'Lieve dochters'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
fleurtjeuh
Berichten: 10299
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

'Lieve dochters'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 20:07

Wat vind ik het altijd lief van mijn vader als hij zoiets boven een mailtje zet :o (dit mailtje was naar mij en mn zus gericht)
Ik heb hem al een aantal weken niet gezien(mn moeder dus ook niet), en we hebben weinig contact
doordat ik in belgie zit.

Wie heeft ook van die lieve ouders die soms zoiets liefs boven een mailtje zetten?

Love is Love

My current situation is not my final destination.


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 'Lieve dochters'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:09

Mijn paps whatsappt altijd zo:

Hallo,
Dit is het berichtje wat ik je stuur, blablabla.
Gr Henk.

Vind ik best aandoenlijk. :')

Eleionomae

Berichten: 19595
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:10

ja fijn is dat he :)

Ik was vrijdag met mijn vader mee naar een anwb test dag van zijn nieuwe auto omdat mijn broer niet kon en mijn moeder daar niks aan vond, en dan is het ook zo fijn als hij je nog even een dikke knuffel geeft aan het einde van de dag en daarbij zegt dat hij het zo gezellig vond en zo blij was dat je mee bent gegaan :)

Dat soort kleine dingetjes maken mij er nog weer even extra van bewust dat hij er net zo goed niet meer had kunnen zijn (hij heeft een aantal jaar geleden een hart infarct gehad en heeft echt op het randje gezeten) en ik geniet daar dan ook intens van :j

Als mijn ouders op vakantie zijn bellen of mailen ze ook wel eens en mijn pap zet er dan altijd iets in van vergeet niet dat ik van je hou ofzo :j

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

ROCHELLEx

Berichten: 997
Geregistreerd: 18-08-07
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:11

Als ik mijn moeder een heel berichtje stuur krijg ik altijd alleen terug 'Oke' :+

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:13

Als ik mijn vader ophang aan de telefoon maken we kusgeluidjes naar elkaar, op een hele infantiele manier. Is ooit ontstaan toen hij voor zijn werk maar heel weinig thuis was, járen geleden toen ik nog klein was. Maar nu ben ik 26 :') Ook ik ben mijn vader bijna verloren dus de band die we hebben is voor mij heel waardevol. Als ik soms een nachtje bij mijn ouders logeer dan kookt mijn moeder wat ik lekker vind en maakt mijn vader een hele hoop popcorn. Zulke fijne lieve ouders, ik heb het enorm getroffen.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:14

ROCHELLEx schreef:
Als ik mijn moeder een heel berichtje stuur krijg ik altijd alleen terug 'Oke' :+


Ja inderdaad, precies dit :')

'Mams mag ik bij vriendin blijven slapen. Ik heb m'n spullen hier gewoon dus is geen probleem! Ik weet dat ik meer thuis zou blijven maar ik beloof dat ik morgen op tijd naar huis kom om m'n kamer te poetsen en de afwas te doen enzo :) xxx'

'Ok' -O-

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:14

Mijn moeder sluit alle berichtjes die ze naar me stuurt via WhatsApp af met een x, maar ook wanneer we gewoon in gesprek zijn en dus over en weer sturen.

Mijn vader zegt echter alleen maar oke, zelfs wanneer ik hem een vraag stel.

~ leef vandaag, want niemand heeft je een morgen beloofd ~

fleurtjeuh
Berichten: 10299
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 20:15

Hahaha Rochelle, dat doet mijn moeder ook wel eens Xd
Stuur ik iets uitgebreids, krijg ik echt wat korst terug, en vaak nieteens antwoord op alles XD

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Rennie89
Berichten: 37241
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: 'Lieve dochters'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:16

ik krijg altijd wel lieve berichtjes van mijn moeder :P

fleurtjeuh
Berichten: 10299
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: 'Lieve dochters'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 20:18

Maar wel als ik mn ouders een tijdje niet gezien heb krijgen ze wel altijd een knuffel als ik ze weer zie.
Doe ik bij mn opa en oma van mn vaders kant ook, maar de rest van mn familie eigenlijk niet

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:19

Sinds ik uit huis ben belt mijn vader me veel vaker op, echt met een doodsimpele vraag ofzo. Maar dan gebruikt hij dat als aanleiding om gewoon even bij te kletsen :D.

❤️

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:19

DewiRox schreef:
Mijn vader zegt echter alleen maar oke, zelfs wanneer ik hem een vraag stel.

Nohhh, echt waar? _O-

'Ok' terugkrijgen als antwoord op een heel lang bericht is trouwens wel heeel herkenbaar haha.

Eleionomae

Berichten: 19595
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:20

Plien91 schreef:
Sinds ik uit huis ben belt mijn vader me veel vaker op, echt met een doodsimpele vraag ofzo. Maar dan gebruikt hij dat als aanleiding om gewoon even bij te kletsen :D.



Mijn vader belt me dan weer nooit :') hij zou ook nooit spontaan langs komen. Volgens mijn moeder durft hij dat niet omdat hij dat thuis ook nooit zo geleerd heeft. Nouja bellen dan nog wel, maar whatsappen is dan toch zoveel makkelijker ofzo:+

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:21

Ik ben eindelijk weer wat dichter bij mn vader, na een aantal jaar moeilijk contact en een aantal maanden helemaal niets... Maar nu zet hij af en toe van die gedichtjes over dochters op zn facebook pagina, ook zo lief :)

Star <3 † 12-3-2018
Target :+: † 18-9-2012

tanya89

Berichten: 3092
Geregistreerd: 06-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:21

Mijn vader deed altijd xxx op het eind. Met valentijn kreeg ik de laatste jaren altijd een roos :+:
Helaas is hij overleden ;( koester dus de fijne dingen!
Mijn moeder doet ook altijd xx en ook nog hvj :+:


__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:22

Ah, dat is erg lief!

Mijn vader is er ook niet zo goed in. Ook altijd 'Oke' of 'Hoe laat ben je thuis' (zonder vraagteken) :))
Als ik bijvoorbeeld twee vragen achter elkaar stel krijg ik alleen een antwoord op de laatste.

fleurtjeuh
Berichten: 10299
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 20:22

Ik heb mijn ouders 2 week geleden voor het laatst gezien, en voor maar een aantal uurtjes.
En het gaat waarschijnlijk ook nog wel even duren tot ik ze weer zie, tenzij vriendlief en ik besluiten om met kerst of oud en nieuw naar huis te gaan

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:23

Mijn vaders iPhone heeft ook maar drie knopjes. De 'O', de 'K' en de ' :') '-smiley.

Dat gaat dan dus zo:

'He pa, weet jij of blablabla nog doorgaat? Ik had dat namelijk nog wel geprobeerd maar die meneer deed zo raar, haha!'

En omdat ik dan 'haha' doe, denkt hij meteen dat het heel grappig is, dus dan krijg ik. OK :') :') :') :') :') :')
terug....


Uiteraard paps, goed verhaal. :Y)

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:25

Mijn moeder smst ook kort, maar vind het altijd wel lief juist omdat ik weet dat smsen totaal niet haar ding is :)

Taifoen

Berichten: 1031
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:25

Mijn moeder stuurt altijd uit het niets 'hvj' of een hartje :')

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:25

Doanique schreef:
Mijn vaders iPhone heeft ook maar drie knopjes. De 'O', de 'K' en de ' :') '-smiley.

Dat gaat dan dus zo:

'He pa, weet jij of blablabla nog doorgaat? Ik had dat namelijk nog wel geprobeerd maar die meneer deed zo raar, haha!'

En omdat ik dan 'haha' doe, denkt hij meteen dat het heel grappig is, dus dan krijg ik. OK :') :') :') :') :') :')
terug....


Uiteraard paps, goed verhaal. :Y)

_O- _O- Het is in elk geval geen chagrijn :')

Anoniem

Re: 'Lieve dochters'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:26

Even offtopic, zie net dat dit topic boven het 'vader vermist'- topic staat... Autsj...

Klarinda

Berichten: 4707
Geregistreerd: 28-06-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:27

Doanique schreef:
Mijn vaders iPhone heeft ook maar drie knopjes. De 'O', de 'K' en de ' :') '-smiley.

Dat gaat dan dus zo:

'He pa, weet jij of blablabla nog doorgaat? Ik had dat namelijk nog wel geprobeerd maar die meneer deed zo raar, haha!'

En omdat ik dan 'haha' doe, denkt hij meteen dat het heel grappig is, dus dan krijg ik. OK :') :') :') :') :') :')
terug....


Uiteraard paps, goed verhaal. :Y)


Hahahaaha _O-

~ If you believe horses don't know how to count, put three carrots in your pocket and give him only two...

xRooss
Berichten: 571
Geregistreerd: 02-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:27

ROCHELLEx schreef:
Als ik mijn moeder een heel berichtje stuur krijg ik altijd alleen terug 'Oke' :+

Wahahha, ik krijg ook altijd de reactie: ''Ok'' -O-

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:28

Als ik mijn moeder een berichtje stuur, krijg ik 3 uur later nogsteeds Xxx jes.. hahah :')

Dus zo van : Hoi schatje alles goed, xx mama
Ja alles goed hoor mam x,

en dan krijg ik x, x , x en 300 berichtjes nog meer xxx jes hahahaha

Never make eye contact with anyone while eating a banana


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, ComscoreBot, Elise_K, Lau, Maliboe en 182 bezoekers