En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GevlektBont

Berichten: 822
Geregistreerd: 04-09-09

En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 00:56

Hoi bokkers!

Ik kwam zoveel leuke topics tegen, dus ik dacht, kom dan maak ik er ook maar 1 van mn toppertje!

2013 was met Adawi een vrij bewogen jaar. We zijn van stal verhuisd, paardlief is een aantal keren kreupel geweest en ik ben vanwege een blessure ook een tijdje uit de running geweest. Maar al met al gaat het allemaal weer goed en trainen we ondertussen weer lekker verder. :D

December 2012; hier zijn we verhuisd naar onze huidige stal. Adjepatatje voelde zich gelijk thuis, die gekke Arabier. :D
Afbeelding

Helaas was hij waarschijnlijk in de trailer uitgegleden dus hebben we de eerste maand stappend aan de hand doorgebracht. Dit was echter geen probleem met de binnenbak op deze stal! *\o/*
Afbeelding

In januari, net toen ik terug kwam van vakantie heeft er een paard wegens een ongeluk op mijn rug gestaan. Eigenwijs als dat ik was ben ik toen niet naar de dokter gegaan waar ik nu nog spijt van heb. Als ik bukte kreeg ik geen lucht maar ben toch elke dag weer op Adawi gestapt, dan maar met een vreselijke zit, zolang hij maar beweging kreeg was de gedachte. :) Van deze maand heb ik dan ook geen foto's helaas.

In februari ging het met mijn rug iets beter, dus zijn we weer een beetje actiever gaan rijden. Daar was Adawi ook wel weer blij mee!
Afbeelding

In maart raakte Adawi helaas weer geblesseerd. :( Dus dat was weer stappen, stappen en nog eens stappen. Ik ben ook maar weer het braaf de wasplaats oplopen gaan oefenen. Alleen was meneer het daar absoluut niet mee eens. :+
Afbeelding

April mocht ik ook weer op hem stappen en stukjes draven. Dit werd natuurlijk met veel plezier gedaan en heb ik ook meer foto's gemaakt. :D
Afbeelding

In mei mochten de paardjes het land weer op en was Adje jarig, wat uiteraard gevierd werd!
Afbeelding

En Marieke Shots kwam langs!
Afbeelding
Afbeelding

Juni begonnen we weer met echt longeren en rijden:)
Afbeelding
Afbeelding

En juli & augustus waren vakantie/buitenrij/speel maanden. :D
Afbeelding

In september werden we weer wat serieuzer, hier heb ik enkel helaas geen foto's van. :(

En dan oktober! Weer druk aan het rijden.
Afbeelding

En november weer wedstrijden gestart! In 2012 hebben we de B uitgereden en nu begonnen we dus met de L1. Dit gaat erg fijn, en na 2 wedstrijden gestart te hebben zijn we nu L1+4! *\o/*
Afbeelding
Met zijn nieuwe halster :D
Afbeelding

En alles bij elkaar genomen, ik ben onwijs gek op dit 18jarige monstertje en hoop hem nog erg lang te kunnen hebben. :+:
Afbeelding

Excuses voor de enkele gekantelde foto's.

Solleke_Noah

Berichten: 11079
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Belgiƫ

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 11:42

Sommige foto's staan gedraaid! Lekker vrolijk paardje heb je :D

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 11:46

Wat mooi om te zien dat zo'n prachtpaard met swayback zo'n heerlijk paard is ook weer! We hebben er zelf ook 1 gehad; maar kregen altijd veel commentaar als ze haar zonder zadel zagen, maar het paard had nergens last van en vond het heerlijk om te werken, net als de jouwe! het plezier straalt eraf; heel veel succes verder samen!

GevlektBont

Berichten: 822
Geregistreerd: 04-09-09

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-13 15:52

Ik ben onwijs blij met hem en kan me geen beter paardje voor mezelf voorstellen. :D Dankjullie!

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 22:01

Super leuk! Jullie zijn echt een super combinatie! :)

Lui_

Berichten: 1176
Geregistreerd: 24-06-06
Woonplaats: Haringhuizen

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 12:09

Kom dit topic nu pas tegen, knappe oude Adawi! Ziet er goed uit, leuk dat wij buren worden haha!

GevlektBont

Berichten: 822
Geregistreerd: 04-09-09

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 16:20

Haha ben je er vanavond? :)

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:13

Wat heeft hij een super schattig koppie, haha!!

Ik schrok ook wel even van die foto van de zijkant, hoe heb je daar een passend zadel opgevonden. Maar hij ziet er lekker vrolijk uit, genieten zou ik zeggen :D

Lui_

Berichten: 1176
Geregistreerd: 24-06-06
Woonplaats: Haringhuizen

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:41

Ik ben er net geweest maar ga na het eten nog wel even bij der kijken. Hoelaat ben je er?

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 17:45

Ik schrok wel eerlijk gezegd bij die foto van de zijkant, wat heeft ze precies? Zo te zien heeft ze er in ieder geval geen last van, heerlijk koppie heeft ze! :D

GevlektBont

Berichten: 822
Geregistreerd: 04-09-09

Re: En ook Adawi dan maar (bijna) een jaar itp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-13 19:04

Het zadel was puur toeval dat het goed lag! Hij is helaas zo geboren. Maar genieten doen we elke dag. :D