Moeilijke keuze..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ietjelover
Berichten: 4062
Geregistreerd: 27-04-09
Woonplaats: Leende

Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 20:50

Hallo allemaal.
Ik zit er even een beetje doorheen en weet niet wat de juiste keuze is.
Natuurlijk weet ik dat ik die keuze zelf moet maken maar misschien hebben jullie ervaringen etc.

Sinds 3.5 jaar heb ik een relatie met een hele leuke lieve jongen.
Hij is 7.5 jaar ouder en dus hebben we een behoorlijk leeftijdsverschil.

Heb het altijd suuper naar mijn zin gehad, maar nu ik 17 ben ga ik ook regelmatig (2/3 keer per week) opstap. al mijn vriendinnen zijn vrijgezel en nu begin in dat heel eerlijk gezegd ook wel heel erg te missen. Het is dus niet zo dat er ruzie is met mijn vriend etc. maar eigenlijk wil ik gewoon jong zijn, los gaan en waarschijnlijk ook fouten maken en er van leren.

Nou weet ik dus even niet meer zo goed wat ik moet doen.
Zou heel graag oud willen worden met mijn vriend, maar eigenlijk pas over een paar jaar verder. Nu gewoon even niet. Maar ben zo bang om een verkeerde keuze te maken en daar zo'n spijt van te krijgen!

Mijn vriend is dus een stuk ouder waardoor hij ook wel wat anders in het leven staat.
(bijna) niet meer stappen en gewoon lekker savonds op de bank zitten.
Hij kan ook moeilijk begrijpen wat ik bedoel met jong zijn.

Heeft iemand ervaring, of is er iemand die me goede raad kan geven?

edit: hij is mijn eerste vriend, wat het nog eens extra lastig maakt. Zoals sommige andere al zeiden, misschien is het gewoon gewenning. Ik weet niet beter en heb nooit iets anders gehad.
Vind het heel erg moeilijk
Laatst bijgewerkt door ietjelover op 25-11-13 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Vivaldi v. Pamal reserve clubkampioen 2012 + Reserve kringkampioen & in 10 wedstrijden de B en L1 door + reserve bestgaand rijpony 2013 *\o/* Kringkampioen outdoor 2013 *\o/*
L2: +11 PR: 204 punten! M1 debuut 03-11-13
Easy Target v. Valeron
Afgevaardigd brabantse kampioenschappen ''13
Tornado v. Le matsjo Wedstrijd debuut 1 September


Selina

Berichten: 14264
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:52

Ik snap je probleem. Ben vanaf m'n 15e samen met mn vriend (ben nu 19) en hij was m'n eerste vriendje. Het gaat heel goed tussen ons maar aan de andere kant heb ik zoiets van, ik kan nooit meer uitgaan, willekeurige jongen versieren, beetje ervaring opdoen en genieten van vrijgezel zijn. Aan de andere kant ben ik gek op me vriend en ik kan sowieso niet zonder hem. Dus dan maar geen ervaring.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 20:52

Jullie hebben dus al gepraat begrijp ik hier uit??
Misschien dat jullie je relatie iets los kunnen laten.


ietjelover
Berichten: 4062
Geregistreerd: 27-04-09
Woonplaats: Leende

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 20:55

Slina, jaa precies zoals je zegt.

Jestito: We hebben idd al gepraat maar daar is niet echt iets uitgekomen. Ik voel me zelf schuldig en voor mijn gevoel houd ik hem voor de gek als ik 3 dagen feest vier en hij alleen op de bank zit.

Vivaldi v. Pamal reserve clubkampioen 2012 + Reserve kringkampioen & in 10 wedstrijden de B en L1 door + reserve bestgaand rijpony 2013 *\o/* Kringkampioen outdoor 2013 *\o/*
L2: +11 PR: 204 punten! M1 debuut 03-11-13
Easy Target v. Valeron
Afgevaardigd brabantse kampioenschappen ''13
Tornado v. Le matsjo Wedstrijd debuut 1 September

Tieneke

Berichten: 21669
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:04

Als ik het goed begrijp is hij je vriend sinds jij een goeie 13 jaar was. Het is zelden dat liefdes die op zo'n jonge leeftijd beginnen blijven duren, precies om hetgeen jij aangeeft. Weet je, het is een afweging: wil je de zekerheid en het vertrouwde van nu opgeven voor de dingen waar je nieuwsgierig naar bent?
In je tienerjaren verandert een mens heel veel, het is ook normaal dat je dan op je 17de ook over deze dingen nadenkt en je moet je er ook niet schuldig over voelen zolang je je vriend niet bedriegt.

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:05

Een vriendin van mij had hetzelfde (wel iets minder leeftijdsverschil). De relatie liep uiteindelijk ook niet lekker omdat zij een ontzettend druk feestbeest is en hij gewoon graag en vaak op de bank zit. Ze zijn uit elkaar gegaan, zo'n 3 maanden. Zij heeft "geproefd" van het vrijgezellenleven (uitgaan deed ze al regelmatig) en heeft ontdekt dat ze niet zonder elkaar kunnen. Ze zijn nu weer bij elkaar. Bij hun was het trouwens ook na 3,5 jaar bedenk ik me nu.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:56

Ik ben getrouwd met een man die 8 jaar ouder is, dus dat is geen probleem. Maar... Wij hebben elkaar leren kennen toen we beide in de 20 waren en werkten. Dat is wel een verschil.
Maar wat ik niet begrijp is dat het niet en/en kan. Je kan toch prima lekker feesten als je vriend ergens anders is?

[o]

ietjelover
Berichten: 4062
Geregistreerd: 27-04-09
Woonplaats: Leende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 22:18

verootjoo schreef:
Ik ben getrouwd met een man die 8 jaar ouder is, dus dat is geen probleem. Maar... Wij hebben elkaar leren kennen toen we beide in de 20 waren en werkten. Dat is wel een verschil.
Maar wat ik niet begrijp is dat het niet en/en kan. Je kan toch prima lekker feesten als je vriend ergens anders is?


Nouja dan kan het zo zijn dat ik hem gewoon 5 weken niet meer zie,
en ik voel me enorm schuldig als hij thuis op de bank alleen zit en ik feest vier.

Bovendien hoort bij het jong zijn ook jongens denk ik, en tsja tis voor mij heel moeilijk omdat hij mijn eerste vriend is en ik nooit heb geweten hoe het is om vrijgezel te zijn.

edit: het is ook niet perse dat ons leeftijdverschil voor problemen zorgt, alleen ben gewoon 17 en ben gewoon heel erg benieuwd naar het leven als vrijgezel en alles en je bent maar een keer jong en eigenlijk wil ik dat ook niet missen.
Laatst bijgewerkt door ietjelover op 25-11-13 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Vivaldi v. Pamal reserve clubkampioen 2012 + Reserve kringkampioen & in 10 wedstrijden de B en L1 door + reserve bestgaand rijpony 2013 *\o/* Kringkampioen outdoor 2013 *\o/*
L2: +11 PR: 204 punten! M1 debuut 03-11-13
Easy Target v. Valeron
Afgevaardigd brabantse kampioenschappen ''13
Tornado v. Le matsjo Wedstrijd debuut 1 September

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:20

Hoezo, je kunt toch je tijd verdelen? Beetje tijd voor hem, beetje tijd voor je vriendinnen :)

[o]

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:24

Ik ken ook iemand die van dr 15/16 samen is geweest met een jongen (10 jaar ouder). Ze zijn zo'n 10 jaar samen geweest maar nu is ze toch begonnen aan het 'tweede jeugd' om het zo maar te zeggen. Ook zij had nooit spijt gehad van de relatie maar is nu wel heel blij dat ze weer wat vrijheid heeft. Ik zeg niet dat een relatie hebben vanaf een 'jonge' leeftijd verkeerd is maar ik denk toch dat je het een en ander mist...

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

ietjelover
Berichten: 4062
Geregistreerd: 27-04-09
Woonplaats: Leende

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 22:34

Jaa laulitz dat ik precies wat ik bedoel.
Er is niets mis met onze relatie maar ben te benieuwd na het vrijgezel zijn en alles.
Maarja ben toch wel bang om er mee te stoppen en fouten te maken, maargoed fouten mag je maken en hoop dat ik er dan van leer.

Vivaldi v. Pamal reserve clubkampioen 2012 + Reserve kringkampioen & in 10 wedstrijden de B en L1 door + reserve bestgaand rijpony 2013 *\o/* Kringkampioen outdoor 2013 *\o/*
L2: +11 PR: 204 punten! M1 debuut 03-11-13
Easy Target v. Valeron
Afgevaardigd brabantse kampioenschappen ''13
Tornado v. Le matsjo Wedstrijd debuut 1 September

Wieldop
Berichten: 942
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:41

Ik heb een vriendin die een vriend had, toen we gingen feesten en stappen(15-21 jaar). Nu is ze in de twintig en is ze, volgens haarzelf, haar tijd aan het inhalen. Het enige wat ik zie is een heel ongelukkig meisje die met elke man naar bed gaat. Wat ik ermee wil zeggen, is dat iedereen zijn eigen invulling heeft in z'n tiener jaren. Wat hoop je te vinden?

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:29

Wat bedoel je met het vrijgezelle leven? Flirten en alles met jongens kunnen? Of het uitgaan enz. Want dat kan toch ook gewoon binnen je relatie? Je hoeft je niet schuldig te voelen als je uit gaat en je vriend thuis zit want dat is zijn eigen keuze. Tenzij je tijdens het uitgaan je niet onschuldig gedraagt natuurlijk.

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 00:52

Been there done that, heb eig 4 jaar aan een stuk een reatie gehad . Mijn ex heeft me zo gek gemaakt qua vertrouwen hij vertrouwde me niet maar ik was wel nooit alleen opstap . Toen was het gedaan in een andere vriendengroep gekomen dikke feestjes geviert. 2 maanden alleen gewoont met vrienden . Allemaal gekke dingen gedaan maar zal der nooit geen spijt van hebben :+

I know you'll be a sun in somebody else's sky

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 01:08

Het is geven en nemen in een relatie mss een optie dat hij met jou mee kan, meer dingen doen samen uitgaan enzo of hij jou het gunt om alleen uit te gaan.

Als hij dat niet kan/wil dan denk ik dat jullie niet bij elkaar passen op dit moment.

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 01:25

Je bent jong en hebt je op jonge leeftijd ook al heel volwassen gedragen. In deze periode van je leven vind ik dat je moet doen waar je behoefte ligt. Zo ontplooi je jezelf en doe je ervaring op. Ik zou ervoor kiezen om of meer afstand te nemen van je relatie of ermee te stoppen. De keuze is aan jou en je moet er goed over nadenken want kwijt is kwijt. Is je vriend je echt je jeugd waard?

11-02-2015 stond voor ons de tijd stil. Inmiddels gaat de tijd te snel! *Amy Diana is geboren*

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 03:22

Mijn vriend en ik schelen bijna 13 jaar. Ik nu 21 en hij 33.
Ik herken je probleem, ben zelf nog al een losbol en zeker als ik vrijgezel ben.
Ik vind het wel prettig dat ik iemand heb om "rekening" mee te houden.
Omdat hij mij wel op het juiste pad houd,
En ik anders nog steeds in me lang leven de lol modus zat.
En ook ik ga echt nog wel eens uit, en dan gaat hij gewoon wat anders leuks doen.
Maar ook gaat hij wel eens mee, ook harstikke leuk.
Maar ik kan wel gewoon met mijn vriendinnen een weekendje los gaan, zonder problemen.
Ik heb dat in het begin ook heel duidelijk aangegeven.

Ik zou zeggen praat er over. Mijn vriend begrijpt mij heel goed.
Maar hij is gelukkig net zo gek als mij :+
Maar ook ik heb wel eens gezegt of die niet een paar jaar later kon komen :D
Maar hem kwijt willen zodat ik uit kan gaan, no way :)

Als liefde het enigste word,
waar je je aan vast kunt houden ♡

Blog Wolter&Angelique
https://www.facebook.com/WolterAngelique-1997556280328153/

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 04:22

Ik herken je verhaal wel een beetje. Mijn vriend en ik zijn ruim 1,5 jaar samen, met veel ups en downs.
Ik ben een tijs in het buitenland geweest, hij had examens, en nu wonen we alletwee op kamers.

Ik woon op campus met 200 eerstejaars in een gebouw, 24 anderen op mijn verdieping. Al snel had ik dus veel nieuwe vrienden en daarnaast weer een grote studielast. Na een tijd werd t me allemaal te veel, was mezelf een beetje kwijt en kon dus ook niet 100% voor de relatie gaan.
Daarnaast wou ik ook wel single zijn opzich.

After all, single zijn is overrated en na een week of single-life miste ik mn vriend heel erg.
Ben dan ook supergelukkig dat we nu weer samen zijn en dat ik altijd bij hem terecht kan!
Denk er dus 3x over na voor je iets doet. Mist er iets in je relatie? Ben je wel verliefd? Waar komt dit verlangen om single te zijn vandaan? Heel cliche maar je weet pas wat je mist als het er niet is...

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 08:14

Ik zou een fijne relatie niet op het spel zetten voor de neppe uitgangswereld. Die fout hebben meerderen in mijn omgeving gemaakt en zijn daarbij bijzonder hard op hun snuit gevallen. Toen zij beseften dat het toch allemaal niet je van het was, dat uitgaan, had vriendjelief al een ander gevonden die wel lekker rustig tijd op de bank wil doorbrengen. Het gras is altijd groener.....

xkimmx

Berichten: 3406
Geregistreerd: 07-05-08
Woonplaats: Westland

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 13:01

Ik denk dat het misschien toch beter is om te voelen hoe het is om jong te zijn, ook jongens horen daar vaak bij. Ik ben nu 20 en heb pas me eerste relatie sinds een jaar. Ben al die tijd vrijgezel gebleven en geen seconde spijt van gehad. Als je relatie over 6 jaar over gaat heb je die tijd gehad en heb je misschien spijt dat je nooit echt in die tijd vrijgezel bent geweest. Een serieuze relatie kan dan altijd nog. Maar ik kan goed begrijpen dat als je een goede relatie hebt dat je die niet zomaar op het spel wilt zetten. Dat zijn overwegingen die je moet maken. Nu ik een vriend heb moet ik er niet meer aan denken vrijgezel te zijn, die moeite en stress om een jongen met uit gaan. :+ Maar zou het ook niet gemist willen hebben. Probeer anders eerst gewoon op zaterdag avond met je vriendinnen uit te gaan. Hij moet je daar vrij in laten. Mocht je dan écht verlangen hebben om vrij te zijn kan je daar altijd alsnog voor kiezen. Maar wie weet valt het te combineren :)

~ Rust zacht lieve Joytje, bedankt voor de 8 mooie jaren! Y;(
[IM] Rust zacht kanjer...

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 13:28

Ik snap wel wat je bedoelt :j Ik ben 26, inmiddels getrouwd met de liefde van mijn leven, die 9 jaar ouder is dan ik. Maar wij kwamen elkaar tegen in ongeveer dezelfde levensfase: ik ging net op mezelf wonen, had mijn eerste vaste baan, hij had net een eigen huis gekocht, werkte al wel een tijd. We hadden allebei wel wat relaties achter de rug en zitten in hetzelfde ritme wat betreft stappen, we hoeven allebei niet meer zo nodig :+

Vanuit deze ervaring is het makkelijk om te zeggen dat je moet genieten van het feit dat je een fijne, stabiele relatie hebt en dat vrijgezel zijn niet zaligmakend is. Ben enorm blij dat ik die fases van daten, hotel-de-botel verliefd zijn, elkaar aftasten en vervolgens liefdesverdriet niet meer door hoef :') Maar toch heb ik daar ook ontzettend veel van geleerd. Ik heb mijn grenzen leren kennen, ontdekt wat ik zoek in een relatie en kan daardoor des te meer waarderen wat ik heb gevonden bij mijn lief. Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat het goed is om een aantal relaties te hebben gehad voordat je 'de ware' vindt. Maar er zijn ook genoeg voorbeelden van high school sweethearts die nog steeds hartstikke happy met elkaar zijn, dus ook genoeg bewijs dat dat niet zo hoeft te zijn.

Wat ik vooral proef uit jouw berichten is niet zozeer het feit dat je op stap wilt, maar dat je eigenlijk juist die kant van het daten, een keer met een ander zoenen tijdens het stappen, iemand leren kennen etc. wil leren kennen. Dingen die je misschien van vriendinnen hoort, maar zelf nog niet hebt ervaren. Wie zegt dat je huidige vriend voor jou de ware is als je niet hebt ervaren dat het ook anders kan zijn? Je waardeert soms dingen des te meer als je ze kwijt bent...

Ik snap heel goed in welk dilemma je nu zit. Kies je voor veilig, dan blijf je bij je vriend. Maar dan is het goed om je te realiseren dat er misschien wel een periode komt waarin je hem dat gaat verwijten of waarin je wél de stap zet om het met een ander te willen proberen. Nu kun je daar nog redelijk probleemloos voor kiezen: je woont nog niet samen, bent niet getrouwd, er zijn nog geen kinderen... Dit is dus wel de tijd om te proeven aan een ander leven. Maar punt is vooral, wil je daar je relatie voor opgeven? Ik denk dat zoiets altijd aan je kan blijven knagen, tot misschien die nieuwsgierigheid bevredigd is. Of denk je dat je hier overheen kunt groeien? Want als je denkt dat dit een punt blijft, kun je misschien beter nu een punt achter je relatie zetten. Of in eerlijk overleg met je vriend besluiten dat jij een periode krijgt van een half jaar waarin je de beest kunt uithangen, maar ik zou héél goed snappen dat je vriend daar niet op zit te wachten en dat je dan ook niet meer bij hem terug kunt komen... Maar ik denk wel dat, als je een beslissing wilt nemen, je die niet te lang voor je uit moet blijven schuiven. Is niet eerlijk tegenover jezelf maar vooral niet tegenover hem. Succes met je keus! :)

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

_Chip

Berichten: 1494
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 22:44

Wat voel ik mij erg aangesproken met je verhaal zeg, beetje soort gelijk. Maar voor mij is het niet per definitie uitgaan. Ik heb voor mn gevoel al best wat voor hem opgegeven en vind t best lastig dat te bevatten, ik wil zoveel en juist deze jaren in je leven kan dat.. Ik ben erg van het leuke dingen ondernemen, maar hier is t ook liever serie kijken op de bank..

xJurdyWonanx

Berichten: 4049
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:03

Nu is het net of ik het verhaal van mijn vriend lees. We zijn nu bijna 4 jaar 'samen' en zijn samen vanaf toen hij 17 was en ik 19. Hij sprak in maart uit dat hij twijfelde en dacht iets te missen omdat hij niet anders weet dan dat wij samen zijn en hij nooit heeft kunnen scharrelen e.d. Uiteindelijk in juni een punt erachter gezet maar voor mijn gevoel was het nooit echt over. Hij heeft uiteindelijk alsnog niks gedaan en thuis gezeten en ik heb wel een beetje de beest uitgehangen en veel uitgeweest en wat geflirt en me uiteraard ook heel vaak poedersuiker gevoeld maar hebben 6 weken totaal geen contact gehad omdat ik hem wilde kunnen vergeten en daarna toch wat normaal contact en wat geflirt en aftasten hoe en wat en vanaf september weer samen.

Wonan (v. Windspiel)
B+10 PR:216 L1+11 PR:199.5 L2+11 PR:194
http://www.instagram.com/haflinger.wonan

X_Linz_X

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-10-08
Woonplaats: bij Nijmegen

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:21

hmm van twee kanten ken ik het.
Ik ben 18 en heb zelf een vriend die tien jaar ouder is. maar bij ons is het juist dat hij nog veel gaat stappen met vrienden en ben ik een rustiger typ. Ik kan me echt prima op zaterdagavond vermaken met een kop thee en een goed boek , op de bank en een dekentje ! En heb er ook geen moeite mee als hij wel naar de stad gaat met vrienden of andere dingen gaat doen.
Maar ik heb toevallig een collega (jongen) die het een maand geleden heeft uitgemaakt met zijn vriendin om precies de reden die jij schetst. Hij is bang dat hij over 5 jaar vind dat hij iets gemist heeft in zijn jeugd, maar met zijn vriendin zit het wel goed. Ik zou persoonlijk liever te horen krijgen : "ik vind je niet meer mooi, dus het is uit " dan: "ik ben bang dat ik iets mis, als ik met je verder ga".
Maar toch in jou geval zeg ik: maak het uit, ga lekker hélémáál los. (wedstrijdjes zo veel mogelijk jongens zoenen op één avond enzo) en dan kom je er hopelijk op tijd achter dat dat wilde leven helemaal niet zo fantastisch is, en is er nog tijd om op hangende pootjes bij je vriend aan te kloppen.
Een relatie waar je niet achter staat ( om een naar mijn mening onzinnige reden ) klopt niet, en moet dus stoppen, zodat je zelf ook in gaat zien dat je er naast zit.

'Zei ik niet dat we nonverbale spreuken zouden oefenen,Potter?'
'Ja,' zei Harry stijfjes.
'Ja meneer.'
'U hoeft me geen meneer te noemen, professor.'

[RIJ-ITP] Meet: Stoere klophengst Rambo, KWPN x Fries
[UK] [TEK] klophengst Rambo op papier

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Moeilijke keuze..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:26

Het gras is altijd groener aan de overkant :) Vrijgezel zijn is leuk, maar ook dat gaat vervelen. Het feit dat je overweegt om een relatie van 3.5 jaar te verbreken omdat je nog even wil rondneuken geeft voor mij al aan dat er iets niet helemaal goed zit vanuit jouw kant.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, OmgiliBot en 140 bezoekers