83
Berichten: 122
Geregistreerd: 01-04-10

[EG] FRASCATI 3 jr zw.br. merrie Rock Forever x OO Seven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-13 12:03

In November heb ik een leuke merrie gekocht, genaamd Frascati. Ik heb haar meegenomen en klinisch laten keuren. Ze is tot twee keer toe niet door de buigproef heen gekomen...

De vorige eigenaar heeft haar een paar maanden gehad, de eigenaar daarvoor ook. Ze is aan mij verkocht als "onbeleerd", maar de vorige eigenaar heeft me een foto laten zien waarbij er iemand op haar zit (aan de longe, dus waarschijnlijk in het beginstadium). Beide vorige eigenaren zeggen dat ze nog nooit gekeurd is en dat ze verkocht is omdat ze te klein zou zijn (ze meet nu 1.61, wat mager en is nog erg iel gebouwd).

De vorige eigenaar gelooft dat het paard helemaal goed is en heeft me een half jaar gegeven onder het mom van "als ze over een half jaar niet goed blijkt te zijn, mag ze terug"....

Voordat ik besluit wat te doen, wil ik graag weten of iemand dit paard kent?

Afbeelding

Afbeelding


ellen83
Berichten: 122
Geregistreerd: 01-04-10

Re: [EG] FRASCATI 3 jr zw.br. merrie Rock Forever x OO Seven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-13 12:39

Hope clouds the mind...

Jullie hebben wel gelijk hoor. Ik ga voor die foto's. Mocht de vorige eigenaar moeilijk doen.. dan helaas pindakaas..

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:12

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal berichten verwijderd. Op Opsporing Verzocht mag je alleen reageren als je de vorige eigenaar bent geweest van dit paard of de vorige eigenaar kent. Andere berichten graag via een privébericht versturen. Bedankt alvast.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers