een jaar waar we met trots op terug kunnen kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renskesanne

Berichten: 1640
Geregistreerd: 08-06-12

een jaar waar we met trots op terug kunnen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 23:16

hey bokt nu ik al die jaar lang itp's zag kon ik het niet laten om ook eentje te maken van mij en me bijrijdpaard :)
ik ken me bijrijdpaard nu zo ongeveer 4 jaar en rijd hem ongeveer 3 jaartjes alweer in het begin was het eigenlijk alleen maar bakhobbelen en de laatste jaar steeds meer dresuurmatig gaan rijden en ook vooral veel genoten. nieuwe dingen geprobeerd hem steeds meer van zijn water "vrees" af geholpen kortom een heel leuk jaar gehad met ups en downs :D

januari

in deze maand heb ik vooral veel buitenritjes gemaakt en uren staat te vertroetelen omdat het te koud was om naar buiten te gaan.
Afbeelding
http://i43.tinypic.com/29fqc20.jpg

februari

ook weer heel veel buiten gereden en langzaam ook weer in de bak wezen gaan rijden en wat meer bezig geweest met ontspanning enzo en het was toen nog langer niet waar ik het graag zou willen hebben maar ik was al blij dat ie niet zo heel erg met zijn hoofd in de lucht liep.
Afbeelding

maart

deze maand geen rij foto's en weer vooral buiten gereden en nieuwe paden gegaan en andere route's gemaakt en vooral veel genoten van las :) en vanaf deze maand mocht ik ook op een ander paard rijden dus minder op las gereden.
Afbeelding
http://i42.tinypic.com/2rm9nw6.jpg

april

in deze maand geen foto's van las gemaakt en ook nauwelijks op hem gereden en ook een fotomeeting gehad met me verzorgpony sanne en vooral veel op dat andere paard gereden en heelveel gewandeld.

mei

deze maand was las jarig en was hij 20 geworden *\o/* en hebben we vooral heelveel gezwommen zonder zadel gereden en soms serieus gereden. en deze maand hebben we vooral aan zijn angst van water gewerkt en elke keer wou hij weer een stukje verder het water in en begon hij er ook van te genieten :D
Afbeelding
Afbeelding

juni

deze maand ook weer heel veel buitengereden en het rijden in de bak ging ook al veel beter :D
Afbeelding
Afbeelding
http://i39.tinypic.com/2u6fy46.jpg

juli

deze maand weer lekker buitengereden en genoten en in de bak gereden.
Afbeelding
http://i41.tinypic.com/eir3ie.jpg

augustus

deze maand weer heel veel in de bak geoefend als het er niet te warm voor was.
en het rijden ging weer stukje bij beetje beter.
Afbeelding

september

deze maand hadden we een onderlinge wedstrijd en ik reed op een ander paard de wedstrijd en met las deze maand vooral in de bak gereden
Afbeelding

oktober

deze maand heel weinig gereden en al reden we reden we vooral buiten want ik merkte dat hij sinds september steeds vermoeider was na het rijden terwijl ik even veel vroeg en dat hij het rijden in de bak steeds minder leuker vond.

november

deze maand ook heel weinig gereden en anders alleen maar buiten en ook deze maand voor het eerst van hem af gevallen en daardoor een tijdje hele last van me rug gehad en niet gereden.

december

in deze 2 dagen van december nog niet gereden omdat ik het te druk had met me vriend en sinterklaas.

nou dit was mijn jaar overzicht van dit jaar een berichtje vinden wij heel erg leuk :))
Afbeelding

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: een jaar waar we met trots op terug kunnen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:58

Leuk overzicht, leuk veelzijdig paard!

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: een jaar waar we met trots op terug kunnen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 00:06

Wat een schattige flapper oren heeft hij zeg! :D
Leuk paard, ook leuk om te zien hoe hij over zijn water vrees is heen gekomen,hij ziet er vrolijk uit in het water.

renskesanne

Berichten: 1640
Geregistreerd: 08-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 08:35

dankje :D hij kan ook best heel erg veel maar vind wel het leukste om gewoon een hele lange buitenrit te maken door het bos of over het strandje :Y)

renskesanne

Berichten: 1640
Geregistreerd: 08-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 22:11

niemand voorderest? :=