Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rapunzelx

Berichten: 2021
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Amsterdam

Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 21:12

Hoi bokkers!

Ik ben lang op zoek geweest naar een paar winterlaarzen waar ik wél mee kan rijden voor aankomende winter. Nou heb ik volgens mij wel een goed paar voor me. Ik heb ze nog niet besteld, maar sta wel op het punt om te doen. Heeft iemand ervaring met deze laarzen? Gaat om deze laarzen trouwens;http://www.ej.nl/products/10000207/6040004/THERMOBOOTS+HARRYS+HORSE+DE+LUXE
Zijn ze fijn met rijden? Zijn ze warm?

Als iemand nog andere Winterlaarzen is tegengekomen, alle tips zijn welkom!

de perfecte winterlaarzen voor mij zijn; Warm, fijn met rijden, niet lomp, (liefste) zwart, budget tot max. 90 euro. Voor dit budget moet er volgens mij een prima paar winterlaarzen te vinden zijn. (toch? :+)

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 21:19

Ik heb niet deze maar wel die er erg op lijken van HKM: http://www.hkm-sportsequipment.eu/artik ... el&id=4260
Ze zijn heel aangenaam om mee te rijden, beter dan die grote lompe thermolaarzen. Voor nu vind ik ze warm genoeg maar als het straks echt gaat vriezen heb ik toch liever die grote lompte om mn teentjes warm te houden!

rapunzelx

Berichten: 2021
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 21:22

Laulitz schreef:
Ik heb niet deze maar wel die er erg op lijken van HKM: http://www.hkm-sportsequipment.eu/artik ... el&id=4260
Ze zijn heel aangenaam om mee te rijden, beter dan die grote lompe thermolaarzen. Voor nu vind ik ze warm genoeg maar als het straks echt gaat vriezen heb ik toch liever die grote lompte om mn teentjes warm te houden!


Dankjewel! ik zal even gaan kijken naar die van HKM. Die lijken er inderdaad erg op. Weet je toevallig ook of je die ergens kunt bestellen? ik houd niet zo van onbekende sites.. Vorige winter heb ik op die basic & lompe laarzen gelopen. Ik vond ze niet erg fijn, maar de prijs wel :=

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 10:17

Ik heb de mijne eigenlijk heel toevallig bij een paardenwinkel gescoord. Ze waren toen in de aanbieding omdat 'de rits kapot was' maar de rits was helemaal niet kapot :+
Ik zie in elk geval dat www.ej.nl thermolaarzen verkoopt, ik heb daar zelf nog niet besteld maar wel in de winkel geweest.

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:39

Ik heb ze gehad, van HH, die thermolaarzen. Fijne warme laarzen, prima om mee te rijden!
Echter zijn mijn kuiten iets dikker dan gemiddeld, dus ik trok al snel de voering los.. Helaas pindakaas!
Maar buiten dat was ik heel tevreden over deze laarzen! :)

Champie_Me

Berichten: 3965
Geregistreerd: 25-05-07
Woonplaats: Langeraar

Re: Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:52

Ik heb ze staan maar niet vaak gebruikt, de keren dat ik ze gebruikt heb had ik lekker warme voetjes! Nu rij ik niet meer en staan ze te koop (mt 38?) voor teab

rapunzelx

Berichten: 2021
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 20:27

Champie_Me schreef:
Ik heb ze staan maar niet vaak gebruikt, de keren dat ik ze gebruikt heb had ik lekker warme voetjes! Nu rij ik niet meer en staan ze te koop (mt 38?) voor teab


Ik heb na veel goede reacties ze besteld bij de ruitershop bij ons op stal, maar wel bedankt!

Champie_Me

Berichten: 3965
Geregistreerd: 25-05-07
Woonplaats: Langeraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 08:58

esmeerambo schreef:
Champie_Me schreef:
Ik heb ze staan maar niet vaak gebruikt, de keren dat ik ze gebruikt heb had ik lekker warme voetjes! Nu rij ik niet meer en staan ze te koop (mt 38?) voor teab


Ik heb na veel goede reacties ze besteld bij de ruitershop bij ons op stal, maar wel bedankt!


Prima! Veel plezier ermee! (Al had je die van mij voor een stuk minder dan de np over mogen nemen...)

Pivione
Berichten: 386
Geregistreerd: 20-04-13

Re: Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 16:08

Ik heb deze vroeger weleens gepast, toen niet gekocht want ik was bang dat ze toch iets te lomp waren om mee te rijden maar volgens mij gaat het opzich prima :)

rapunzelx

Berichten: 2021
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 22:03

Pivione schreef:
Ik heb deze vroeger weleens gepast, toen niet gekocht want ik was bang dat ze toch iets te lomp waren om mee te rijden maar volgens mij gaat het opzich prima :)


Ik bedoel niet die grote lompe van 30 euro maar die leren rijlaarzen look a like van 85 euro :)

AmyxDomino
Berichten: 162
Geregistreerd: 17-06-12

Re: Iemand ervaring met 'Thermolaarzen HH deluxe' ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:57

Ze lijken erg op die van mij, en die zijn top!
Prettig om mee ter rijden en heerlijk warm voor je voeten :)