Mijn eerste ongeluk(je) met Mirkje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Mijn eerste ongeluk(je) met Mirkje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 15:50

Zoals jullie wel weten, ben ik sinds kort een trotse bezitter van een eigen paard!
Het gaat hartstikke goed tussen ons, maar een kleine drukte maker is het wel }>

Dinsdag had ik voor het eerst les met hem. Het ging hartstikke goed, en zelfs mijn instructeur die nogal kritisch is, vond hem een lot uit de loterij! (foto's voor jullie volgen snel!)
Na afloop van de les wou ik hem naar stal brengen. We moeten dan altijd van de bak naar de stal een stukje buiten lopen.

Ik was druk met Mirkje aan het kletsen, toen we opeens ergens tegen aan liepen(het was aarde duister). Wat bleek, iemand had de weg versperd door een stuk schrikdraad. Mirk is al de dood er voor en vloog achteruit de struikjes in, waardoor hij nog meer in paniek raakte, en ik evenmin. Ik had een vermoedde dat hij nog met zijn beentje vast zat in het draad, maar hij zat met zijn pootje vast aan een tak.
Een paar sterke mannen met zagen hebben hem weten te bevreiden. Gelukkig geen wondjes, maar voor de zekerheid zijn beentjes nog even afgespoten. Hij loopt nu gelukkig niet kreupel, maar hij is wel aardig geschrokken, arme ziel.

Volgende keer maar voor mijn paard uitlopen ipv bij zijn koppie.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 16:39

En een zaklamp meenemen als het zo donker is.

Gelukkig is alles toch nog goed afgelopen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 19:06

Jeetje! Gelukkig heeft ie geen wondjes of iets.
Maareh... die naam he? Mirk... Mirkje... ben je er al gewend? Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 08:34

Stond daar zo plotseling ineens schrikdraad? Ben je mooi klaar mee zeg! Verward Inderdaad maar een goede zaklamp meenemen, weet jij veel wat ze de volgende keer op je pad leggen.... Frusty

Gelukkig geen verwondingen....

Gaat het rijden goed?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke en 49 bezoekers