Ondankbare hond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Ondankbare hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 13:31

Omdat Amigo te groot was geworden voor de bench en daar dus niet meer in ging liggen, heb ik gisteren een heel mooi ligkussen voor hem aangeschaft. Gisteravond lag hij er heelijk op te slapen Slapen
Kom ik tussen de middag thuis om hem uit te laten, lijkt het wel of het gesneeuwd had thuis Verward
Had meneer dus zijn tandjes in het kussen gezet en een hele mooie winkelhaak gemaakt waardoor hij leuk alle schuimrubbervlokjes eruit kon halen.......heel trots lag hij tussen zijn vers gemaakte bende.
Grrrr..hoe bedoel je ondankbaar?

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:40

Joh, hij liet je gewoon even zien dat hij blij was met zijn nieuwe speeltje.... en dat je er meer mee kunt doen dan er alleen maar op liggen.

Zou zeggen, welkom bij de club van hondeigenaren wiens honden zoveel fantasie hebben en slim zijn, dat ze de meerdere gebruikseigenschappen van voorwerpen ontdekken Clown

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:40

Dat hebben die van mij ook een keer gedaan!! En duur dat die krengen zijn! argh!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 13:52

Alane schreef:
Joh, hij liet je gewoon even zien dat hij blij was met zijn nieuwe speeltje.... en dat je er meer mee kunt doen dan er alleen maar op liggen.

Zou zeggen, welkom bij de club van hondeigenaren wiens honden zoveel fantasie hebben en slim zijn, dat ze de meerdere gebruikseigenschappen van voorwerpen ontdekken Clown


Hihi, ik moest er ook best wel om lachen toen ik het zag, maar ja die krengen (de kussens dus Schijnheilig ) zijn zo walgelijk duur dat hij nu maar gewoon op een kleedje moet liggen.
Als hij wat groter is (en zijn tandjes zijn gewisseld) zal ik het weer eens proberen....
Trouwens met een plantenpotje in de vensterbank kan je als hond zijnde ook hele leuke dingen doen, zodat vrouwtje weer zo leuk met die bezem aan de gang kan waar je dan weer luid blaffend achteraan kan Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 13:54

Hmm... mijn kat sloopt dan tenminste nog haar speelgoedmuizen (mijn hele huiskamer lag laatst ook vol vlokken). Ben blij dat ze van haar ligkussentje afblijft. Haha!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:03

nog leuker is onze Gijs, die heeft last van verzamelwoede:
Ligt dus s'nachts vast.
Anders is zijn kussen 1 grote op een vuilnishoop-lijkend-geheel.
Hij kan echt alles gebruiken, kranten, schoenen, lege melkpakken (ja haalt ook alles uit de vuilisbak in de keuken) wasgoed (schoon of smerig is om het even) strijkijzer, speelgoed van de kids enz.
Hij sloopt gelukkig niets...........
Alhoewel het display van mijn mobieltje (tijdens het verzamelen) niet bestand was tegen de druk van de kaken van Gijs.
En als je je voorpoot met een klap op de rand van het schoteltje van de kat zet, tjonge dat geeft toch een effect. En maar blij blijven kijken (de hond) en ik maar tellen van 1 tot ................... om mijn geduld niet te verliezen.
Rollen closetpapier (als ze op de daarvoor bestemde rol hangen) een must voor iedere hond ...........

Verder is Gijs heeeeeeel sociaal tegenover de kat, wil Felix naar buiten (effen mauwen) en Gijs opent de deur, alle deuren...... Komt er visite, is het toch netjes om de deur te openen, wil je wandelen, deur open en blaffen met die hap....... Eten haal jezelf uit de kelder, en een voerton met goedsluitend deksel is voor een slimme hond ook geen probleem, je legt hem op zijn kant, houd hem met 1 poot tegen en krab je toch gewoon het deksel eraf (zeeen van tijd heeft hij, en de beloning zit in de emmer)

Zijn kussen (=derde kussen) wordt kapot gegraven tijdens het verstoppen van zijn speelgoed. Dus een extra kleed over het kussen, dan kan hij het makkelijker verstoppen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:04

Hihi, ik zie het in gedachten al helemaal voor me! Jouw hond is niet ondankbaar, maar gewoon creatief!!! Hij zag nog meer mogelijkheden met zo;n lekker kussen! *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:31

Dan moet je paarden eens een nieuwe deken op doen en dan bij vriendjes in de wei *LOL*
Da's erg intressant Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:46

Yihooooooooooooeeeeeeeeeeeee dat heeft die van mij ook wel eens gepresteerd. Schitterende groene Highligner...... Mooi hoor, een paddock vol met groen/witte sneeuw.... *LOL*

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 14:57

Is zo'n stretcher ding dan misschien een idee voor jullie creatieve hondekoppies?

=^.,.^=

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:11

Mijn hondje is niet de enige met zo'n verzamelwoede blijkbaar. Alles verhuisd naar zijn hoekje. Van tijdschriften tot schoenen, vuilnisbakinhoud, speelgoed en ga zo maar door.
Helaas pikt hij ook dode muizen van de katten en legt die ook in zijn mand, dat is iets minder geslaagd Misselijk
Maar zijn ergste vangst is tot twee keer toe een heel klein babypoesje geweest. Gewoon van de moeder gepikt en lekker bij zich gelegd. Hij wilde er geen kwaad mee maar een van de twee heeft de kaken van het hondje niet overleeft. De andere hebben we gelukkig indertijd bij de rechtmatige moeder kunnen terugzetten.

Maar gelukkig sloopt hij niet meer, vroeger had ik altijd schoenen zonder achterkant of luchtgaten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 15:24

Ohohooo die Amigo!
Wat een boef zeg! Wel zonde van zijn kussen, hij weet niet wat ie mist.

BTW, waarom maken ze die kussens niet hondentand-bestendig Verward *LOL*.

Alane, die hond van jou heeft wel een heel afwisselend en uitdagend leven zo te horen Lachen.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 15:52

Lovely schreef:
BTW, waarom maken ze die kussens niet hondentand-bestendig Verward *LOL*.


Zat er al aan te denken om er een pot cribox op te smeren Haha!

Ach zo houdt hij het vrouwtje bezig....
En als ik zo die andere verhalen lees dan is mijn vriendje nog aardig voor me!