Mijn buik doet raar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Mijn buik doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-13 20:11

Tsja, ik weet niet hoe het anders te omschrijven. Ongeveer een maand geleden is mijn vriend ziek geworden. Extreme buikpijn. Zoals hij het omschreef klonk het een beetje als een eisprong gecombineerd met extreme menstruatiepijn. Hij zit inmiddels in het hele onderzoeksriedeltje. Echo gemaakt voor nierstenen, bloed onderzoek, urine onderzoek. Het enige wat ze konden vinden was bloed in de urine. Nu gaan ze dan ook kijken of het een parasiet is.
Dit laatste vermoed ik wel gezien ik nu sinds 3 dagen dezelfde klachten krijg nadat ik even verzwakt ben geweest. Echter, om het even verwarrend te maken ben ik nu voor de tweede keer in twee weken tijd ongesteld. Ik snap er niks van! Ik ben al 6 jaar regelmatig en nu dit?
Ik ga morgen denk ik even een afspraak maken bij de huisarts. Ik vind het maar raar. Ik zou bijna denken dat ik een miskraam heb, maar voor zover ik weet ben ik niet zwanger. Verder heb ik dezelfde pijn als mijn vriend + pijn in mijn onderrug en ben ik extreem moe. Iemand bekend hier mee?

Ps. Ik ga morgen dus naar de huisarts!



Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 20:33

Niemand op bokt zal hier antwoord op weten. Sterkte morgen bij de HA, hoop dat jullie snel van de klachten af zijn.

xkimmx

Berichten: 3406
Geregistreerd: 07-05-08
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:40

Succes! En als je al geweest ben, hoe was het?

~ Rust zacht lieve Joytje, bedankt voor de 8 mooie jaren! Y;(
[IM] Rust zacht kanjer...

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Re: Mijn buik doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-13 17:10

Vandaag in ieder geval even bloed geprikt en urine ingeleverd. Volgende week uitslag :)

Mariska_R

Berichten: 2338
Geregistreerd: 03-07-05
Woonplaats: Havelte (Drenthe)

Re: Mijn buik doet raar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:23

Ben wel benieuwd wat dit kan zijn, klinkt als een virusje/parasiet...

Wannahave RDP v. Stravinsky B + 30 - L1 + 14 - L2 + 14 - M1
Wimbledon V v. Troubadour


Wannahave RDP by Shot Hippique


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, BritHittepit, ComscoreBot, Frummel01, RubyRed, Winged, YandexBot en 43 bezoekers