Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 09:56

Naar aanleiding van het topic [PP] Nog even en ik kruip op mijn jaarling, wie nog meer? hebben wij besloten dat het ons erg leuk lijkt om in het voorjaar/zomer van 2014 een fotomeeting te organiseren met onze en wellicht andere puppy paarden. Na de befaamde oude paarden fotomeetings mogen de jonkies natuurlijk niet uit blijven.

Dit jaar heb ik eerder een fotomeeting georganiseerd, naar mijn eigen bescheiden mening is dit allemaal vrij vlot gegaan en heb ik geen klachten gehad. Ik hoop dan ook dat er voor deze meeting voldoende animo is en dat het weer een gezellige dag wordt!

Het aantal modellen, 8 lijkt me meer dan voldoende, immers gaat het hier om allemaal jonge paarden. Het is derhalve ook een pré dat de pony's/paarden die opgegeven worden braaf in de hand zijn. Uiteraard is het altijd mogelijk dat een dier schrikt, maar een beetje goede opvoeding kan al veel ongelukken voorkomen.

Het aanmelden van de modellen staat vrij, ik wil graag de aanmelden zowel in het topic als via PB ontvangen, graag met een klein paspoort met een duidelijke hoofdfoto en beweging of stand foto. Ook is het aan de modellen om zelf aan te geven of zij eerder aan een meeting hebben mee gedaan met het betreffende paard of niet. Ik vind dat iedereen een kans moet hebben om deel te nemen aan de meeting, wel geef ik de mensen van het betreffende 'ondertussen HK topic' voorrang.

Fotografen zullen worden geselecteerd op tijd van aanmelding, zowel beginnende als gevorderde fotografen zijn meer dan welkom. De enige eis welke ik zal stellen is dat er een degelijke spiegelreflex camera met ten minste een standaard lens in het bezit van de fotograaf moet zijn. En een of twee voorbeeld foto's zouden handig zijn, zodat degene welke mee willen op de meeting weten wat ze ongeveer kunnen verwachten.
Ook voor fotografen is het de bedoeling dat zij zich zowel via PB als het topic aanmelden.

Samenvatting regels modellen:
- Aanmelden via PB en topic.
- Verstuur tenminste twee foto's mee.
- Vermeld of en hoe vaak u al een meeting hebt bij gewoond als zijnde model met betreffende paard.
- Zorg dat het paard er schoon en verzorgd uit ziet, en zo ook uw eventuele tuig.
- In verband de jonge leeftijd van de paarden zijn hengsten welkom, zolang zij geen vervelend hengstengedrag tonen.

Samenvatting regels fotografen:
- Aanmelden via PB en topic.
- Verstuur tenminste een 'portfolio' foto mee. (website, facebook, diverse foto’s)
- Zorg dat u uw apparatuur niet vergeet.

Ik zal zorgen voor een mest boy, zodat alle drolletjes netjes opgeruimd kunnen worden, ook zal ik plastic zakken mee nemen zodat alle troep als bijvoorbeeld plastic afval terug mee naar huis kan zoals het hoort. Maar wellicht dat meerdere mensen dergelijke mee kunnen nemen.

Mochten locatie en datum gekozen zijn, zal ik een schema op maken voor fotografen en modellen welke zij allen in een PB zullen ontvangen, eventueel kan ik een datumprikker online zetten. Daarvoor wil ik echter eerst enkele aanmeldingen hebben die aangeven in welk seizoen de meeting plaats ‘moet’ vinden. Lente of Zomer, er zitten meer dan voldoende weekenden in het jaar.
Qua locatie denk ik zelf richting het midden van Nederland, wellicht omgeving Rotterdam/Gouda/Utrecht ikzelf kom uit Zeeuws Vlaanderen dus ook voor mij moet het vervoer te doen zijn.

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:59

Ik reageer vast, want ik wil meeeeee!!
zal straks uitgebreider reageren.. Eerst werken..

en mijn, dan inmiddels nieuwe peerd, wil heul graag mee haha.
kan er alleen nog niks over vertellen, maar dat komt gauw denk ik!

butengeweun

Berichten: 3652
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:21

Ik zou graag komen met mijn jonkie maar vraagje waar wil je het ongeveer houden. Uurtje met de trailer overleefd ze wel. Maar dan kan ik even plannen.

het betreft een tinkermerrie van 11-06-2012 in de leuke kleur vos sabino
paard heeft als veulen een meeting gehad en als jaarling 2 weken geleden haar eerste echte meeting.
Afbeelding

winterkleuren
Afbeelding
zomerkleuren
Afbeelding

Schoon, probeer ik zo goed ik kan, maar is ook weersafhankelijk het loopt altijd buiten maar we doen altijd ons best

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 10:42

Erg mooi dier, omdat je al wat vaker hebt meegedaan aan meetings wacht ik ook de fotografen even af! Zou je je ook willen aanmelden via PB?

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Re: Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:47

Ik wil sowieso mee. Is nog even afwachten of mijn jonge hengstje tegen die tijd doorheeft dat hij hengst is en hoe hij zich dan gedraagd. Maar als Boelie niet mee zou kunnen ivm zijn hormoontjes, dan wil ik wel als fotograaf mee :D
Zal straks, als ik klaar ben op stage, de lijstjes en info en foto's opsturen en in dit topic plaatsen.

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:58

Ik wil mee, zal straks foto's plaatsen!!

Fleur787

Berichten: 397
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:31

Ik zou heel graag meewillen als fotograaf, maar het ligt er een klein beetje aan waar het gehouden wordt. Ik ben bereid ver te reizen voor mooie modellen en een gezellige dag natuurlijk maar helemaal naar Drenthe bijvoorbeeld (woon in Den Haag) gaat me een beetje te ver haha!

Ik heb een Nikon D7100 met zoomlens.
Hier twee voorbeeld fotos's! (Sorry ik heb geen idee hoe ik het in een link krijg!!
Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk staan op mijn facebook (zie onderschrift) nog veeeeel meer foto's!:)

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:49

Onder voorbehoud van datum + plaats wil ik wel mee als fotograaf!
Ik woon in Dordrecht dus rond Rotterdam zou voor mij goed te doen zijn :j
website is nog in de maak, is www.suuszelsfotografie.weebly.com

mooi paard butengeweun!

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:55

Mijn puppie, 2,5. Ik heb 15 december een fotomeeting met hem hier in de buurt, dus dan heb ik en goeie foto's en puppie heeft ervaring opgedaan

Afbeelding

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12732
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:59


Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:01

Batlow schreef:
Mijn puppie, 2,5. Ik heb 15 december een fotomeeting met hem hier in de buurt, dus dan heb ik en goeie foto's en puppie heeft ervaring opgedaan

[ Afbeelding ]

Dan kan ik die direct aan mijn portfolio toevoegen, die is nog best wel paardloos :o

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:08

Ik wil graag benadrukken dat de aanmeldingen ook via PB moeten worden gedaan, dit in verband met de duidelijkheid. Zo kan ik het allemaal in een schema zetten, en is het voor mij een stuk overzichtelijker.

Voor de fotografen is het belangrijk dat zij minimaal twee foto's van hun werk kunnen laten zien, zowel portret als beweging/stand/rijden.

Ik wil mijn pony onder voorbehoud van vervoer en plaats aanmelden.

Dakota
08-02-2012
Ruin
Bruin
Bles, witte voet
Karakter: Meegaand, goed opgevoed.

Foto's zie mijn topics:
[EJL-ITP] Lachen, zorgen, verdriet en plezier op naar nog meer Dakota!
[ITP] Geen spannende titel, gewoon Dakota

Ik kan momenteel geen photobucket foto's zien of plaatsen op deze computer, ik zal later ook mijn eigen foto's plaatsen en twee foto's van Dakota in dit topic.

Ik fotografeer met een Canon Eos 1100D 18 - 55mm IS + Canon EF-S 55-250mm f4-5.6 IS Type II objectief

butengeweun

Berichten: 3652
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:15

maar welk gebied ongeveer wil je het houden. Daar hangt denk ik voor veel vanaf of ze zich ook aanmelden.

Waar was je vorige meeting?

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:19

butengeweun schreef:
maar welk gebied ongeveer wil je het houden. Daar hangt denk ik voor veel vanaf of ze zich ook aanmelden.

Waar was je vorige meeting?


De vorige meeting was in Zeeuws Vlaanderen, deze meeting zal als het aan mij ligt rond Rotterdam plaats vinden Verder richting Nederland wordt voor mij met paard sowieso te ver, maar andere mensen hebben natuurlikjk ook inspraak!

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:20

Willen de fotografen en modellen zich ook via PB aanmelden, verder wil ik van de fotografen hun apparatuur weten, merk camera, type en lens.

Daarnaast wil ik suggesties voor locatie, voorjaar of zomer dan kan ik datum prikker openen.

butengeweun

Berichten: 3652
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:20

dan zal ik even sturen Rotterdam en daaronder is prima aan te rijden .Al je wil mag het ook bij mij in de buurt bos, strand en duinen. parkeren kan zelf als het druk is bij mij in de weide.

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:27

Mm... weet niet of ik het helemaal tot in/bij Rotterdam red wat vervoer betreft. Alhoewel... 2 uurtjes als we geen files en dergelijk tegenkomen.. Zal het nog ff moeten overleggen en zo.
Zal vanavond pb doen en vanavond ook de juiste manier inschrijven in dit topic. Dan zal ik me voor zowel fotograaf als modeleigenaar inschrijven, omdat ik nog geen idee heb hoe Boelie's hormonen zich zullen ontwikkelen voor die tijd.

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:29

butengeweun schreef:
dan zal ik even sturen Rotterdam en daaronder is prima aan te rijden .Al je wil mag het ook bij mij in de buurt bos, strand en duinen. parkeren kan zelf als het druk is bij mij in de weide.


Waar is dat als ik vragen mag? Heb je wellicht foto's van de locatie?

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:29

loveskiara schreef:
Mm... weet niet of ik het helemaal tot in/bij Rotterdam red wat vervoer betreft. Alhoewel... 2 uurtjes als we geen files en dergelijk tegenkomen.. Zal het nog ff moeten overleggen en zo.
Zal vanavond pb doen en vanavond ook de juiste manier inschrijven in dit topic. Dan zal ik me voor zowel fotograaf als modeleigenaar inschrijven, omdat ik nog geen idee heb hoe Boelie's hormonen zich zullen ontwikkelen voor die tijd.


Rotterdam is voor mij ook 1,5/2uur en dat vind ik wel de max met paard.

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:33

Balou_k schreef:
loveskiara schreef:
Mm... weet niet of ik het helemaal tot in/bij Rotterdam red wat vervoer betreft. Alhoewel... 2 uurtjes als we geen files en dergelijk tegenkomen.. Zal het nog ff moeten overleggen en zo.
Zal vanavond pb doen en vanavond ook de juiste manier inschrijven in dit topic. Dan zal ik me voor zowel fotograaf als modeleigenaar inschrijven, omdat ik nog geen idee heb hoe Boelie's hormonen zich zullen ontwikkelen voor die tijd.


Rotterdam is voor mij ook 1,5/2uur en dat vind ik wel de max met paard.


Okee. En wie weet wilt Maartje met haar jonkie ook wel mee, dan zijn we al met twee vanuit Midden/Noord-Limburg :P
Volgens Google Maps is het zelfs 1 uur en 40 minuutjes, dus dan heb ik al 20 minuten speling in meegerekend als ik afrond naar 2 uurtjes.
Zal er eens naar vragen vrijdagmiddag of ze zouden willen rijden voor me.

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:33

Fotomeeting paardenpuppy’s – voorjaar/zomer 2014

Aanmeldingen modellen:

Boktnaam: _Nancy
Model: Onbekend
Leeftijd: Onbekend

Foto’s:


Extra informatie: Huidig paard wordt verkocht, tegen die tijd nieuw paard, wilt wel graag mee, foto’s en informatie komt later.

Voorkeur locatie:

Boktnaam: butengeweun
Model: Tinkermerrie
Leeftijd: 11-06-2012

Foto’s: http://farm8.staticflickr.com/7318/1092 ... 0a23_c.jpg
http://farm8.staticflickr.com/7388/1099 ... 8d2d_c.jpg
https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos ... 1079_n.jpg

Extra informatie: Kan niet garanderen dat paard schoon is, staat 24/7 buiten.

Voorkeur locatie:

Boktnaam: loveskiara
Model: Boelie
Leeftijd: 11-03-2012

Foto’s: http://i39.tinypic.com/k3ly50.jpg
http://i40.tinypic.com/ve26wy.jpg

Extra informatie: Nog hengst, gedraagt zich goed, wellicht tegen die tijd ruin.

Voorkeur locatie:

Boktnaam: Batlow
Model:
Leeftijd:

Foto’s: http://oi39.tinypic.com/2e4i4bd.jpg

Extra informatie: Ik heb later betere foto’s

Voorkeur locatie:

Boktnaam: Balou_k
Model: Dakota
Leeftijd : 08-02-2012

Foto’s: https://lh6.googleusercontent.com/-f1b2 ... 1600-2.jpg
https://plus.google.com/photos/11113675 ... 9515956392

Extra informatie: Goed opgevoed paard, ruin, ik voeg later betere foto’s toe.

Voorkeur locatie: Rotterdam en omstreken.

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Fotomeeting puppypaarden 2014 vrije aanmeldingen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:33

Fotomeeting paardenpuppy’s – voorjaar/zomer 2014

Aanmeldingen fotografen:
Boktnaam: Fleur787
Apparatuur: Nikon D7100 met zoomlens
Voorbeeldfoto’s: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5020_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6882_n.jpg
Website/facebook: https://www.facebook.com/pages/Fk-Pictu ... 813285482/

Boktnaam: Suuszels
Apparatuur:
Voorbeeldfoto’s:
Website/facebook: http://www.suuszelsfotografie.weebly.com/

Boktnaam: Mjetterd
Apparatuur:
Voorbeeldfoto’s: http://spgij.nl/wp-content/uploads/2013/04/IMG_0665.jpg
http://spgij.nl/wp-content/uploads/2013/04/IMG_0509.jpg
http://spgij.nl/wp-content/uploads/2012 ... 24x682.jpg
Website/facebook:

Boktnaam: Jinte
Apparatuur: Canon EOS 60D + 28 – 105 + 70 -300
Voorbeeldfoto’s:
Website/facebook: www.mariskapictures.nl

KingYasFenn
Berichten: 1430
Geregistreerd: 10-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:38

Hallo,

voor mij ligt het aan de locatie of mijn puppy ding mee ergens heen kan!
ze is nog helemaal onervaren zonder enige meetings.
van 17 mei 2013 dus echt een jong diertje ;)
ze is een tinker x mengelmoesje met 2 maanoogjes!


Afbeelding



Afbeelding

zal gelijk ook een pbtje sturen maar locatie ligt er dus aan of ik kan komen of niet ;)

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:41

Ow.. jij hebt al foto's gepakt en zo voor me aanmelding :P
Het is trouwens niet zeker dat hij ruin gaat zijn tegen die tijd he. Stel dat hij nog hengst is, tegenover mensen wel kan gedragen, maar ook door heeft wat dekken is, dan denk ik dat ik hem ook beter thuis kan laten.
Al verwacht ik op dit moment dat hij nog wel ff zo'n sulletje blijft die nog steeds niet door heeft waarom merries hengstig worden etc. Maar wil wel ff er mee rekening houden dat hij dat zo in de gaten kan krijgen. In een 3 tot 6 maanden kan vanalles veranderen natuurlijk.

Ow ja, mijn meeting-ervaring is:
1 bokt-meeting in totaal, met hond. Dus zonder paard/Boelie.

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 12:45

loveskiara schreef:
Ow.. jij hebt al foto's gepakt en zo voor me aanmelding :P
Het is trouwens niet zeker dat hij ruin gaat zijn tegen die tijd he. Stel dat hij nog hengst is, tegenover mensen wel kan gedragen, maar ook door heeft wat dekken is, dan denk ik dat ik hem ook beter thuis kan laten.
Al verwacht ik op dit moment dat hij nog wel ff zo'n sulletje blijft die nog steeds niet door heeft waarom merries hengstig worden etc. Maar wil wel ff er mee rekening houden dat hij dat zo in de gaten kan krijgen. In een 3 tot 6 maanden kan vanalles veranderen natuurlijk.

Ow ja, mijn meeting-ervaring is:
1 bokt-meeting in totaal, met hond. Dus zonder paard/Boelie.


Ja ik dacht doe ik even, nee, maar volgens mij heb ik er ook bij gezet wellicht ruin niks is zeker he! :+
Je mag altijd andere foto's sturen als je er andere bij wilt trouwens, maar het geeft wel even een beeld.