Jaaaaaaa!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Jaaaaaaa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 21:11

Eindelijk, ein-de-lijk is het dan zover. We gaan kijken voor mijn eerste, echte, eigen pony! :D
We hebben de tijd, we hebben het geld en nu is het dus zover. Jeej *\o/*
We gaan bij een Fjordenmerrie kijken van 1,5 jaar oud, en hoewel ik jaren riep nooit een Fjord te willen ga ik er nu dan toch bij eentje kijken. En dat is misschien mede door de geweldige Fjord van een medebokker die ik heb mogen leren kennen, dus hopelijk word het wat en heb ik mijn eerste eigen pony :3

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Jaaaaaaa!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:23

Heel erg leuk dat je voor een eerste paard gaat kijken, maar of ik het zo verstandig vind dat dit een jaarling is weet ik niet.. Mijn eerste paard was ook een jaarling maar daar heb ik met tijden mee af gezien door mijn eigen fouten..

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Jaaaaaaa!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:27

Super gaaf dat je een eigen paard mag en Fjorden zijn ontzettend leuke beesten maar als ik jou was zou ik toch voor een paard kiezen die al ervaring heeft. Je kan lekker beginnen met rijden en het paard kent al veel , dus is het makkelijker. In de 1.5 jaar ( of langer ) dat je moet wachten kan er van alles gebeuren met jou en het paard. :j Ook kan het zo zijn dat het niet klikt onder het zadel tussen jou en het paard :) En dan moet hij of zij weer verkocht worden :) Maar succes en veel plezier met de zoektocht *\o/*

LisaB

Berichten: 1146
Geregistreerd: 30-05-06

Re: Jaaaaaaa!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:30

Super leuk! Ik heb mijn Haflinger gekocht toen ze 10 maanden oud was. Ze is nu 19 jaar en ben nog altijd blij dat ik haar gekocht heb!