Hoe werkt bokt? ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lovethokkaa
Berichten: 338
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: brabant

Hoe werkt bokt? ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 18:12

Hoi mensen!
Ik ben hier eigenlijk een soort 'nieuw' op bokt, dus ik weet zeeeer weinig van dit, alleen dat je op forums kunt kijken...

Wat moet je doen als je nieuw bent? Wat mag wel en wat niet? (Wat voor soort topics dan)
Wat moet je op je 'profiel' doen? Maag je foto's van je pony op bokt zetten? Wanneer mag je een topic maken? Wat kun je betekenen voor deze site?

Iemand, help me aub! Sorry het klinkt raar, maar ik snap niet alles! :o

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Hoe werkt bokt? ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:12


jumerenik
Berichten: 1101
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:14

als je op de hoofdpagina helmaal naar beneden gaat zie je onderaan aan de rechter kant: regels staan. lees dat even goed door dan is je al veel meer duidelijk!

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:14

Op je profiel mag je zetten wat je wil :)
Je mag overal reageren waar je kunt reageren (wel handig om eerst de regels en richtlijnen van dat forum door te lezen). Omdat je nieuw bent kun je nog niet overal reageren. Je moet eerst 25 berichten plaatsen op informatieve fora voordat je overal mag posten.

Je mag gewoon een topic aanmaken, zolang dit aan de regels van dat forum voldoet. Foto's van je pony mogen op je profiel, in een eigen topic of in een topic waar deze in passen :)

xRooss
Berichten: 571
Geregistreerd: 02-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:15

Welkom om bokt!
Bokt help
Als je die even doorleest weet je vast wel van hoe en wat, anders gewoon dingen doen! als je dingen niet mag doen krijg je daar geen toegang naar van bokt en altijd bij forums de richtlijnen en regels doorlezen ;)
veel plezier nog op bokt!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:26

Omdat dit topic op de verkeerde plaats staat en omdat je inmiddels de link naar de BoktHelp hebt ontvangen hier een slotje.