Ervaring QHP Esmee

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisa99

Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-11
Woonplaats: Tilburg

Ervaring QHP Esmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 18:39

Hoi Bokkers,

Ik ga binnenkort eens opzoek naar nieuwe laarzen. Ik heb al een tijdje geleden de QHP Esmee gezien, ik vind ze heel mooi maar zou ook wat ervaringen willen weten van mensen die deze al hebben.

Ik wil ze graag in donkerbruin omdat dit goed bij de kleding past, is dit moeilijker met bijhouden of niet?

Ik zoek dus graag ervaringen, brand maar los!

Alvast bedankt,
Lisa



Qwerty1

Berichten: 88
Geregistreerd: 26-10-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Ervaring QHP Esmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:36

Hoi, ik heb de madonna rijlaars van QHP, maar ik vind de kwaliteit redelijk. Wel gaat het leer tussen de veters er bij mij op een of andere manier af, dus heb ik daar witte plekjes. Maar voor de rest prima rijlaars, niet al te duur vind ik. Maar ik poets ze eigenlijk alleen wanneer ik op wedstrijd ga, en dat is soms, dus ik vind niet dat het heel erg moeilijk bij te houden is. De kwaliteit is dus redelijk vind ik.

:D

Lisa99

Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-11
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-13 23:58

Qwerty1 schreef:
Hoi, ik heb de madonna rijlaars van QHP, maar ik vind de kwaliteit redelijk. Wel gaat het leer tussen de veters er bij mij op een of andere manier af, dus heb ik daar witte plekjes. Maar voor de rest prima rijlaars, niet al te duur vind ik. Maar ik poets ze eigenlijk alleen wanneer ik op wedstrijd ga, en dat is soms, dus ik vind niet dat het heel erg moeilijk bij te houden is. De kwaliteit is dus redelijk vind ik.



Oke en hoe lang heb jij je laarzen al, als ik vragen mag?

Qwerty1

Berichten: 88
Geregistreerd: 26-10-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 17:04

Lisa99 schreef:
Qwerty1 schreef:
Hoi, ik heb de madonna rijlaars van QHP, maar ik vind de kwaliteit redelijk. Wel gaat het leer tussen de veters er bij mij op een of andere manier af, dus heb ik daar witte plekjes. Maar voor de rest prima rijlaars, niet al te duur vind ik. Maar ik poets ze eigenlijk alleen wanneer ik op wedstrijd ga, en dat is soms, dus ik vind niet dat het heel erg moeilijk bij te houden is. De kwaliteit is dus redelijk vind ik.



Oke en hoe lang heb jij je laarzen al, als ik vragen mag?


Ik heb de laarzen sinds maart 2013. :)

:D

rapunzelx

Berichten: 2021
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ervaring QHP Esmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 21:59

Ten eerste vind ik de naam van de laarzen echt geweldig haha :') Maar ik vind de kwaliteit van QHP over het algemeen vrij goed. Ik zou ze als je ze koopt wel goed bijhouden met lakspray. Dan houd je ze misschien net wat mooier en dan met name de neuzen van de laarzen die net als bij andere laarzen snel slijten.

"Learn to travel, travel to learn."

Lisa99

Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-11
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 14:27

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties, helaas pas ik ze niet i.v.m. Met te stevige kuiten. Ik heb nu derby's aan laten passen, de prijs krijg ik morgen of dinsdag te horen. Dit was de enige oplossing met de laagste prijs, of chaps en schoenen, helaas i.v.m. Met de zwakste enkels die er bestaan gaat dit ook al niet lukken ;( ik ben benieuwd naar de prijs die ik mag gaan betalen.... -O-

Qwerty1

Berichten: 88
Geregistreerd: 26-10-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:50

Lisa99 schreef:
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties, helaas pas ik ze niet i.v.m. Met te stevige kuiten. Ik heb nu derby's aan laten passen, de prijs krijg ik morgen of dinsdag te horen. Dit was de enige oplossing met de laagste prijs, of chaps en schoenen, helaas i.v.m. Met de zwakste enkels die er bestaan gaat dit ook al niet lukken ;( ik ben benieuwd naar de prijs die ik mag gaan betalen.... -O-


Toen ik mijn laarzen wou gaan kopen, toen gingen ze mijn kuiten opmeten, en ik paste in de normale laars, alleen ze hadden nog een laars met een grotere kuitmaat, heb je die ookal gepast? Want die hadden ze bij ons wel. Ik weet wel dat Derby laarzen een stuk duurder zullen zijn. ;-)

:D

Lisa99

Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-11
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 07:14

Mijn kuitmaat is 43 en ik geloof dat de grotere maat ook niet ging passen, ik weet zo even niet tot hoe groot die grootste kuitmaat gaat, en idd derbys zullen een heel stuk duurder zijn -O-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers