Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 17:28

Hoi hoi :D

Die miepen die alles weer beter weten en denken dat ze Wikipedia zijn, die miepen die de pret weer moeten bederven als iemand heel blij is.
Die ene persoon die het heeelee topic weer kan bederven..

Oh wie kent ze niet?! Kan jij je soms zo ongelofelijk ergeren aan Bokkers die de pret weer bederven of weer eens commentaar hebben op overal.

Meld hier je verhaal! Waar aan kan jij je zo ongelofelijk ergeren?
Stort hier je ergernissen :D

Namen en namen van topics mogen hier niet genoemd te worden

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:28

Nou dat zal een gezellig topic worden :Y)

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:29

Ik vind betweterige pennykindjes irritant.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:30

Aan mensen die een topic maken over " bokkers" omdat een forum met een grote groep gebruikers dermate divers is, dat je er geen eenheidsworst in kunt zien. In mijn ogen dan.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:31

Die miepen die niet horen wat in hun straatje past in hun topic en daarom maar een huiltopic gaan aanmaken waarbij ze klagen dat alle andere bokkers toch zo gemeen en irritant zijn :D .

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:31

*proest*

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:31

mensen die gaan drammen over leeftijden van dieren of ze wel of niet weg mogen en hoe oud ze zijn....
Bokkers die totaal niet antwoorden op een vraag maar gewoon ff moeten drammen.
Bokkers die zo nodig alle taal en spellingsfouten eruit moeten halen en anderen die het nog eens 1000x herhalen :o

veersche
Berichten: 1051
Geregistreerd: 04-02-10
Woonplaats: Weustenrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:32

Als iemand trots een topic aanmaakt en dan helemaal de grond in wordt geboord omdat mensen menen dat ze gelijk hebben.

Als er steeds opnieuw hetzelfde commentaar gegeven wordt.

Als mensen met elkaar ruzie maken terwijl het niks met het topic te maken heeft.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:32

Mensen die zeuren over het zeuren van anderen zijn best irritant ;)

Avalon87

Berichten: 1153
Geregistreerd: 24-06-11
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:33

Mensen die anderen helemaal de grond in boren, die heel blij of trots zijn op hun paardje. ( geen eigen ervaringen hoor, maar je ziet het wel eens voorbij komen)
Gelukkig zijn er veel meer leuke en lieve bokkers en rotte appels, tja die heb je overal :+

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:43

Dit soort toppics :Y)

Ach, maar ik snap wat je bedoeld hoor :D

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:49

Mijn merrie was niet drachtig, maar had koliek. Nou kan je zeggen KOLIEKJE, dartelt heerlijk in het rond bij haar nieuwe eigenaresse.
Als ik bokt had gevolgd, dan was ik honderden euro's lichter geweest aan da kosten.

Oreo

Berichten: 2037
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:51

Mensen die alleen een openingspost lezen en vervolgens een totaal waardeloos antwoord plaatsen. |o

Mensen die je in werkelijkheid kent als gemiddelde ruiter en die zich op bokt profileren als een tweede Anky, inclusief gepikte foto's van accommodaties, en op bokt dan complete fantasieverhalen vertellen over de meest spannende avonturen die ze beleven... Heel triest, vooral als je al redelijk in de 20 bent... Maar ooooh zo vermakelijk. En als toppunt maken ze zich dan druk over al die meelezers in hun posts... Goh, hoe zou dat komen? 8)7

Ollie23
Berichten: 718
Geregistreerd: 24-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:54

Joh zoveel mensen zoveel wensen. Als iedereen hetzelfde zou reageren op bokt, dan zou dit forum ook snel saai worden. Juist door zoveel inzichten, meningen, commentaar is het juist ook interessant toch? En wie heeft er nou nooit eens zijn dag niet... Juist het starten van dit topic maakt een negatieve sfeer en roept stemmingmakerij op. Kom op.. het is bijna kerst! *\o/* Waar zijn de warme gedachten? :D
Leven en laten leven he!

MirandaDvG

Berichten: 758
Geregistreerd: 12-10-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:54

Dat sommige bokkers zich niet aan de Bokt regels kunnen/willen houden. En daar ook nog over willen discussieren met het beheer.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 18:15

Nog 1, mensen die zich aangesproken voelen als ze zo'n topic voorbij zien komen en raar of "gemeen" gaan reageren :Y)

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:15

SindyKaya schreef:
Nog 1, mensen die zich aangesproken voelen als ze zo'n topic voorbij zien komen en raar of "gemeen" gaan reageren :Y)

Nee, die er een grappige ondertoon in willen gooien voordat sommige bokker aangevallen reageren :D

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:23

Meiden die voor de lol een rel topic openen waarin ze verhalen verzinnen over zieke/zwakke/zielige paarden.

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:26

Ik ben zelf vast ook weleens irritant. Of heel vaak geen idee.
Waar ik me laatst aan irriteerde waren reacties die naar mijn idee totaal ongepast waren en ze dus maar bleven doordrammen over hun mening. Soms moet je weten wanneer je je mond moet houden en dat is blijkbaar nog weleens lastig.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:03

Mensen die graag de negatieve kant van bokt willen belichten. Je hoeft hier niet te zijn hoor, je mag ook weggaan :)

Jolliegirl

Berichten: 32954
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:08

Ik ben zelf soms reeeeteirritant....maar dat komt omdat anderen mij irritant maken! :p

Solmyrkvi

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:08

Oreo schreef:
Mensen die alleen een openingspost lezen en vervolgens een totaal waardeloos antwoord plaatsen. |o

Mensen die je in werkelijkheid kent als gemiddelde ruiter en die zich op bokt profileren als een tweede Anky, inclusief gepikte foto's van accommodaties, en op bokt dan complete fantasieverhalen vertellen over de meest spannende avonturen die ze beleven... Heel triest, vooral als je al redelijk in de 20 bent... Maar ooooh zo vermakelijk. En als toppunt maken ze zich dan druk over al die meelezers in hun posts... Goh, hoe zou dat komen? 8)7


Dit, echt precies dit, in deze woorden. :+

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:10

Moraal-ridders die te ver door kunnen gaan. En alle anky's die wel even vertellen hoe je je paard moet rijden. Tips op een normale manier ok, maar dat gezeik soms toch :+
En de eindeloze boomloos/bitloos/ijzerloos VS. boom/bit/ijzer/vul maar in discussies. Er gaan meerdere wegen naar Rome en geen enkele methode is heilig.

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:11

Van die kleine oervervelende Bokkertjes die 5 of 6 topics over hetzelfde onderwerp maken maar niet aannemen wat ze verteld worden.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:11

De 'lastige' bokkers houden het hele forum ook wel een beetje spannend :)

Ik zie de reacties van bokkers ook bijna altijd als feedback, niet als commentaar.

Het enigste wat ik wel erg vervelend vind is als ik een topic open met een normale vraag, zoals laatst: 'welk zadelbontje is nou van GOEDE kwaliteit'. Ipv nuttige antwoorden kreeg ik reacties zoals: 'een bontje onder het zadel is niet goed, maakt het zadel smaller'. Terwijl ik mijn zadel laat aanpassen zodat het MET bontje past.. dit had ik niet in de OP gezet want dat vond ik overbodig.

En natuurlijk, het is ook maar de manier van reageren. Je kan bijvoorbeeld zeggen: 'je zadel past niet, meteen zadelmaker erbij halen, anders loopt het fout af. Wat je ook kan zeggen is: 'Je zadel lijkt niet goed te passen, misschien is het een optie om er een zadelmaker erbij te halen. De gevolgen kunnen er namelijk toe lijden dat je paardje met veel pijn gaat rond lopen etc etc.

En wat de bokker er dan mee doet, dat is aan haar. Heel vaak lees je in topics 'oke ik ga er zeker wat mee doen' en vervolgens doen ze het vaak toch niet. Daarom stop ik er ook niet meer echt moeite in, alle bokkers moeten zelf weten wat ze doen met hun paard.