[PG] Daphne, 5 jarige KWPN vos merrie v. Chiquitin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Libbylove
Berichten: 353
Geregistreerd: 23-05-11
Woonplaats: Eindhoven

[PG] Daphne, 5 jarige KWPN vos merrie v. Chiquitin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 20:14

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar meer informatie over Daphne, ik heb haar nu 2 weken op proef van Stal Jansen van den Hout en heb toestemming van de eigenaar om meer te weten te komen over haar verleden omdat hij mij niet verder kon helpen hiermee. Omdat ik hier toch aardig wat negatieve verhalen lees wil ik graag meer weten over haar verleden en waarom ze bij een handelaar terecht is gekomen.

Zoals in mijn titel al te zien is, is Daphne nu 5 jaar en een vos merrie. Ze heeft een bles die net iets uit het lood loopt naar links en heeft bij haar linker achterbeen een half wit beentje die oploopt naar binnen. Ze is 1.66 hoog en heeft een zwevende draf.
Op het moment is ze zadelmak en moet ze nog verder doorgereden worden. Ze heeft een vriendelijke uitstraling en is sociaal in de omgang.
In haar papieren staat dat de fokker K. Ottens uit Tynaarlo is. Haar afstamming is Chiquitin la Silla x Ugini, vader van moeder is Orame.

Ik hoop heel erg dat iemand mij verder kan helpen!!
Alvast bedankt.

verstijnen
Berichten: 518
Geregistreerd: 17-09-10

Re: [PG] Daphne, 5 jarige KWPN vos merrie v. Chiquitin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 00:48

Heb je een foto van haar? Haar afstamming komt me heel bekend voor

Libbylove
Berichten: 353
Geregistreerd: 23-05-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: [PG] Daphne, 5 jarige KWPN vos merrie v. Chiquitin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 00:02

Een foto is te vinden op www.jansenvandenhout.nl, daar staat ze nog te koop! Hoop dat je meer van haar weet :) heb inmiddels wel haar fokker kunnen bereiken gelukkig!

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:55

Zij staat op deze deelnemers lijst van 4/7/2012 springen te Bronneger. Ruiter staat vermeldt als S.M. HOLMAN, ASSEN. Geen uitslag = dus waarschijnlijk niet gesprongen.

Libbylove
Berichten: 353
Geregistreerd: 23-05-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: [PG] Daphne, 5 jarige KWPN vos merrie v. Chiquitin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 22:40

Die zag ik inderdaad ook voorbij komen op Google! Jammer dat er geen punten bij staan.. Wordt er niet veel wijzer van.