Boswandelingen in de tuin...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Boswandelingen in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 03:36

Waar mijn geweldige wei eindigt, begint ons fantastische bos :D Kijk en geniet mee van onze tuin zou ik zo zeggen :)

1. De weg van de wei naar het bos; dit is dus naast de wei :)
Afbeelding

2. Bitloos is ze echt 10x braver <3
Afbeelding

3. Wandelingetje aan de hand, stoer paard :D
Afbeelding

4. Mooie Daisy <3
Afbeelding

5. Fris ritje haha
Afbeelding

Normaal heb ik het fatsoen een toque op te zetten hoor. De eerste 2 foto's, dat was een wandeling die aan de hand begon, en onvoorzien te paard eindigde :+ :D
Laatste 2 foto's zijn wél van een gepland ritje, en voor het eerst sinds ik een toque draag was ik hem vergeten 8)7

Ja, de neusriem hangt te laag op de laatste 2 foto's. Nieuw hoofdstel, toen ik het omdeed paste het gewoon, eenmaal in het bos ben ik 3x moeten afstappen om hem te verstellen en ben ik na een kwartier maar terug gedraaid :Y)

Een reactie vinden wij fijn :j

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."


Papegara
Berichten: 1841
Geregistreerd: 12-08-12

Re: Boswandelingen in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 03:38

Leuk overzicht, inderdaad dat hoofdstel maar dat heb je zelf al gezien haha!!
Ziet er uit als een heel rustig en lief paard!

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 03:46

Papegara schreef:
Leuk overzicht, inderdaad dat hoofdstel maar dat heb je zelf al gezien haha!!
Ziet er uit als een heel rustig en lief paard!


Ja ze heeft de neusriem echt 3x uit gekregen haha, moet een gaatje bij prikken.
't Is echt een ontzettend rustig en lief paardje hoor :) Een uberdominante merrie, dat uiteraard wel haha, maar in de omgang echt zo'n schatje! Bij mij dan toch haha, want zo eenkennig is ze ook wel :D
Dat bitloze ritje was toevallig ons eerste bitloze buiten een piste, en toen stond ze alweer +3 maanden stil (artrose), zette geen stap verkeerd; echt heerlijk relaxed :)

Ze kan wel eens druk en enthousiast zijn hoor :) Maar wat mij betreft is ze het liefste paard dat er bestaat :)

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."

Papegara
Berichten: 1841
Geregistreerd: 12-08-12

Re: Boswandelingen in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 03:51

Geniet er maar van, zo'n paard is goud waard!
Ik wens jullie alvast een heel fijn 2014 samen, maar ik denk dat dat wel goed komt!! :D :D

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 17:47

Papegara schreef:
Geniet er maar van, zo'n paard is goud waard!
Ik wens jullie alvast een heel fijn 2014 samen, maar ik denk dat dat wel goed komt!! :D :D


Dat heb ik na mijn eerste monstertje eens te meer ondervonden haha, daardoor apprecieer ik die gekkerd van me nog meer :)

Dankjewel, en hetzelfde voor jullie hehe :D

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."


xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Re: Boswandelingen in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:59

Lijkt me heerlijk om zo'n pad naast je te hebben :)

Leuk paardje met een lief koppie :)

• Liberty <3

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 21:24

xRiiannex schreef:
Lijkt me heerlijk om zo'n pad naast je te hebben :)

Leuk paardje met een lief koppie :)


Is ook echt heerlijk :) Ik heb 4 weien, rij daar ook soms, maar het bos is toch echt 10x aantrekkelijker haha :D

Dankjewel voor het compliment :o

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Re: Boswandelingen in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:25

Haha, kom ik jou overal tegen :D

Leuk hoor!

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 14:40

Killed schreef:
Haha, kom ik jou overal tegen :D

Leuk hoor!


Hahaha kleine wereld he :D

Dankjewel! Hoe ga jij eigenlijk naar het Vlietbos? Als ik door het Vredesbos ga, moet ik voorbij die hond van die B&B, en dat beest houdt echt niet op met blaffen... Daisy heeft geen bang van honden hoor, ik zou eerder nerveus van dat beest worden haha :+

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Re: Boswandelingen in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 14:46

GOh, ik ga er op elke mogelijke manier heen,
ofwel rijd ik langs de expressweg en dan een stukkie door het vredesbos(daar waar nu een bordje staat verboden voor paard) :P
ofwel blijf ik rechtdoor gaan en zo in het vlietbos, of via de polderstraat en dan idd voorbij de b&b.
Blaffende honden ben ik al gewoon :p op ons pad naar het vlietbos komen we er heel wat tegen, dot staat in melsele he, niet in zwijndrecht.

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 15:11

Killed schreef:
GOh, ik ga er op elke mogelijke manier heen,
ofwel rijd ik langs de expressweg en dan een stukkie door het vredesbos(daar waar nu een bordje staat verboden voor paard) :P
ofwel blijf ik rechtdoor gaan en zo in het vlietbos, of via de polderstraat en dan idd voorbij de b&b.
Blaffende honden ben ik al gewoon :p op ons pad naar het vlietbos komen we er heel wat tegen, dot staat in melsele he, niet in zwijndrecht.


Ik passeer geen bordjes dus ik weet van niks O:) :D

Ik heb eens gegoogled he:
Afbeelding

Blauw kruis woon ik haha, vond dat een cool detail xD
Het rode kruis is Daisy'ke, en het paarse kruis is het huis op de wei.

Als ik via de voorkant van het erf ga, aan het huis dus, en zo de polderstraat uit ga (via oranje pijl), kom ik NIET voorbij die hond? Als ik het goed voorheb, kom ik dan uit aan dien bocht van die kasseiweg, en het begin (of einde lol) van het rood fietspad? Via dat fietspad geraak ik ook in't bos he :P

Wil daar echt al kei lang eens gaan rijden haha. Maar kasseien en blaffende honden zijn zo mijn ding niet :+

Heb ook nog ne groene cirkel rond water getrokken? Weet jij toevallig wélk water haha, kunnen wij daarbij? IK WIL ZWEMMEEEEEN MET DAISY :D Maar ik wacht wel tot augustus hoor :+ AAAH LOL da's dat vijverke net naast de autostrade... Als ik met Daisy de brug over ga, geraak ik daar, maar 'k ga het weer meemaken dat er net dan ne vrachtwagen rijdt ofzo := Mss wordt da iets voor op een goed verlichte zomernacht zonder verkeer haha, en heb ook zo'n vermoeden dat daar eigenlijk geen paarden mogen komen :Y)

Waar staan jullie dan ergens? Wij kwamen van Melsele voor we hier stonden haha :D

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Re: Boswandelingen in de tuin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:15

Via het paars kruis kom je voorbij die hond, maar met het rode kruis niet, en hoe ik meestal kom ( de weg net onder de E34) passeer je die ook niet.
Of je kan ook nog andere wegskes nemen, maar das wat lastig om nu uit te leggen :p

JunkDeLuxe

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-07-09
Woonplaats: Oost Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-13 15:18

Killed schreef:
Via het paars kruis kom je voorbij die hond, maar met het rode kruis niet, en hoe ik meestal kom ( de weg net onder de E34) passeer je die ook niet.
Of je kan ook nog andere wegskes nemen, maar das wat lastig om nu uit te leggen :p


Gewoon ni flauw doen en voorbij die hond gaan haha, Daisy heeft puppy's opgevoed :+ :D

My Daisy Volg ons op fb: http://www.facebook.com/LifewithDaisy
Life is short, and you only live it once. But if you live it good, once is enough.
GEZOCHT: Axford, draver, +-10 jaar, +-1.80m, bruin.
"When I'm 80 years old and sitting in my rocking chair, I'll be reading Harry Potter. And my family will ask me": "After all this time?" And I will say : "Always."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers