Inkoop van 2de hands paardenmateriaal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
steph_weyten
Berichten: 14
Geregistreerd: 20-04-07
Woonplaats: Wijnegem

Inkoop van 2de hands paardenmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 16:36

Hallo bokkers,

Ik heb sinds 2 jaar geen paard meer vanwege medische redenen (meerdere knie operaties), maar ik heb nog wel vele paardenspullen in mijn bezit die ik graag voor een democratische prijs zou willen verkopen.

Via deze weg zou ik willen informeren of er winkels bestaan in België of aan de grens in Nederland waar ik deze spullen kan binnenbrengen?
Alles is nog in zeer goede staat en het waren destijds dure aankopen, dus ik vind het zonde moest ik dit zomaar "weggooien".
Ik hoef er niet veel geld meer voor te krijgen, maar zou het wel graag zo snel mogelijk willen verkocht krijgen.

Alvast bedankt voor de tips/hulp.

Groetjes Stéphanie

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Inkoop van 2de hands paardenmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:37

HAR -> ED

WilmaBoy

Berichten: 1381
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:39

steph_weyten schreef:
Hallo bokkers,

Ik heb sinds 2 jaar geen paard meer vanwege medische redenen (meerdere knie operaties), maar ik heb nog wel vele paardenspullen in mijn bezit die ik graag voor een democratische prijs zou willen verkopen.

Via deze weg zou ik willen informeren of er winkels bestaan in België of aan de grens in Nederland waar ik deze spullen kan binnenbrengen?
Alles is nog in zeer goede staat en het waren destijds dure aankopen, dus ik vind het zonde moest ik dit zomaar "weggooien".
Ik hoef er niet veel geld meer voor te krijgen, maar zou het wel graag zo snel mogelijk willen verkocht krijgen.

Alvast bedankt voor de tips/hulp.

Groetjes Stéphanie

kan je het niet op bokt markt te koop zetten? (als het niet dringend is)
kapaza
tweedehands
...

StalNollie

Berichten: 9106
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:40

qua tuig wil een zadelmaker deze nog wel eens terug nemen. of een ruitersportzaak, daar kun je hier ind e omgeving vaak ook tweedehans zadels etc kopen

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:49