Paardenbeul weer actief geweest!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

michiemuis

Berichten: 306
Geregistreerd: 02-07-08
Woonplaats: amersfoort

Paardenbeul weer actief geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 00:54

Heb geen idee of het goed staat, maar naar mijn mening is het heel belangrijk dat ieder paardenmens dit weet!

Ik kreeg vandaag een heel belangrijk telefoontje,namelijk.....

Er is weer een paard ernstig toegetakeld met een mes, zelfs zo erg dat het paard niet meer te redden was en dus moest het paard ingeslapen worden. Er word vermoed dat het dezelfde is als degene is die het paard in Limburg heeft toegetakeld maar het kan ook een imitator zijn.
Jammer genoeg is er in de media geen aandacht aan besteed, in ieder geval nog niet.

Het is vannacht gebeurt in Eemnes, dicht bij Stad en Lande ruiters, ik werd gebeld omdat het heel dichtbij mijn stalling gebeurt is en ze vroegen zich af of ik misschien iets gezien had, jammer genoeg heb ik niets gezien.

Ondanks dat het mijn paard niet is heb ik iedereen uit de buurt op de hoogte gesteld en ben ook flyers rond gaan brengen in de buurt, maar we kwamen tot de conclusie dat eigenlijk de rest van de paardenwereld dit ook moet weten. Let allemaal alsjeblieft dus op, de volgende aanval moet voorkomen worden.

Stal frá Fjörni
Cranio Sacraal | Sportmassage | training
NU OOK PRODUCTEN VAN PUUR en meer!


leroyy1993
Berichten: 273
Geregistreerd: 10-01-13

Re: Paardenbeul weer actief geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:56

misschien een bericht voor op Facebook plaatsen?

23-manege zwolle www.manegezwolle.nl -stalmedewerker

liekensancho

Berichten: 1219
Geregistreerd: 25-11-06
Woonplaats: In een hoeve in Belgenland :-)

Re: Paardenbeul weer actief geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:58

ja, even op facebook rond laten gaan... wat een vreselijk nieuws om te lezen! Ik wens de eigenaren sterkte toe en hopelijk worden ze in de kraag gegrepen.

Bovenstaand bericht wordt beschermd door intellectuele eigendomsrechten en is mijn exclusieve eigendom. Ieder gebruik of wijziging van de Content in bovenstaand bericht zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van mij, is bij deze toegestaan.

Appelflapje

Berichten: 9578
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:58

NM is niet de plek voor dit paardgerelateerde nieuws. Je zou de nieuwsredactie even kunnen tippen, die kunnen er misschien een nieuwsbericht over schrijven. :j

Hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Janneke93, Lestrange01, nick_en_ik, sasja0705 en 59 bezoekers