Paard & Zo 2014: All around the world!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 17:47

Op 25 januari 2014 wordt voor de zesde keer Paard & Zo georganiseerd. De komende editie van dit informatieve en vernieuwende paardenevenement wordt georganiseerd door 12 studenten van Hogeschool Van Hall Larenstein te Leeuwarden. Deze editie heeft als thema 'All around the world'.

Het evenement symboliseert de verschillende takken van paardensport en paardenrecreatie over de hele wereld. Kortom: een evenement met onder andere veel verschillende stands, clinics, shows en demonstraties over en met paarden en alles wat daarbij komt kijken. Een leuke dag voor jong en oud!

Echter kunnen wij alles nog zo goed organiseren, zonder enthousiaste vrijwilligers zijn we nergens. Lijkt het je leuk om mee te helpen aan dit evenement? Stuur een e-mail naar locatie.paardenzo2014@gmail.com

Daarnaast zijn wij nog hard op zoek naar leuke ideeën en handige tips om dit evenement tot een succes te maken. Ben je op een vorige editie van Paard & Zo geweest? Wat miste je daar en wat had je liever anders gezien? Heb je misschien op een ander evenement een ontzettend leuke clinic gezien die wij ook zouden moeten toevoegen aan dit evenement? Of zou je misschien zelf graag iets willen bijdragen aan dit evenement?

We horen graag jullie tips en ideeën en hopen dat we veel bokkers mogen ontvangen op Paard & Zo 2014!

Locatie: Fries Congrescentrum te Drachten


paardjes123

Berichten: 2883
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 17:55

Zijn stands van stamboek en ook welkom?

Wondergirl ZZ-licht +1
Roy ZZ-licht +3 & B+10 springen
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... halen.html

Gilbey

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: Wageningen

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 21:00

Hoe gaat het dit jaar verlopen voor inschrijving standhouders?
Vorig jaar ben ik ook met een stand geweest en een vriendin met TREC demo en kleine stand (halve kraam)
Zeker als het nu over paarden recreatie en diversiteit aan sporten gaan mag de TREC niet onbreken!

Outdoor Ruitersport, Bennekom
De ruitersportwinkel en webshop voor de Endurance-, TREC- en recreatieruiter

Ms Gilbey mijn veelzijdige kanjer, dressuur L2, endurance klasse 2, TREC WK Frankrijk, EK Oostenrijk, Nederlands Kampioen.
Stand Tapas: endurance: kl1, 190 km (17wp) kl2, 199 km (4wp), TREC: T4 internationaal, WK 2012, EK 2014

ItsMeGaby

Berichten: 636
Geregistreerd: 23-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:24

Hallo,

Ik denk ik antwoord even ik zit namelijk in de werving commissie:)
Stands van stamboeken zijn ook zeker welkom!
wil je misschien een mailtje sturen naar werving.paardenzo2014@gmail.com ?

paardjes123 schreef:
Zijn stands van stamboek en ook welkom?

Chin Air (Chin Champ x Con Air) & Lacrima M (Gaillard de la Pomme x Parademarsch)

Eventing for All

ItsMeGaby

Berichten: 636
Geregistreerd: 23-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:25

Gilbey schreef:
Hoe gaat het dit jaar verlopen voor inschrijving standhouders?
Vorig jaar ben ik ook met een stand geweest en een vriendin met TREC demo en kleine stand (halve kraam)
Zeker als het nu over paarden recreatie en diversiteit aan sporten gaan mag de TREC niet onbreken!


Hallo,

de inschrijving voor de standhouders verloopt via mij en de andere leden van de werving commissie:)
wil je misschien een mail sturen naar werving.paardenzo2014@gmail.com ?

Chin Air (Chin Champ x Con Air) & Lacrima M (Gaillard de la Pomme x Parademarsch)

Eventing for All

Gilbey

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: Wageningen

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:35

:PB
is verstuurd.

Outdoor Ruitersport, Bennekom
De ruitersportwinkel en webshop voor de Endurance-, TREC- en recreatieruiter

Ms Gilbey mijn veelzijdige kanjer, dressuur L2, endurance klasse 2, TREC WK Frankrijk, EK Oostenrijk, Nederlands Kampioen.
Stand Tapas: endurance: kl1, 190 km (17wp) kl2, 199 km (4wp), TREC: T4 internationaal, WK 2012, EK 2014

paardjes123

Berichten: 2883
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:55

Itsmegaby ik heb een mail gestuurd naar het stamboek, als ze interesse hebben kunnen ze contact opnemen. Ik ga daar verder niet over

Wondergirl ZZ-licht +1
Roy ZZ-licht +3 & B+10 springen
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... halen.html

anoukyrsa

Berichten: 199
Geregistreerd: 10-07-12
Woonplaats: Geleen

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 22:59

ik zou heel graag willen helpen met deze dag! alleen heb ik geen idee wat ik zou kunnen doen :P als je nog ergens een 15 jarig werkwillig meisje voor nodig hebt, hoor ik het heel graag! (pb? :o )

in het paspoort van mn paard staat dat ze een fjord is,
dit moet een fout zijn... iedereen zegt dat fjorden niks kunnen ? <3
Geisha, the most beautiful mare in heaven Y;(

ItsMeGaby

Berichten: 636
Geregistreerd: 23-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 23:48

paardjes123 schreef:
Itsmegaby ik heb een mail gestuurd naar het stamboek, als ze interesse hebben kunnen ze contact opnemen. Ik ga daar verder niet over


Super! Bedankt:)

Chin Air (Chin Champ x Con Air) & Lacrima M (Gaillard de la Pomme x Parademarsch)

Eventing for All

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-13 12:05


SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:05

Ik heb je een mail gestuurd :)

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:20

Is mijn mail ook goed aangekomen? :) Is er anders ook een telefoon nummer wat ik kan bellen voor overleg/meer informatie?

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

ItsMeGaby

Berichten: 636
Geregistreerd: 23-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 15:19

Pletje123 schreef:
Is mijn mail ook goed aangekomen? :) Is er anders ook een telefoon nummer wat ik kan bellen voor overleg/meer informatie?


de mail is goed aangekomen en wordt zo spoedig mogelijk beantwoord!

Chin Air (Chin Champ x Con Air) & Lacrima M (Gaillard de la Pomme x Parademarsch)

Eventing for All


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:47

Jildau schreef:
Daarnaast zijn wij nog hard op zoek naar leuke ideeën en handige tips om dit evenement tot een succes te maken. Ben je op een vorige editie van Paard & Zo geweest? Wat miste je daar en wat had je liever anders gezien? Heb je misschien op een ander evenement een ontzettend leuke clinic gezien die wij ook zouden moeten toevoegen aan dit evenement? Of zou je misschien zelf graag iets willen bijdragen aan dit evenement?

We horen graag jullie tips en ideeën en hopen dat we veel bokkers mogen ontvangen op Paard & Zo 2014!

Locatie: Fries Congrescentrum te Drachten


Ik ben er alle jaren geweest eerst in Oenkerk en begin dit jaar in Drachten.
Wat mij vorig jaar tegen viel was de opzet.
Vorig jaar hadden jullie een kleine bak tot gebruik waar hele leuke clinic's waren maar veel clinic's hadden geen tot weinig publiek.
Het was er behoorlijk koud (het vroor buiten toen behoorlijk) en niet voldoende zitplaatsen beschikbaar.
De stands stonden in de grote evenementen hal en ik had begrepen dat er geen stand-boxen meer mochten ivm een verandering in de wetgeving.
Voor mijn gevoel was er weinig publiek (zowel voor de clinic als voor de stands) en dat is iets waar je voor dit jaar echt wat mee zou moeten doen.

Tips
Gebruik de grote evenementenhal in zijn geheel als dat mogelijk is en de clinic's als de stands dus in 1 ruimte zodat je mensen die bij de stands blijven hangen kunt lokken naar de clinic's.

W.b.t. entree, vraag na +/- 13:00 de halve entree van de gehele dag, daarmee kun je als nog mensen overhalen ook nog die halve dag te komen kijken.
Ik heb namelijk van meerdere mensen gehoord dat ze er niet heen gingen omdat ze voor een halve dag niet het gehele bedrag wilden betalen.

Als je grote namen wilt laten komen bewaar die dan niet alleen tot het eind maar verspreid deze over de dag zodat je het publiek wat speciaal voor deze grote namen komt ook verspreid krijgt.

Voorgaande jaren zat er een goed doel vast aan het evenement, is dat dit jaar ook zo? gebruik dan de slogan "Kom kijken, met jou entree steun je ................" in advertenties, folders, social-media etc.

Succes!

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 17:59

Heel erg bedankt voor je tips OsMo!

We zullen het alleen wel moeten doen met de kleine bak en (een deel van) de evenementenhal. Het is onmogelijk om een bak aan te laten leggen in de evenementenhal omdat dit heel erg duur is. Wel is het misschien verstandig om te gaan omroepen dat er iets begint in de hal met de bak zodat dat duidelijk is.

Dat wat betreft de entree is een goede tip. Ga het in de groep gooien!

Dit jaar zal er ook weer een goed doel vastzitten aan het evenement dus dat is ook zeker een goede tip.

Bedankt, aan zulke dingen hebben we wat! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:08

Jammer dat jullie de zandbak van ICNN niet kunnen gebruiken.
De 19e is de laatste dag dat zij er gebruik van maken en het wellicht idd te duur zijn om deze te laten liggen voor jullie.

De omroeper van vorig jaar hield er geloof ik wel rekening mee dat mensen bij de stands bleven (daar was het warm :D )
Maar dan denk ik dat het vooral te maken had met het gebrek aan zit plaatsen en de koude dat erbij de clinic's zo weinig publiek was.

sietske83

Berichten: 1709
Geregistreerd: 19-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:51

Het was vorig jaar heel koud bij de kleine bak.
Heb ook het meeste bij de stands rondgelopen daardoor.

Ballard_L

Berichten: 2488
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 10:10

Ik begrijp inderdaad dat het heel koud was vorig jaar :P was zelf vrijwilliger en zat ook te bibberen haha. We zijn nu aan het kijken wat we hiermee kunnen doen

Roadie - @welshcobroadie
B+11 (PR 223) L1+11 (PR 202,5) L2+11 (PR 203,5)M1+11 (PR 199) M2+11 (PR 194,5) Z1+4 (PR 215,5)

Anoniem

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:40

Wat misschien ook een tip is om meer publiek te krijgen, niet alleen de moderne media gebruiken maar vooral ook de kranten denk aan de huis aan huis kranten, de LC er zijn best veel mensen die geen gebruik maken van internet, vooral de wat oudere mensen die toch veel met paarden hebben komen op die manier niet naar het evenement toe..

Friso_lover

Berichten: 1038
Geregistreerd: 29-09-08

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:55

Ik heb gemaild!

:¨·.·¨:
`·.
Friso&Andor

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-13 13:40

De e-mails worden zo spoedig mogelijk beantwoord! :)

Ballard_L

Berichten: 2488
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:51

ik heb de mails beantwoord ;) super dat er zoveel leuke reacties komen en dat mensen ons willen helpen!

Roadie - @welshcobroadie
B+11 (PR 223) L1+11 (PR 202,5) L2+11 (PR 203,5)M1+11 (PR 199) M2+11 (PR 194,5) Z1+4 (PR 215,5)

Tarron

Berichten: 184
Geregistreerd: 19-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:24

Is er al een programma bekend?
Waar kan ik meer info vinden?

Brainless

Berichten: 29702
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 21:28


Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Paard & Zo 2014: All around the world!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:00

Is er al wat meer bekend wb het programma? Mijn pony staat straks op steenworp afstand van het Fries congres centrum en het lijkt mij wel leuk om aan een clinic mee te doen. :)

Wear a smile- One size fits all


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers