beetje raar verhaal van vandaag...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zomer
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-01-13

beetje raar verhaal van vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 20:06

ja sorry voor deze titel, kon even niks anders verzinnen :+

waar zal ik beginnen... nou bij het begin dan maar.

Al best een tijdje terug kwamen mijn vriendin en ik van mijn paardje af, savonds dus het was donker. We moeten dan tot aan mijn huis zon 2,5 kilometer fietsen. Dan moet je even weten dat wij hier erg buiten wonen, dus niet veel lantarenpalen, en veel stukken zonder huizen etc. dus echt buiten. Maar we waren dus aan het fietsen komt er van achter een auto aan. op dat moment fietsten we op een stuk waar geen huizen etc stonden. Maar dus een auto, niks bijzonders. Maar toen hij dichterbij kwam op zo'n 5 meter van ons af, begon hij langzaam te rijden en deed zijn lichten uit. Op gegeven moment was hij dus naast mijn vriendin. (ik fietste achter haar) maar ging hij stilstaan! dat was in een bocht en omdat hij wat dwars stilstond, konden we echt eigenlijk geen kant meer op! (iig niet vooruit)Hij had zijn raam open... 1 heel kort moment zag ik zijn gezicht en had ik dat ene hele korte moment het idee dat hij mijn vriendin van haar fiets af zou trekken. ongelofelijk eng was dat. gelukkig duurde dat maar kort want opeens leek hij zich te bedenken en reed snel weer door.
Eenmaal bij mijn huis aangekomen, is mijn vriendin opgehaald door haar ouders. En mochten we en wilden we niet meer in het donker fietsen.

Een paar dagen daarna fietste mijn vriendin naar school. Maar onderweg kwam ze in de sloot en in de berm, allemaal wiet tegen! Het was allemaal uit de auto gesmeten, dat moest s nachts zijn gebeurd...

Eenmaal op school kregen we te horen dat er was ingebroken bij de buren. (die mensen wonen niet naast ons maar zo'n 2 kilometer verderop en in een andere weg) laptop en grasmaaier en wat gereedschap was weg...

Dat was dus in dezelfde nacht gebeurd als met dat wiet..

vannacht (nacht van 30 nov op 1 dec.) zijn die mannen van de inbraak en van het wiet om 2 uur opgepakt.

De vraag is dus, of dat de zelfde mannen zijn die mijn vriendin en ik tegenkwamen. Wel weet ik dat een andere vrouw hier uit de buurt de inbrekers heeft gezien.

Daar gaat het om een zwarte auto en 2 blanke mannen. De mannen die wij waren tegengekomen waren ook blank en met dezelfde zwarte auto... Dus ik ben erg blij dat die mannen zijn opgepakt ook al weten we niet of het dezelfde zijn.
Dit alles is gebeurt in de buurt van kampen en wezep.

Respect als je alles hebt gelezen. Ik heb geen idee wat ik ermee wil bereiken, maar ik dacht er eens overna en moest het toch even van me afschrijven.


eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: beetje raar verhaal van vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:08

Ga naar de politie en doe je verhaal? Die kunnen het beste beoordelen of het bruikbaar is of niet :)

melody7

Berichten: 13684
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:09

Ohh gadver wat eng!! :(:) Lijkt me wel een opluchting dat ze weer zijn opgepakt..

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Zomer
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-01-13

Re: beetje raar verhaal van vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 20:14

politie wouden we doen, maar er was dus geen bewijs of die mannen ook echt iets van plan waren of iets wouden doen.

we hopen idd dat het die mannen wel waren..

Thats_Me

Berichten: 10938
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: beetje raar verhaal van vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:25

Goed dat jullie niet meer in het donker terug hoeven te fietsen. In principe gebeurd er natuurlijk niks zeker in een zeer onbewoond gebied zul je niet zomaar mensen tegen komen die je kwaad willen doen. Toch weet je het nooit en een gelegenheid maakt sommige mensen toch kwaadwillend.

Je kunt trouwens altijd melding maken bij de politie. Stel dat er wel linken gelegd kunnen worden staat het in ieder geval bij hun geregistreerd.

Ik ben trouwens ook niet zo'n grote held. Heb ook een tijd lang in het buitengebied gewoond en als je dan in het donker of gewoon laat in de zomer alleen naar huis fietst/loopt ga je toch soms gekke dingen zien/denken als er opeens een auto langzaam langs komt rijden. Terwijl die dan alleen maar aardig is om je langzaam te passeren.

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

Celiien

Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: beetje raar verhaal van vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:30

Ik had op jullie leeftijd sws niet in t donker buiten mogen fietsen in zo'n onbewoonbaar gebied, maar goed :=

Als jullie vrijwel zeker zijn dat het die auto was, kan je altijd naar de politie gaan :j

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:33

Kampen en Wezep, das dichtbij :oo
Sowieso melden bij de politie. Als je kijkt naar bijvoorbeeld opsporing verzocht, zoeken ze ook altijd dit soort dingen. Denk dat ze het dus sowieso wel willen weten, gewoon doen dus :)

Zomer
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 20:53

okee zullen we doen :) is miss idd wel handig :)

laatste tijd gebeurde hier wel vaker rare dingen, dronken mensen in de buurt, vernielingen etc. (niet ernstig hoor maar wel wss door dezelfde mensen) Echt heel blij dat ze zijn opgepakt :D

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Re: beetje raar verhaal van vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:00

ik zou het zowizo melden bij de politie!

het zou zomaar kunnen dat hun heel wat meer aan jullie informatie hebben dan wij :)
wel schrikken zeg! brr

**Het geluk van een kind begint in het hart van de moeder**


Jniena

Berichten: 585
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Nieuwleusen

Re: beetje raar verhaal van vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:33

ik zou het sowiso even bij de politie doorgeven

maar gatver wat een enge ervaring!

Don Camillo, Puckie & Samson


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bellatrix, Gee, Googlebot, Kimberly520, ManonGrr, Miriam91, Murloc, pluisje88 en 146 bezoekers