Uit eten in Groningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Uit eten in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 15:51

Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuk restaurant in groningen, waar je met een groep van 30 mensen terecht kunt.
Tevens moet er vegetarisch eten zijn en moet het niet al te duur zijn.
Wij willen niet graag Wokken,maar hebben geen andere ideeën waar je leuk kunt eten! :)

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 16:50

De Italia aan de kleine Pelsterstraat doet het altijd goed als het om goedkoop eten gaat, wel erg druk. Of Tapas bij het Tapasstraatje ook niet heel duur. Lambik aan de Grote Kruisstraat is ook niet erg duur, maar er is keuze uit 1 vlees of 1 vegetarisch hoofdgerecht.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 16:55

met zo'n grote groep is al gauw wat lastiger :D Misschien Cantina Mexicana aan de Vismarkt, je hebt nu een nieuw restaurant Tapas Saray, daar hebben ze misschien wel plek voor 30 man :D
http://saray.nl/menukaart/

Het Pannekoekenschip, maar daar houd ik zelf niet zo van.

Ik ga nog even verder denken :j

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Uit eten in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 16:58

Wij zijn vorige week met 15 man naar de Italiaan geweest, met voorgerecht, hoofdgerechten en toetje en drinken waren we 32 euro pp kwijt.

Weet niet of dit te veel is voor je

Il Lago
S.O.J Palmelaan 305
Groningen

In de buurt van het Martini ziekenhuis

imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Uit eten in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:24

Grand Café Time-Out heeft volgensmij plek voor zoveel mensen, en ook vega. Zit in de poelestraat, ik vind 't een erg leuk plekje.
Cantina Mexicana heeft ontzettend lekker eten (heerlijke nacho's), maar of ze voor zo'n groep plek hebben weet ik zo niet..

Wat ook leuk is: d'Ouwe Brandweer, de Gulzige Kater, de Branderij, en nog wel meer..

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Uit eten in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:20

Cantina kan dat wel aan hoor! Gewoon even van tevoren bellen. Wij hebben er laatst met een groep van 20 man gegeten, teamuitje. Lekker eten, ze weten wat ze moeten doen met groepen en het is er altijd gezellig druk. En je kunt drank afkopen. Ideaaaaalllll. Niks niet bijhouden wat je drinkt en daarna met 30 man apart af gaan rekenen %) maar gewoon een paar uur onbeperkt kunnen drinken.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Uit eten in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-13 11:37

Bedankt voor de tips! Ik zal eens gaan bellen.