Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 17:34

Hoi!

Na een heerlijke vakantie te hebben gehad in Bulgarije waar ik bij de organisatie GoFun zat, lijkt het me zo ontzettend leuk om zo'n werk te gaan doen, voor een tijdje.
Wat die meiden en jongens moeten doen lijkt me hartstikke gaaf.

Ik heb wat gevraagd wat hun taken zijn en heb er ook naar gezocht, ze hebben natuurlijk niet alles kunnen vertellen ivm tijd, dus hier mijn vraag.
Nu ben ik ook wel op zoek naar meerdere ervaringen of mensen die hier ook willen/gaan werken.

Ik heb gesolliciteerd bij Gogo, dat was de enige site waar ik een vacature kon vinden als reisleider.
Waar ik geen diploma voor nodig heb, alleen enthousiasme en een goede kennis van Engels. Wat ik zeker heb :)

Na november ben ik officieel vrij van school, afgestudeerd, en wil het liefst in december al beginnen, als dat mogelijk is. Heb het aangegeven...

Heb vandaag dus mijn sollicitatie doorgestuurd en er staat dat ik binnen 3 werkdagen bericht krijg of ik wel of niet door ben, wat dus woensdag zou zijn.
Ik ben heel benieuwd! :D


Zijn er dus mensen hier op bokt die dit gaan/willen of al doen? En hoe bevalt het? :)
En in welk(e) land(en) wil je werken? Ik heb als voorkeur Spanje, Portugal en Griekenland aangegeven.


Ik ben benieuwd..
Groetjes Nancy

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:04

Ik schop dit topic even omhoog.. Aangezien nu de sollicitaties weer kunnen beginnen rond december voor zomer 2014. *\o/*
Ik heb gesolliciteerd en al heel snel wat terug gekregen! :)

Edit: Ben al door de ronde doorgekomen via de website! Binnen 3 dagen word ik gebeld :)

Wie nog meer? En wie wil?

En nancy, ben jij nog naar selectiedagen geweest en misschien zelfs mee geweest?
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 25-11-13 20:40, in het totaal 2 keer bewerkt

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:05

ooh, dat lijkt me vet! maar vast niet voor mij :P
edit: nog even wachten :)

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 00:18

Astaloca, nee ik ben niet meer geweest, wel een uitnodiging gehad dat ik op een selectie dag mocht komen..

Ben niet gegaan ivm een operatie die ik in december had gepland en dus ook voorrang had natuurlijk.

Het lijkt me nog steeds heel erg gaaf.. Wie weet dat ik toch wel weer ga solliciteren.

waar heb je gesolliciteerd?? :)

Ik zou op de selectie dag een verkooppraatje hebben moeten houden over een excursie en voor de rest weet ik het niet meer..
Ik ben echt heel benieuwd naar wat jij zal moeten doen, astaloca! :D

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:25

_Nancy schreef:
Astaloca, nee ik ben niet meer geweest, wel een uitnodiging gehad dat ik op een selectie dag mocht komen..

Ben niet gegaan ivm een operatie die ik in december had gepland en dus ook voorrang had natuurlijk.

Het lijkt me nog steeds heel erg gaaf.. Wie weet dat ik toch wel weer ga solliciteren.

waar heb je gesolliciteerd?? :)

Ik zou op de selectie dag een verkooppraatje hebben moeten houden over een excursie en voor de rest weet ik het niet meer..
Ik ben echt heel benieuwd naar wat jij zal moeten doen, astaloca! :D

Oh wat jammer! Ja doen! Worden we misschien wel collega's haha! :D

Bij Gogo :)

cocktailtime
Berichten: 1028
Geregistreerd: 28-04-09
Woonplaats: tegelen

Re: Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:34

Gogo en die organisaties zijn makkelijker dan bijvoorbeeld grotere organisaties.
de selecties zijn best wel streng wat ik weet bij TUI, daar moest je op de selectiedagen je vooral presenteren in nederlands, engels en minimaal 1 vreemde andere taal (duits,frans/spaans etc)
ik kreeg toen ook situaties van wat betreft 'wat doe je in de volgende situatie' je staat er alleen voor! en het is echt een hele zware baan. het lijkt en is echt niet feesten, gezellig een praatje etc.
Het is keihard werken, ik heb het zelf voor tui gedaan. daar word je gewoon snachts je bed uitgebeld voor vragen die ook morgen kunnen, vluchtvertragingen, dag en nacht op het vliegveld zijn.
iedere dag 5 welkomstbijeenkomsten voor aankomsten etc. en dat moet je afleggen in al de hotels die dan in het desbetreffende plaatsje zijn! het is behoorlijk heavy en ik kende weinig vrije tijd.
ik werkte ongeveer 70 tot 80 uur in de week, en als ik geluk had een halfdagje in de week vrij.
Het staat nu wel heel goed op mijn cv. veel bedrijven vragen erna, ik heb dit 6 maanden gedaan!

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:45

Waar ben je heen geweest dan voor TUI cocktailtime?

Gelukkig heb ik een week mogen proeven van reisleidster zijn alleen dan voor kinderen ipv jongeren. :D
Echter kon het niet langer duren dan een week aangezien mijn enkel een olifantenpoot was geworden en ik dus niet meer kon lopen de eerste 4 dagen :')

cocktailtime
Berichten: 1028
Geregistreerd: 28-04-09
Woonplaats: tegelen

Re: Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:58

Mallorca

KellyR

Berichten: 1515
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 17:47

Ik schop deze even omhoog omdat ik zelf wel heel benieuwd bent.

Als klein meisje altijd mee geweest op groepsreizen en altijd onwijs opgekeken tegen mensen. Door omstandigheden ben ik de laatste jaren niet in staat geweest om er een sollicitatie uit te gooien.

Nu was het dan zo ver en heb ik hem er van de week uitgegooid naar GOGO, ik mag op gesprek komen!
Ik snap dat het niet rooskleurig is en dat het onwijs tegen kan zitten maar het lijkt me toch een hele beleving op zich en wat hier boven wordt gezegd een aanvulling op mijn cv.

Wat ik me nu afvroeg. Houdt je nou ook nog een zakcentje aan over (of wat krijg je überhaupt). Ik weet namelijk dat het verblijf voor je betaald wordt.

Dames hierboven, hebben jullie uiteindelijk nog met GOGO gewerkt?

_Nancy

Berichten: 14094
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 02:17

Woow, mijn oude topic :P

Ik was uiteindelijk wel uitgenodigd om mee te doen aan een gesprek en er zou een rollenspel plaats vinden geloof ik.

Ik ben niet gegaan, was toch niet echt mijn ding..
Achteraf kan ik ook niet zeggen dat ik spijt heb ofzo.. :) :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 02:45

Ik heb voor Sunweb gewerkt op Mallorca, GOGO valt onder hetzelfde concern. Alles was goed geregeld qua verblijf en vervoer maar het is zeker keihard werken.

Ik heb er zeker nog wat aan over gehouden maar ik weet niet of Sunweb meer verdiende dan GOGO. Wat ik zag van de GOGO collega's was dat de drukte voornamelijk in het hoogseizoen was en dat je lange weken maakt waarbij je zeker van een feestje moet houden en de verantwoordelijkheid kan dragen.

Ik had inderdaad ook eerst een gedeelte waarin je voor de overige sollicitanten een excursie moet presenteren en als je dan door bent een gesprek. Zorg ervoor dat je dit goed voorbereid zodat je duidelijk het verhaal voor een groep kan vertellen en dat dit ook zo lang duurt als aangegeven is.

Succes! Het is keihard werken geweest maar ik heb de tijd van mijn leven gehad.

KellyR

Berichten: 1515
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 02:53

Pitchen gaat me opzich wel goed af, werkte voordat ik naar het buitenland ging ook bij een promo bedrijf dus ben nogal vaak in het diepe gegooid met die dingen :o

Feestjes komen wel goed, ik ken de horror verhalen en ik denk inderdaad dat ik helemaal gebroken ben aan het eind. Maar het lijkt me heerlijk om even weg te zijn en geen tijd te hebben om na te denken.
Heb je trouwens wel eens een (half) dagje vrij?

Mag ik je misschien een pb sturen over wat er nou betaald werd? Hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn maar dan kan ik wel een richting op denken.

@nancy, jammer (of nouja eigenlijk niet) dat het niet door is gegaan. Maar goed dat je er achteraf toch blij mee bent :j

Anoniem

Re: Werken voor Gofun, Gogo, Beachmasters

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 11:20

Ik heb je een PB gestuurd :-)

jasmijn16

Berichten: 961
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:02

Ik weet het een heel oud topic maar anders had ik een nieuw topic aangemaakt..

Ik heb bij gofun gesolliciteerd en ben uitgenodigd voor de selectiedag aankomende vrijdag, is er toevallig iemand die daar ook bij is?