busschaffeur grof tegenwoordig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
leroyy1993
Berichten: 273
Geregistreerd: 10-01-13

busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 19:42

ik zat net vanuit men werk in de bus e busschaffeur kwam telaat bij de volgende halte iemand anders stak over om de bus tehalen man doet de bus open en hij zegt tegen de passagier je moet wat eerder bij de halte zijn man zei oke is goed zegt die busschaffeur ik kan zien dat je niet intelligent bent

23-manege zwolle www.manegezwolle.nl -stalmedewerker


upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:43

Ik snap geen bal van wat je schrijft.

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:45

leroyy1993 maar dan leesbaar schreef:
Ik zat net vanuit mijn werk in de bus. De busschaffeur kwam te laat bij de volgende halte. Iemand anders stak over om de bus te halen. De man doet de bus open en hij zegt tegen de passagier: "je moet wat eerder bij de halte zijn". Man zei: "oké is goed". Zegt die buschauffeur: "Ik kan zien dat je niet intelligent bent."

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Brechtje_A

Berichten: 1537
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: Hattem, Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:46

Ik snap wat je bedoeld, misschien was hij in een niet zo'n leuke bui, maar het was inderdaad niet netjes.
Zou je de volgende keer misschien met hoofdletters, punten en juiste spelling willen typen? Dat leest wat makkelijker :j

.

mika11

Berichten: 11101
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:48

Wat flauw :')
Sowieso dat hele verhaal, de chauffeur maakte hopelijk maar een grapje.
Laatst bijgewerkt door mika11 op 26-11-13 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:48

Wat een asociale man zeg :=
Ik reis dagelijks met de bus en de meesten zijn erg vriendelijk, maar sommigen :+

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:48

Tja, sommige mensen hebben hun dag niet..

Als dit is bedoeld om een statement te maken dat alle buschauffeurs van tegenwoordig bagger zijn:
Ik stapte pas de bus in en vroeg of 'ie ook naar een bepaald punt/halte in het centrum ging en de beste man zei: 'Nee, sorry, ik moet werken dus ik kan helaas niet mee!'

Je kan het ook van twee kanten bekijken.
Ik zou ook chagerijnig worden als je ziet wat voor types er soms de bus in stappen en hoe ze zich gedragen in de bus.

BugsFunny

Berichten: 1937
Geregistreerd: 17-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:49

leroyy1993 schreef:
ik zat net vanuit men werk in de bus e busschaffeur kwam telaat bij de volgende halte iemand anders stak over om de bus tehalen man doet de bus open en hij zegt tegen de passagier je moet wat eerder bij de halte zijn man zei oke is goed zegt die busschaffeur ik kan zien dat je niet intelligent bent


Ik zat net vanuit mijn werk in de bus.
De buschauffeur kwam te laat bij de volgende halte.
Iemand anders stak over om de bus te halen.
Man doet de bus open, en hij zegt tegen de passagier je moet wat eerder bij de halte zijn man.
Oké is goed zegt die buschauffeur.
Ik kan zien dat je niet intelligent bent.

Vertaald..
Maar goed lekker boeiend...

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:51

hahaha, ook niet al mijn ervaringen met buschauffeurs zijn goed :') dat ik aanklop op de voordeur, haalt chauffeur gewoon zijn schouders op en rijdt zo weg |o

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Anoniem

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:01

Nou mijn zwager is buschauffeur en we zouden hetzelfde over de passagiers kunnen stellen.. Vreselijk hoe asociaal sommige passagiers ook zijn :n

Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:09

Relaxed schreef:
Nou mijn zwager is buschauffeur en we zouden hetzelfde over de passagiers kunnen stellen.. Vreselijk hoe asociaal sommige passagiers ook zijn :n


Nou inderdaad! Pffff, ik zit soms met verbazing te kijken!
Al bellend binnen komen.
De buschauffeur niet eens aankijken bij het in stappen, en niet groeten bij het uitstappen.
Niet de moeite nemen om even je oortjes van de headphone uit te doen.

Ik snap heel goed dat sommige buschauffeurs daar chagrijnig van worden!!

Fietsen is gezond, eet meer fiets :D
Once upon a time can happen anytime

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:09

Eerlijk, ik doe ook niet altijd mijn oortjes uit. De iPod staat wel altijd uit.

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Telpeva

Berichten: 14670
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:13

20 jarigen schrijven slechter dan jonge kinderen tegenwoordig?

Ts als je nou actie onderneemt ipv te klagen, en zoiets meld bij het busbedrijf, of de chauffeur erop aanspreekt bereik je waarschijnlijk ieeetsje meer dan wanneer je het op een paardenforum neerzet. Bokt gaat het niet voor je fixen, als je verandering wilt moet je bij het busbedrijf zijn.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:26

Ljkt me ook niet echt een leuk beroep dus kan wel begrijpen dat ze aventoe sjaggie zijn ;)

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:33

Duizenden buschauffeurs en juist één maakt het kapot voor een ander ts? Netz o als alle Turken stinken of alle Marokkanen stelen? Alle mannelijke 20-jarigen zijn slecht in schrijven van een OP :+

xZiva_

Berichten: 3993
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:38

Ik heb het ook wel eens. Ach, ze hebben ook wel gelijk. Had die man maar eerder bij de halte moeten zijn. Die 2e opmerking hoeft dan niet, maar als ik zie wat er hier dagelijks in de bus gebeurt en wij nog maar een dorp zijn.. :=

Jeroen van stal Lingehorst aka. Jack Sparrow

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:40

Wij hadden pas een buschaffeuze (zo noem je een vrouwelijke buschauffeur toch :') ) die de deur recht voor de neus van een jongen dicht deed omdat hij op zn telefoon keek en kei hard wegreed. Daarna heeft ze 20 minuten lang door de microfoon lopen blèren dat de jeugd van tegenwoordig zo associaal is en dat mobiele telefoons ellendige dingen zijn. Daarna kregen we te horen toen we de bus uitstapten: jongens en meisjes denk eraan: hou je broek omhoog en je shirt laag.
Dezelfde vrouw heeft de bus ook een keer op de vluchtstrook gezet om eventjes een sigaretje te roken.

Nee, ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig :+

create your own sunshine

heidy_wilco

Berichten: 4473
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:42

Over het algemeen heb ik hele leuke buschauffeurs hoor. Laatst had ik wel eentje die wat kortaf was, zit wel een verhaaltje achter maargoed. Meestal ben ik heel erg tevreden. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik gewoon beleefd de bus in stap. Zoals hierboven neergezet: oordopjes uit, de chauffeur aankijken en hallo oid zeggen en daarna een glimlach en gewoon netjes gedragen in de bus. Met uitstappen ook dag zeggen. Nee hoor, op een enkele na geen problemen gehad!

Oh, trouwens wel een keer een geweldige gehad:

Ik zat in de bus terug naar het station. De bus komt aan bij de bushalte waar 3 mensen staan waarvan 2 vriendje en vriendinnetje zijn die afscheid van elkaar nemen. Die ene man was al lang en breed ingestapt, maar die andere twee waren nog uitgebreid aan het afscheid nemen. Toen had de buschauffeur ook de deur dicht gedaan en was weggereden. En ik zat te lachen. (Heel gemeen, maar ineens konden ze wel ophouden met zoenen... Je had die gezichten moeten zien!)

Ze zullen dat vast niet weer geflikt hebben :=
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 26-11-13 20:47, in het totaal 2 keer bewerkt

*pum**pum**pum**pum**pum*

Jamiefris

Berichten: 885
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:44

Nou vanmiddag zat ik ook in de bus. Fietste per ongeluk een man op de bus baan toen reed buschauffeur hem bijna aan _-:(

~

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:47

Jamiefris schreef:
Nou vanmiddag zat ik ook in de bus. Fietste per ongeluk een man op de bus baan toen reed buschauffeur hem bijna aan _-:(


In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht staat een bus niet in twee tellen stil.

Ik word een beetje moe van dat gezeur over wat voor ov dan ook. Misschien had de beste man wel een naar dagje, weet jij veel. Een tijdje terug stapte ik in Rotterdam op de bus, allemaal ongeïnteresseerde lui met telefoon die de chauffeur niet eens aankijken bij het instappen. Moet ik hier in mijn Friese dorpje eens proberen :+ Ik snap best dat die mensen het af en toe zat zijn. Dat sommigen dan wel weer erg asociaal reageren is dan weer een apart punt.

Fenore van Gipsy Spirit

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:50

Hoe per ongeluk was dat, Jamiefris?

Die stomme studenten hier (mezelf incluis) fietsen overal en nergens en geven nooit aan waar ze heen gaan. Dan in 't donker vaak ook nog zonder licht, ik heb vooral zwaar veel respect voor de meeste buschauffeurs. Wat een beroep zeg, pfft!

En inderdaad, ik vind het altijd verschrikkelijk asociaal als mensen de buschauffeur niet even netjes groeten bij het binnengaan. (tenzij dat niet mogelijk is, mega druk is, ofzo.) Ik kan er dan zelf ook vrij slecht tegen als de chauffeur mij niet teruggroet, net zo stom :P


saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: busschaffeur grof tegenwoordig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:52

Je kan zo journalist worden:
busschaffeur grof tegenwoordig

Lekker overdreven dus, als 1 chauffeur een keer een onaardige opmerking maakt. haha.

verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan

LesleyxLinn
Berichten: 1102
Geregistreerd: 14-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:53

Nienke89 schreef:
Relaxed schreef:
Nou mijn zwager is buschauffeur en we zouden hetzelfde over de passagiers kunnen stellen.. Vreselijk hoe asociaal sommige passagiers ook zijn :n


Nou inderdaad! Pffff, ik zit soms met verbazing te kijken!
Al bellend binnen komen.
De buschauffeur niet eens aankijken bij het in stappen, en niet groeten bij het uitstappen.
Niet de moeite nemen om even je oortjes van de headphone uit te doen.

Ik snap heel goed dat sommige buschauffeurs daar chagrijnig van worden!!


Op mijn oude werk of stage waren mensen ook wel eens niet netjes.
Ik kan dan wel chagrijnig zijn, maar dan gedraag ik mij toch ook niet zo 8)7

xZiva_

Berichten: 3993
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:56

Wij hebben hier vaak enthousiaste chaffeurs die vrolijk hallo zeggen. Ik zeg altijd hallo tegen ze, en aan het einde zeg ik tot ziens of bedankt. Vind ik wel zo netjes. Verder doe ik altijd mijn telefoon en oortjes in m'n tas als ik instap. Als het druk is kan je gewoon vriendelijk glimlachen :)

die mensen doen ook hun werk en hebben vaak te maken met onbeschofte soms zelf agressieve mensen. :n

Jeroen van stal Lingehorst aka. Jack Sparrow

moelly

Berichten: 6610
Geregistreerd: 22-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 20:58

Ik wilde er net een topic over openen...

Gister reed ik met de bus naar huis. Gelukkig was ik al op het station ingestapt, als één van de eersten. Zeg vriendelijk 'goedemiddag!' tegen de buschauffeur, maar zegt niets terug: geen probleem.
Rijden we weg, houdt nog een jongen de bus tegen, omdat hij graag mee wil, maar zijn vorige bus nét te laat op het station aankwam. Zegt de buschauffeur: Die jongeren van tegenwoordig zijn ook zo asociaal als de paasei, altijd nog even gauw een sigaretje roken voor ze de bus instappen en dan op hun dooie gemakje naar de bus lopen. Als de bus dan wegrijdt, de bus aanhouden en uitschelden als hij gewoon doorrijdt.

Hij heeft bij alle volgende haltes waar mensen instapten commentaar gehad op de mensen die instapten. Alleen maar negatief. Hoe asociaal mensen van tegenwoordig zijn.
Rijdt hij op een gegeven moment verkeerd, begint hij helemaal te schelden op de studenten die in de bus zitten, omdat het onze fout is dat hij verkeerd rijdt, omdat wij hem frustreren.

Gelukkig had ik mijn oortjes in en heb ik maar de helft van zijn frustratie meegekregen, maar wat een kwal zeg! Jakkes!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amable, Anoukjuuuhh, Britta31, Corien_, Eapy, LiDi, Maanon_, Mews, Niika, Nikkii026, pinto_1, Suusoi en 194 bezoekers