GZ instructeur Zniv en hoger omg. chaam / breda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kady1
Berichten: 2505
Geregistreerd: 03-06-07

GZ instructeur Zniv en hoger omg. chaam / breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 20:27

Nu mijn paard na bijna jaar van alleen maar pech eindelijk weer fit is ben ik hard aan het trainen. Doordat we bijna een jaar heel weinig hebben kunnen trainen loop ik helaas tegen wat problemen aan en zoek iemand die vanaf de grond eens mee kan kijken en ons weer wedstrijd klaar te maken.
Ik reed mijn paard in de wedstrijden op Z1 niv maar daar het paard al eerder Prix st George had gelopen waren we in de training al veel verder (helaas gewoon veel pech gehad met ziekte en blessures) Ik zoek dus ook iemand die op dit niveau kan begeleiden. Op dit moment sta ik in de startblokken om weer te gaan starten om te kijken hoe het gaat.

Mijn paard staat in Ulicoten en ik zoek iemand waar ik op locatie van trainer kan lessen, iemand met een uitstekende buitenbak of een binnenbak zodat de lessen in de winter door kunnen gaan en mijn paard meteen op "vreemd" terrein kan oefenen. liefst niet verder dan 25 km van chaam af.

De prijsklasse is een beetje bepalend van hoe vaak ik per maand les kan nemen. Ik neem liever 1x per maand heel erg goed les dan dat ik 4x per maand ga en niks opschiet.

mocht iemand nog tips hebben voor een goede ostheopaat of masseur in de omgeving die tips zijn ook welkom want ik wil mijn paard ook nog even lekker los laten maken in zijn lijf.

Weet je toevallig een leuke dressuurclinic (door heel NL) dan hoor ik het ook graag want van verschillende mensen kan je ook veel leren.

P.s de meeste instructeurs in directe omg. (lees binnen straal van 10km) heb ik in de loop der jaren al geprobeerd. Dat ik er niet (meer) les heeft dan ook wel redenen.

MelanieHol

Berichten: 60
Geregistreerd: 30-09-13
Woonplaats: molenaarsgraaf

Re: GZ instructeur Zniv en hoger omg. chaam / breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:41

stuur mij even een berichtje. wellicht kan ik je verder helpen ;)

VanHuisUit

Berichten: 6679
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:03

Je zou even kunnen informeren bij Riette de Koning van www.stalpetrideko.nl zij is heel kundig, geduldig en kan je ook zeker op jouw niveau ook wedstrijdgericht heel goed helpen. Ze hebben een uitstekende bak (60x60).

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Re: GZ instructeur Zniv en hoger omg. chaam / breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 18:54

Misschien één van de dochters van de Laat? De vader heeft een eigen pensionstal: Stal Rozenven. Heb zelf gelest bij Aniek, heeft ook Prix Saint Georges gereden.

Kady1
Berichten: 2505
Geregistreerd: 03-06-07

Re: GZ instructeur Zniv en hoger omg. chaam / breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 19:15

bedankt voor de tips, ga ik wat mee doen.

Shirrlfl

Berichten: 1207
Geregistreerd: 05-05-09
Woonplaats: Molenlanden

Re: GZ instructeur Zniv en hoger omg. chaam / breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 19:26

Lesgever kan ik niet mee helpen, maar voor Osteophaat zou je eens nico speksnijder kunnen bellen/mailen. Of voor massage Ursula ilmer van u p horsebalance