[2013] Fellow's laatste jaar bij mij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

[2013] Fellow's laatste jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 16:47

Haii :D

Afbeelding

Fellow | 26-08-2010 | 1.03 m. | bruin appaloosa | nmprs | m. Natana v/d Hein hoeve | v. Marschall One

Januari
Een nieuw jaar begon en ik was Fellow's punkmanen helemaal zat! Ik besloot alles (behalve zijn voorpuk) eraf te scheren zodat ik een nette boog kon laten groeien.

Afbeelding

Februari
In februari lag er sneeuw. Fellow kende grondwerk en ook lange lijnen en lange teugelen was hij mee bekend. Echter wel met touwhalster. Ik had 1 keer eerder met hoofdstel geoefend. Aangezien ik Fellow dit jaar voor mijn sulky wilde beleren besloot ik de slee te introduceren. Nuchter als hij is gaf hij er niks om. Al voelde hij amper van de slee aangezien dat niks weegt natuurlijk! :D
Afbeelding

Heeeeeeel soms mocht Fellow zijn hobby uitoefenen, hij vind springen echt geweldig! Maar hij is nog jong en daarom mocht hij dat maar zeer zelden. In februari was het raak en mocht meneer zich weer een keer lekker uitsloven, zoals hij dat graag doet!
Afbeelding

Maart
In maart ben ik het grootste deel weggeweest, wegens privéredenen ben ik 3 weken in Zwitserland geweest. Fellow heeft lekker mogen genieten met zijn vriendjes.
Afbeelding

April
In april pakte ik hem langzaam op, grondwerk terug bevestigen en het longeren introduceren.
Afbeelding

Mei
Mei was een hectische maand. Natanalientje was uitgerekend en deze maand eindigde in groot verdriet. Voor Fellow was deze maand bijzonder. Linde (Lindee op bokt) is langs geweest en heeft fantastische foto's gemaakt van ons, precies zoals wij zijn. Ik heb hem voor het eerst voor de sulky gezet, samen met Kirsten (Fellow op bok). Het was inspannen en wegrijden.
Afbeelding

Afbeelding

Juni
In juni hebben wij een enorm avontuur beleefd waarvan wij enorm hebben genoten. Wij hebben 3 dagen en 2 nachten bij Hannemarie (Hannemarie op bokt) gelogeerd. Een soort 'bootcamp' voor Fellow, maar het ging om het genieten. Fellow heeft enorm veel geleerd van deze paar dagen. Hoewel het voor zijn leeftijd best intensief was is het enorm goed voor hem geweest. Hannemarie heeft ook prachtige foto's van ons gemaakt!
Afbeelding

Afbeelding

Juli
Juli was een rustige maand. Fellow heeft vooral lekker op de wei gestaan en we hebben veel geknuffeld. Mijn neefje kwam een dagje bij ons logeren en wilde graag paardrijden. Maar wel op een 'jongenspaard'. Dus hij werd de eerste die op Fellow zat. Fellow was zoals gewoonlijk erg braaf en genoot van de nieuwe 'uitdaging'.
Afbeelding

Afbeelding

Augustus
In augustus was de shethoudersmeeting. Dit keer werd het bij mij georganiseerd en we zijn met Natanalientje en Fellow naar het water gegaan omdat het stralend weer was. Wat heb ik genoten van mijn twee dieren! Ook is Elvi (Elvi_Elisa op bokt) hier een week wezen logeren en ze heeft Fellow prachtig op de foto gezet!
Afbeelding

Afbeelding

September & Oktober
In september en oktober heeft Fellow vooral rust gehad. Ik begon met een nieuwe opleiding en aangezien hij zich ontzettend heeft bewezen de voorgaande maanden had hij het verdiend om lekker rustig aan te doen. Hoewel hij het er zelf niet mee eens was heb ik hem vaak lekker laten staan ookal jeukten mijn handen.

November
De laatste maand dat ik de hele maand van mijn mannetje kan genieten. Kirsten (Fellow op bokt) is hier geweest en we hebben een heerlijke rit met hem gemaakt! Na een lange tijd stil te hebben gestaan liep Fellow gewoon met de sulky weg alsof hij er de dag ervoor nog voor had gestaan. Braaf dier!
Afbeelding

December
December nadert. Normaal vind ik dit 1 van de leukste maanden. Niet qua weer, maar ik ben jarig en de gezelligheid van sinterklaas en kerst vind ik altijd heerlijk. Maar dit keer is het anders. 21 december is de dag dat ik Fellow naar zijn nieuwe huisje ga brengen. Het is vast wel opgevallen dat Kirsten een verdachte gebruikersnaam heeft en dat ze veel voorkomt in dit topic. Kirsten is verliefd geworden op Fellow, nadat ze me liet weten dat ze na tegenslagen met verzorgpaarden/pony's serieus op zoek ging naar een eigen pony heb ik besloten haar Fellow aan te bieden. Ik wist dat ik Fellow in de komende jaren wilde gaan verkopen. Ik wist niet dat het al zo snel ging. Maar aangezien Kirsten mij heeft gevraagd dat als ik Fellow ooit verkoop ik het alsjeblieft eerst aan haar laat weten, en ze nu serieus een maatje wilde gaan zoeken, gunde ik het haar én Fellow om bij elkaar te komen. Fellow, mijn eerste fokproduct, en hoewel hij een tikkeltje verwend is heeft hij een gouden karakter. Fellow is een border collie in ponyverpakking, daag je hem mentaal niet uit en heb je bij de activiteiten geen actie dan kun je het wel schudden. Vooral tijdens de shethoudersmeeting zag ik aan Fellow dat hij Kirsten héél leuk vind, en andersom. Houden van is soms loslaten. En dat ga ik doen. Wat ga ik mijn maatje missen en wat gaat de terugweg 21 december moeilijk worden, maar ik weet zeker dat Fellow het geweldig gaat krijgen bij Kirsten! Kirsten ik wens je enorm veel plezier met Fellow, maar als Fellow zichzelf is weet ik zeker dat het helemaal goed gaat komen!

Leuk dat je dit topic hebt bekeken, een reactie zou leuk zijn! :D
Laatst bijgewerkt door Siepie op 26-11-13 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [2013]Fellow's laatste jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:49

Wat is hij toch een leukerd! Kirsten heeft heel veel geluk met zo'n lieve en leuke pony! <3

Hannemarie

Berichten: 3210
Geregistreerd: 19-04-09
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:53

wat een super overzicht Laura, Fellow is gegroeid in dit jaar, dat zie je aan alle kanten.
de 3 dagen dat je hier bij mij was met Fellow waren super, ik zou het zo weer willen!
ik heb genoten en kijk elke keer met een glimlach terug naar de foto's, jullie zijn toppers! <3

Kirsten, je krijgt een toppony en ik hoop dat jullie veel geluk hebben samen! :*

Pacific

Berichten: 3146
Geregistreerd: 18-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:55

Jaa Fellow :D! Ik ben zo blij voor je Kirsten! We gaan er alles aan doen om Fellow bij ons op stal een topleven te geven :).

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:57

Mooi overzicht Laura! Het blijft een leuk dier <3

Fellow
Berichten: 5117
Geregistreerd: 25-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:58

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Wat een ontzettend mooi topic Lau, ik heb werkelijk een brok in mijn keel. Ik kan het nog steeds niet geloven..
Lieve Lau, echt, ik kan niet in woorden omschrijven hoe dankbaar ik je ben dat je mij je kleine baby toevertrouwt. :+:

Chroosje

Berichten: 937
Geregistreerd: 13-11-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:58

Gossie, wat een lekkerding is het toch! Nog lekker genieten van hem, nu het nog kan, zou ik zeggen! :)

_Balou
Berichten: 2976
Geregistreerd: 04-05-12
Woonplaats: Rheeze (Hardenberg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:03

Heel mooi overicht, wat is hij toch leuk! <3
Kirsten, heel veel geluk en plezier met hem!!
En Laura, sterkte en succes 21 december!
Maar wat fijn dat hij ondanks de afstand kwa persoon heel dicht bij blijft!

Nadineex

Berichten: 1421
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:07

Geweldig topic lau!! En lief dat je dit kirsten zo gunt!! <3

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: [2013] Fellow's laatste jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:18

Wat een mooi topic, echt eentje met een lach en een traan ...

Tuurlijk wordt het even slikken straks, maar wat is er mooier dan twee van je beste vrienden koppelen :+:

Kirsten, alvast heeeeeeel veel geluk en plezier met je knappe ventje !

laurajoy15

Berichten: 519
Geregistreerd: 24-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:19

Wauw, heel mooi geschreven! Zo lief dat je dat een ander zo gunt!
Kirsten heel veel plezier met Fellow :)

Blacky

Berichten: 4147
Geregistreerd: 25-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:19

Wat is het toch een geweldig mooie man! :D
En kirsten jij heel veel succes met fellow!!

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:22

Ik vind het echt een supermooie pony. <3
Jammer dat je hem verkocht hebt, maar je weet waar hij naar toe gaat.
Nog veel plezier samen in december!

elselianta

Berichten: 1718
Geregistreerd: 09-04-11
Woonplaats: Friesland

Re: [2013] Fellow's laatste jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:46

Mooi topic! Fellow is echt heel leuk! :D
Ook onwijs mooi van je dat je Fellow naar Kirsten brengt.. Heel veel geluk samen!

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:01

Mooi overzicht Laura, succes 21 december...
Veel plezier met Fellow Kirsten!

Calice

Berichten: 9823
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: [2013] Fellow's laatste jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:03

Knappe Fellow! hij is weer veel meer puppy-af geworden :D.

eline10

Berichten: 2317
Geregistreerd: 26-12-10
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:05

Wauw Laura, wat een prachtig topic zeg! <3
Ook prachtige foto's! _/-\o_
Heel erg jammer voor jou dat Fellow, je kleine vriendje weggaat, maar Kirsten heeft er zeker héél veel plezier van!

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 18:26

Bedankt voor alle leuke reacties! :D

Hannemarie schreef:
wat een super overzicht Laura, Fellow is gegroeid in dit jaar, dat zie je aan alle kanten.
de 3 dagen dat je hier bij mij was met Fellow waren super, ik zou het zo weer willen!
ik heb genoten en kijk elke keer met een glimlach terug naar de foto's, jullie zijn toppers! <3

Kirsten, je krijgt een toppony en ik hoop dat jullie veel geluk hebben samen! :*

Ik vond het ook geweldig! Dankjewel dat ik met Fellow mocht komen! :+:

Pacific schreef:
Jaa Fellow :D! Ik ben zo blij voor je Kirsten! We gaan er alles aan doen om Fellow bij ons op stal een topleven te geven :).

Dat is super om te horen! :D

Fellow schreef:
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Wat een ontzettend mooi topic Lau, ik heb werkelijk een brok in mijn keel. Ik kan het nog steeds niet geloven..
Lieve Lau, echt, ik kan niet in woorden omschrijven hoe dankbaar ik je ben dat je mij je kleine baby toevertrouwt. :+:

Ik heb van geen beter plekje voor Fellow kunnen dromen! :D
Jullie gaan een geweldige tijd tegemoet, dat weet ik zeker! :D

Shirley schreef:
Wat een mooi topic, echt eentje met een lach en een traan ...

Tuurlijk wordt het even slikken straks, maar wat is er mooier dan twee van je beste vrienden koppelen :+:

Kirsten, alvast heeeeeeel veel geluk en plezier met je knappe ventje !

Precies! :D :D

laurajoy15 schreef:
Wauw, heel mooi geschreven! Zo lief dat je dat een ander zo gunt!
Kirsten heel veel plezier met Fellow :)

:o :o :o :o
Dankjewel! :)

MendyGinger

Berichten: 633
Geregistreerd: 26-07-06
Woonplaats: Dorpje in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:33

Wauw! Mooi overzicht Laura! Erg mooi om te zien hoe jij en Fellow gegroeid zijn en ik vind het erg knap van je dat je Fellow verkoopt. Ik weet zeker dat hij bij Kirsten goed terecht komt. Ik wens Kirsten er dan ook heel veel plezier mee! :D

Nynke_Mandy

Berichten: 3946
Geregistreerd: 29-05-11
Woonplaats: Kloosterburen (GR.)

Re: [2013] Fellow's laatste jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:41

Wat een mooi overzicht! Fellow is zo'n knappe pony! Hij zal het vast super krijgen bij Kirsten :))

jolandje

Berichten: 14286
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:48

Fellow schreef:
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Wat een ontzettend mooi topic Lau, ik heb werkelijk een brok in mijn keel. Ik kan het nog steeds niet geloven..
Lieve Lau, echt, ik kan niet in woorden omschrijven hoe dankbaar ik je ben dat je mij je kleine baby toevertrouwt. :+:

ik denk dat jij het nieuwe baasje bent ? :+

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 19:52

jolandje schreef:
Fellow schreef:
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Wat een ontzettend mooi topic Lau, ik heb werkelijk een brok in mijn keel. Ik kan het nog steeds niet geloven..
Lieve Lau, echt, ik kan niet in woorden omschrijven hoe dankbaar ik je ben dat je mij je kleine baby toevertrouwt. :+:

ik denk dat jij het nieuwe baasje bent ? :+

Zou je denken? :+

Lindee

Berichten: 2928
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:57

Wat heb je er een prachtig topic van gemaakt Lau! Fellow is echt gegroeid dit jaar, wat een topper. <3
En heel leuk, maar voor jou natuurlijk heel moeilijk, dat Kirsten ook lekker van Fellow kan genieten!
Fijn dat je zo wel kunt mee krijgen hoe het met hem zal gaan daar en natuurlijk heen gaan om je baby te bezoeken.

Racheel

Berichten: 2245
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:59

Wat een mooi overzicht zeg! Hij gaat het super krijgen bij Kirsten denk ik, ze boft er maar mee! <3

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Re: [2013] Fellow's laatste jaar bij mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 21:30

Bedankt voor de mooie, leuke reacties! :))