Mijn 3 toppers hebben zich ook dit jaar weer bewezen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xdaniqueee

Berichten: 171
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Mijn 3 toppers hebben zich ook dit jaar weer bewezen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 20:34

Hallo lieve bokkers *D
Ook ik heb leuke topics voorbij zien komen, en nu probeer ik er ook 1 aan te maken over mijn 3 toppertjes!

Januari
het was te koud om te rijden, lekker veel knuffelen met mijn kleine welsh, die kreeg al weinig aandacht wegens problemen in de wei met het vangen( als jullie daar tips voor hebben behalve brokjes (al geprobeerd) mogen jullie altijd een pbtje sturen)
Afbeelding

Februari
Eigenlijk geen foto's druk bezig geweest met school vooral

Maart
Een nieuw hoofdstel besteld voor mijn paard, andere hoofdstel was niks meer, dus gelijk een mexicaanse, gelijk gepast
Afbeelding
Ook eens een oefen marathon op mijn pony gereden, maarja het kan niet altijd goed gaan
Afbeelding

April
de maand dat ook mijn moeder weer op het paard durfde, in januari heeft ze een maagverkleining gehad en is al meer als 50 kilo kwijt, super trots !
Ook ik trainde lekker verder
http://i42.tinypic.com/whlmx0.jpg
Ook weer een oefen marathon gereden( is al van eerder maar staat hier tussen, kan even niet meer plaatsen van wanneer, daar eerst even lekker dressuurmatig geoefend, ik weet het van mijn handen, maar ben al lang blij dat ze alweer zo loopt!
Afbeelding

Mei
ook hier eigenlijk geen foto's, had het erg druk met toetsen

Juni
Eindelijk had ik weer tijd voor alle 3 de paarden, bertha, odilia, orlando
heerlijk met odilia en orlando gesprongen
Afbeelding
Afbeelding

Juli
Weer lekker geknuffeld met mn kleine pony, het was te warm om echt te rijden
Afbeelding
Hele grote sprong naar november, wegens weinig rijden, vakanties, vriend, en weekends naar mijn stiefmoeder
November

Een maand waarin ik vanalles heb gedaan
Tentamens, fotoshoot, rijden,springen, wedstrijden
maar voor lekker genieten van mijn vriendje orlando
Afbeelding

Laten jullie een reactie achter?:D

<3


120941
Berichten: 231
Geregistreerd: 07-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:16

Wat een leuke paardjes en een mooi overzicht.!

A horse is youur best friend, you can tell them everything and no one else wil ever kno

xdaniqueee

Berichten: 171
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Re: Mijn 3 toppers hebben zich ook dit jaar weer bewezen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 20:50

Dankje wel 120941, ben ook super blij met ze:D

<3

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Re: Mijn 3 toppers hebben zich ook dit jaar weer bewezen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:05

Een tip om misschien je pony uit de wei te halen, een deel afzetten is misschien een oplossing & gewoon een keer naar haar toe gaan met wat lekkers en daarna gewoon weer weg gaan. Hiermee heeft ze door dat ze niet áltijd aan het werk moet (weet niet wat je voor de rest met haar doet..) Met mijn merrie werkte dit wel. Succes ermee volgend jaar!

Accept the fact that some people didn't intend to let you down. Their best is just less then you expected.

xdaniqueee

Berichten: 171
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-13 17:06

Annerenske schreef:
Een tip om misschien je pony uit de wei te halen, een deel afzetten is misschien een oplossing & gewoon een keer naar haar toe gaan met wat lekkers en daarna gewoon weer weg gaan. Hiermee heeft ze door dat ze niet áltijd aan het werk moet (weet niet wat je voor de rest met haar doet..) Met mijn merrie werkte dit wel. Succes ermee volgend jaar!


Dankjewel voor de tip Annerenske, mijn pony rijd ik niet veel of word nauwelijks aan het werk gezet, wei afzetten is geen mogelijk heid, er staan te veel paarden in de buurt dus breekt ze uit, de bak breekt ze helaas ook uit, dit hebben we al vaker geprobeerd, ik denk dat ik die man waar mijn paarden staan of ze weer tussen de kudde van de paarden mag, daar heeft ze veel meer rust en is een beetje beter te vangen, maar met dat lekkers is een hele goede tip en zal ik zeker gebruiken
Dankjewel :D

<3

Foundtheone

Berichten: 477
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:46

Danidewi schreef:
Annerenske schreef:
Een tip om misschien je pony uit de wei te halen, een deel afzetten is misschien een oplossing & gewoon een keer naar haar toe gaan met wat lekkers en daarna gewoon weer weg gaan. Hiermee heeft ze door dat ze niet áltijd aan het werk moet (weet niet wat je voor de rest met haar doet..) Met mijn merrie werkte dit wel. Succes ermee volgend jaar!


Dankjewel voor de tip Annerenske, mijn pony rijd ik niet veel of word nauwelijks aan het werk gezet, wei afzetten is geen mogelijk heid, er staan te veel paarden in de buurt dus breekt ze uit, de bak breekt ze helaas ook uit, dit hebben we al vaker geprobeerd, ik denk dat ik die man waar mijn paarden staan of ze weer tussen de kudde van de paarden mag, daar heeft ze veel meer rust en is een beetje beter te vangen, maar met dat lekkers is een hele goede tip en zal ik zeker gebruiken
Dankjewel :D


Oh balen zeg dat je zo'n uitbreker hebt! Ik wens je veel succes!

Accept the fact that some people didn't intend to let you down. Their best is just less then you expected.

xdaniqueee

Berichten: 171
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Re: Mijn 3 toppers hebben zich ook dit jaar weer bewezen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-13 16:44

Heel erg bedankt annerenske

<3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dennenboom, Dier_en_arts, Ineke2, Kidde, Liaan en 43 bezoekers