Van PDF naar Word bestand? (spoedje)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Van PDF naar Word bestand? (spoedje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 14:49

Beste dames en heren van bokt.

Ik heb een probleem met het verbeteren van mijn verslag. Het verslag is in Word 2007 gemaak en daarna naar docent gestuurt in PDF file. Nu moet ik echter dingen verbeteren en kom tot mijn schrik tot de conclusie dat ik mijn document in PDF file niet bewerkt krijg.

Het verslag bevat ook grafieken etc. en in text document vallen die weg. Ik moet of het bestand kunnen bewerken in PDF (maar dus wel kunnen bewerken in plaats van alleen lezen en bekijken) of weer terug naar Word bestand krijgen.

Google leverde mij alleen maar rommel op met gekke downloads met omzet software die ik niet vertrouw.
Wie weet heeft 1 van jullie bokkers een grandioze oplossing hoe ik mij verslag nu zo kan omzetten dat ik hem kan verbeteren.

Met vriendelijke groeten en alvast hartelijke dank voor het meedenken.
Lizette

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:54


miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 14:57

Die heb ik al geprobeerd, maar hij zet hem dan alleen om naar een hele oude versie van Word. En tot nu toe opend hij daarin dus ook niet helaas. ;(

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:00

Vreemd..........dus hij zet hem wel om, maar je kunt hem niet openen?

Je mag het anders naar mij mailen, ik wil het wel eens proberen. Andere laptop, nieuwe kansen?? ;)

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 15:03

Andere pc is inderdaad misschien een idee :)* Ik ga even kijken of hij op de laptop wel opend.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Van PDF naar Word bestand? (spoedje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:05

Het ligt er aan hoe je de pdf op hebt geslagen of hij het echt goed kan terughalen. Als hij echt als plaatje is opgeslagen geef ik je niet veel kans. Mij is het nog niet gelukt na verkeerd opslaan in ieder geval..

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 15:09

Er zitten 8 grafieken in en 1 plaatje. Helaas opend hij op de laptop ook niet. Dat komt denk ik omdat ik het verslag in word 2007 gemaakt heb, die eerder genoemde website hem omzet naar word 93 -2003 die vervolgens weer word geopend in word 2007. Daarbij geeft hij de fout aan helaas.
Het vervelende is dat ik het normale word bestand van het verslag niet meer heb, die is verloren gegaan toen ik perongeluk een ander verslag eroverheen deed opslaan (dom, dom dom ;( )

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 15:21

Ik heb mijn practium begeleider gemaild met de vraag of zij een oplossing weet. Gelukkig had ik al wel een voldoende voor het verslag dus die druk is/was er in iedergeval niet.

Alvast vriendelijk bedankt dat jullie wilde mee denken. :)

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Van PDF naar Word bestand? (spoedje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:57

Maar als je het zelf gemaakt hebt in word dan heb je toch het wordbestand nog? Of ben ik nou gek..

Ik ga je topic trouwens even verplaatsen naar HTT :)

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 16:18

Het wordbestand heb ik per ongeluk gewist door er een ander verslag overheen te saven. In plaats van 2 verschillende verslagen heb ik nu 1 verslag 2 keer als word document.

Ondertussen is het probleem opgelost, een goede vriendin die werkt heeft in layouts etc. zag mijn hulp vraag op facebook en heeft met programma's van haar werk mijn verslag weer in word document gekregen. Ik kan nu dus de foutjes verbeteren :D